2019-03-04, 16:42
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
varit medlem rätt länge och det hjälpte mig i min nyfikenhet i ämnet och träffade några härliga damer som glatt ställde upp att vara hjälpmedel i min utforskning av BDSM och mycket omkring, var rätt aktiv i nätvärk och pratade med folk på en normal nivå etc, tog en längre paus och kom tillbaka till gender fluid non binary queers, pansexuella och hen's, offerkoftor som sprider manshat och vänsterpropaganda samtidigt som de glatt visar upp sina blåmärken från "daddy" och lägger upp massor av nakenbilder för att få uppmärksamhet för att sedan gnälla över raggmail från alla "äckliga män"

väldigt många har avslutat sina konton där och det verkar inte bli några nya så det ser inte så ljust ut för sidan om de inte börjar sålla ut alla extremister som sprider sitt hat som naturligtvis hyllas som mod och styrka..

kort sagt så är det ett dårhus.

Sidan är i princip död. Alla nätvärk o.s.v har gått ut, ingen som modererar längre....sen är det överfullt med PK, genderfluid trams som du skriver. Är ett stort skämt nu för tiden
Citera
2019-03-05, 16:33
Medlem
Eastmancolors avatar
Var medlem i en vecka och stötte på en genomgående shit attitude. Debatterade detta och blev avstängd på grund av att jag inte höll "god ton" dvs höll med stollarna som skulle läxa upp en.
Citera
2019-03-09, 01:02
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
Sidan är i princip död. Alla nätvärk o.s.v har gått ut, ingen som modererar längre....sen är det överfullt med PK, genderfluid trams som du skriver. Är ett stort skämt nu för tiden

Jepp, stendött. Handlar mer om PK än BDSM.
Citera
2019-03-09, 02:45
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:

Genderfluid, cis och allt vad det heter - det är ju inte direkt frågan om begrepp - förefaller vara en vogue för närvarande. Det är väl p g av dessa självupplevda "minoritetskap" som vi fått det förargelseväckande nya tredjepersonspronominet på halsen.

Darkside kanske borde reklamföra sig som en sådan sida i stället och skippa kinkyfokuseringen: vore både ärligt och rimligt.
Citera
2019-03-09, 07:23
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Fattar inte riktigt vad du menar?
Som ren raggningsida funkar det utmärkt.
Visst är det mycket psykfall och massa feta efterblivna brudar som vill visa upp sina sönderpiskade arslen.
Men oj-oj-oj vilka godbitar man kan hitta om man orkar leta.
Citera
2019-03-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Fattar inte riktigt vad du menar?
Som ren raggningsida funkar det utmärkt.
Visst är det mycket psykfall och massa feta efterblivna brudar som vill visa upp sina sönderpiskade arslen.
Men oj-oj-oj vilka godbitar man kan hitta om man orkar leta.

Hur exakt är det godbitar? Kvinnor (och män) som ligger runt en massa är knappast "godbitar".
Citera
2019-03-09, 18:44
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Hur exakt är det godbitar? Kvinnor (och män) som ligger runt en massa är knappast "godbitar".

Beror väl helt på vad man leter efter.
Borde till och med en sophög som du kunna lista ut.
Citera
2019-03-10, 20:26
Medlem
Citat:
Beror väl helt på vad man leter efter.
Borde till och med en sophög som du kunna lista ut.

Att hitta slampor man kan ligga med är lätt, men inte fan är det godbitar som sagt. Att se dessa som godbitar visar ju att man enbart är desperat och inte har någon standard.
Citera
2019-03-10, 20:28
Medlem
Citat:
Att hitta slampor man kan ligga med är lätt, men inte fan är det godbitar som sagt. Att se dessa som godbitar visar ju att man enbart är desperat och inte har någon standard.

Tack !

Man måste ju ha någon slags standrad och nivå. Kära nån. Jag vill inte ha vem som helst
Citera
2019-03-11, 05:48
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Ja men va fan gör du då på Darkside?
Du är ju en riktig fullblodsidiot.
Citera
2019-03-13, 01:50
Medlem
Citat:
Ja men va fan gör du då på Darkside?
Du är ju en riktig fullblodsidiot.

Vem sa att jag var på DS? Jag har varit medlem där men är inte längre. Hela sidan är fylld till bredden av poly" människor som är så pass empatiska att de inte säger att de är poly till framtida partners och liknande. Samt att de flesta är galet vänster och är lika bildade och intelligenta som en bränd skosula.
Citera
2019-03-13, 06:38
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Vem sa att jag var på DS? Jag har varit medlem där men är inte längre. Hela sidan är fylld till bredden av poly" människor som är så pass empatiska att de inte säger att de är poly till framtida partners och liknande. Samt att de flesta är galet vänster och är lika bildade och intelligenta som en bränd skosula.

Desto roligare då att kedja fast och piska dem. Älskar att de flesta ultrafeministerna där ofta har halsknull som kinks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in