2019-03-13, 21:14
Medlem
Messerschmittzs avatar
Kan ju ha fel men bygger inte hela ämnet BDSM på att folk ska få en stunds makt över andra rent sexuellt med en makt som de ofta saknar i övriga livet i sin vardag, arbetsplats, fritid osv och på så vis ser detta som en befrielse över sin egen fångenskap i livet. Vilket ju då också innebär att man möter en del sexuella sadister i livet dagligen som inte visar det för att passa in naturligtvis.Som dom där hustrumisshandlarna som lever ett perfekt och lyckat liv utåt beundrade av många ibland och sedan bakom stängda dörrar misshandlar kvinnan gul och blå.Fy fan.
Senast redigerad av Messerschmittz 2019-03-13 kl. 21:23.
Citera
2019-03-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Desto roligare då att kedja fast och piska dem. Älskar att de flesta ultrafeministerna där ofta har halsknull som kinks.

Jag vet att de flesta extremfeministerna har extrema UG kinks. Men det ändrar inte det faktumet att hela sidan är ett gestapo för vänstern.
Citera
2019-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmittz
Kan ju ha fel men bygger inte hela ämnet BDSM på att folk ska få en stunds makt över andra rent sexuellt med en makt som de ofta saknar i övriga livet i sin vardag, arbetsplats, fritid osv och på så vis ser detta som en befrielse över sin egen fångenskap i livet. Vilket ju då också innebär att man möter en del sexuella sadister i livet dagligen som inte visar det för att passa in naturligtvis.Som dom där hustrumisshandlarna som lever ett perfekt och lyckat liv utåt beundrade av många ibland och sedan bakom stängda dörrar misshandlar kvinnan gul och blå.Fy fan.

Skillnaden på BDSM och Misshandel är att det första är med medgivande (BDSM utan medgivande är misshandel) där den som blir slagen har gett den som slår tillåtelse och där den som blir slagen kan avbryta när den vill medan i det andra fallet så har den som får stryk ingen kontroll alls.

Sen är långt ifrån all BDSM våldsam. Det är en liten del av BDSM som inte alla sysslar med. BDSM = Bondage, Dominans, Sadism och Masochism. (Sen finns det många undergrupper till det hela). De flesta verkar mest inne på Bondage, handfängsel, rep, läderbojor etc etc. Och är inte alls inne på någon annan del av BDSM grejerna.
Citera
2019-03-14, 05:54
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag vet att de flesta extremfeministerna har extrema UG kinks. Men det ändrar inte det faktumet att hela sidan är ett gestapo för vänstern.

Använder man sidan som endast kontaktsida för att knulla sä märks det inte alls.
Citera
2019-03-14, 12:55
Medlem
Citat:
Använder man sidan som endast kontaktsida för att knulla sä märks det inte alls.

Personer som använder den för att ragga enbart drabbas hårdare om de raggar på fel personer.
Citera
2019-03-14, 13:52
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Personer som använder den för att ragga enbart drabbas hårdare om de raggar på fel personer.

Har varit aktiv där i 8 år, aldrig några problem
Citera
2019-03-14, 23:33
Medlem
Citat:
Har varit aktiv där i 8 år, aldrig några problem

Då kan du inte vara så aktiv om du bara använder den som raggsida.
Citera
2019-03-15, 05:50
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Då kan du inte vara så aktiv om du bara använder den som raggsida.

Dööööh...
Det är ju det jag säger. Det är en perfekt kontaktsida om man bara vill ha riktigt kåta galningar att skända.
Citera
2019-03-15, 23:12
Medlem
Eastmancolors avatar
Jag fick särskild kritik ang synen på sidan som en plats för sexuella kontakter; i själva verket anfördes att Darkside inte var till för detta utan snarare till för att diskutera kinks med likasinnade. Verkade både konstigt och osant. I synnerhet hetsades det mot Bodycontact som enligt min bedömning är en utmärkt sida.
Citera
2019-03-16, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Jag fick särskild kritik ang synen på sidan som en plats för sexuella kontakter; i själva verket anfördes att Darkside inte var till för detta utan snarare till för att diskutera kinks med likasinnade. Verkade både konstigt och osant. I synnerhet hetsades det mot Bodycontact som enligt min bedömning är en utmärkt sida.

Med tanke på att flertalet DS brudar hänger på BC så är det märkligt att de skulle hetsa emot just den sidan.
Citera
2019-03-18, 04:21
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Med tanke på att flertalet DS brudar hänger på BC så är det märkligt att de skulle hetsa emot just den sidan.

Ja, men nu gjorde det.
Citera
2019-03-20, 03:34
Medlem
Tack för en upplysande tråd! Det här är ett ämne som jag själv tänkt på ett tag. Som flummig vänster-tjej kommer jag alltså förhoppningsvis att klara mig under radarn samtidigt som jag hittar någon seriös, gärna äldre, dominant raring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in