2018-05-01, 19:01
Darkside r ett vnsterextremt Community. Bara pissfeminister och sna som slickar rv p dem accepteras. Det "manliga" klientelet r i regel fjollor som frsker kompensera fr ett fjolligt pissliv. Den som opponerar sig det minsta lilla mot extrem-feminismen och hatet mot vita mn dr, fryses ut p ett gonblick.

BlackLamp och Perplex, tv sllsynta SDare p Darkside, blev nyligen bannade fr gott utan att anledning angavs frn moderatorhll. Som en varning till andra icke-vnsterfeminister att hlla trut.

Demokrati. Yttrandefrihet. Och att alla ska behandlas lika kan man direkt glmma p Darkside.
Citera
2018-05-01, 21:37
Medlem
Var inte darkside bara stllet dr alla trlade bilder till volafilerna som spreds via snuska.se
Citera
2018-05-02, 01:30
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Darkside r ett vnsterextremt Community. Bara pissfeminister och sna som slickar rv p dem accepteras. Det "manliga" klientelet r i regel fjollor som frsker kompensera fr ett fjolligt pissliv. Den som opponerar sig det minsta lilla mot extrem-feminismen och hatet mot vita mn dr, fryses ut p ett gonblick.

BlackLamp och Perplex, tv sllsynta SDare p Darkside, blev nyligen bannade fr gott utan att anledning angavs frn moderatorhll. Som en varning till andra icke-vnsterfeminister att hlla trut.

Demokrati. Yttrandefrihet. Och att alla ska behandlas lika kan man direkt glmma p Darkside.

Ja det r uppenbart att projektet Darkside r ett frsk att fnga upp de mn som r elaka nog att tnda p att vara dominanta mot kvinnor, och de kvinnor som r "hjrntvttade" nog att tnda p dominanta mn - och frska tuta i "vrdegrund" i dem. Hela Darkside handlar om "hen" och queer-ideologi. Kalendern r full av "kultur"-events som helt saknar koppling till sex. Precis som om man sysslade med BDSM eller sex av nn annan anledning n att man blir kt av det.
Citera
2018-05-02, 14:08
Medlem
Vilja-s avatar
Trffat bde galningar och guldkorn drifrn
Citera
2018-05-05, 01:39
Medlem
Hej! r en snygg kille som fr mycket matchingar p tinder t.ex, men jag har en del sexuella preferenser som knns svrt att uppfylla med "vanliga" tjejer och drmmer om att hltta en st likasinnad tjej!

Frgan lyder ; gr det hem att skriva p samma stt som p Tinder med tjejerna p darkside? Allts allmnt flrtigt, vin-dejter, "ses p middag hos ngon" intressen, humor etc

D.vs frvntas man ha kodord ven dr fr sex och att "vi trffades och det bara hnde" eller frvntas man ta det mer som en "sexsida" som bodycontact dr man skriver direkt? (Fast med respekt, finess etc) och styr upp rena sextrffar?
Senast redigerad av RickyLate 2018-05-05 kl. 01:41.
Citera
2018-05-05, 09:50
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det finns bde prostituerade och porrskdisar p DS. Fr den sakens skull inte sagt att alla ska dras ver en kam.
En av tjejerna som r porrskdis och jobbar som prostituerad finns som forumtrd hr p Flashback.
Vill du ha namnet, skicka ett pm. Tro inget, fr jag har inte trffat ngon av dessa sjlv. Ftt hra det genom andra personer.

Det bsta att trffa likasinnade, r att g p events, vilket man kan f tips om p DS. BDSM-klubbar finns vl i storstder annars. Bara att googla och se vad du hittar.

Jag har varit med i darkside i tv omgngar frsta gngen vart rekomderad att bli medlem dr efter som jag var ug och trffade sna som var med p den sidan irl . Men jag klev av efter ngra r d jag ndrade stil inom sex och drogs mer t fetish hllet och mitt nick talar om t vilket hll det gick. Jag provade darkside engng till med min fetish i fokus och mrkte att det inte var lika vlkomnande lngre p den sidan lngre s jag klev av efter typ en mnad
Senast redigerad av Nylonfotfetischist 2018-05-05 kl. 09:53.
Citera
2018-05-06, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Hej! r en snygg kille som fr mycket matchingar p tinder t.ex, men jag har en del sexuella preferenser som knns svrt att uppfylla med "vanliga" tjejer och drmmer om att hltta en st likasinnad tjej!

Frgan lyder ; gr det hem att skriva p samma stt som p Tinder med tjejerna p darkside? Allts allmnt flrtigt, vin-dejter, "ses p middag hos ngon" intressen, humor etc

D.vs frvntas man ha kodord ven dr fr sex och att "vi trffades och det bara hnde" eller frvntas man ta det mer som en "sexsida" som bodycontact dr man skriver direkt? (Fast med respekt, finess etc) och styr upp rena sextrffar?

Knns som att de flesta inte ser det som en dejtingsida alls. S generellt skulle jag
sga att det inte gr hem oavsett upplgg
du kr.

Sedan r det givetvis inte omjligt, men d de flesta inte r dr fr att ragga, utan mer fr att prata med likasinnade, s skulle jag sikta p Tinder strategin.

I och med att mnga bara r dr fr att ha kontakt med folk de knner i andra delar av landet, s r vldigt mnga upptagna, utan att lansera det i presentationer.
Citera
2018-05-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscountXL
Knns som att de flesta inte ser det som en dejtingsida alls. S generellt skulle jag
sga att det inte gr hem oavsett upplgg
du kr.

Sedan r det givetvis inte omjligt, men d de flesta inte r dr fr att ragga, utan mer fr att prata med likasinnade, s skulle jag sikta p Tinder strategin.

I och med att mnga bara r dr fr att ha kontakt med folk de knner i andra delar av landet, s r vldigt mnga upptagna, utan att lansera det i presentationer.

Tack s mycket fr ditt svar! r lite den bilden jag har av sidan, tror ocks p strategin att inte nmna sex utan ses p ett glas vin eller liknande efter ett gng mail fram och tillbaka

Men alla bilder och kinks man har p sidan, r det bara fr att "prata om" det ocks? Vilka har ens dom snygga tjejerna sex med p dessa sidor? Eller vill detjta tror du?

Dom kanske t.om trffar "vanliga" killar och gr om dom till bdsm, tror inte en vanlig kille hade haft s mycket emot att gra alla diverse avvikande saker... Skillnad tvrtemot

r s sjukt trkigt att trffa normala tjejer efter man varit och knt p annat .
Senast redigerad av RickyLate 2018-05-06 kl. 17:04.
Citera
2018-05-08, 16:28
Medlem
Presentation p Darkside som kille

Ngon med framgng som har tips p bra press? Knns som att en presentation dr man frklarar vad man vill ha i sngen inte gr hem

Kryllar ju av killar som skriver om sex

Ska man sticka ut tro och skriva om allt annat utom sex och lmna det till kinks?
Citera
2018-05-09, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Tack s mycket fr ditt svar! r lite den bilden jag har av sidan, tror ocks p strategin att inte nmna sex utan ses p ett glas vin eller liknande efter ett gng mail fram och tillbaka

Men alla bilder och kinks man har p sidan, r det bara fr att "prata om" det ocks? Vilka har ens dom snygga tjejerna sex med p dessa sidor? Eller vill detjta tror du?

Dom kanske t.om trffar "vanliga" killar och gr om dom till bdsm, tror inte en vanlig kille hade haft s mycket emot att gra alla diverse avvikande saker... Skillnad tvrtemot

r s sjukt trkigt att trffa normala tjejer efter man varit och knt p annat .

Jag ser det som bekrftelsebehov, finns i alla grupperingar, de gillar att visa upp sig och f bekrftelse. Sedan finns det ju ocks tjejer dr som r profesionella modeller och driver egna fretag, s ibland modeller de sina egna produkter utan att sga ngot.

Se de mest modelsnygga som en variant p scandal beauties?

Om man tittar p knsfrdelningen p sajten och hur mnga snygga tjejer som finns dr, s skulle jag gissa att det gr en fem-tio killar som ser helt ok ut p varje snygg tjej.

Det r som alla andra kontaktsajter, skillanden:
man fr en mer ppen tjej nr man landat dealen, men man kmpar mot att sajten ser sig som en kamratfrening.

Sedan r ju exhibitionism en fetish som inte r ovanlig dr, mnga tjejer verkar gilla att synas, utan att ha ngot intresse fr att f kontakt.

De dr kinks/intresselistorna r ofta ngot som de faktiskt har ett intresse av, s att lsa igenom och visa intresse r inte dumt, men som sagt.. inte som starter.
Citera
2018-05-14, 19:52
Idag skrev David, vnsterfeministen som skapat Darkside, en dagbok fr att frsvara utrensningen av SDarna Perplex och BlackLamp.
Dessa tv SDare togs bort p livstid och helt utan varning. Frutom kriminella r det historiskt bara SDare som rensats ut, inga andra, men nd hvdar den jvla bljfjanten David (hans fetish r bljor och latex) att det inte hade med politiska sikter att gra.

En massa vnstersvin var inne och triumferade i anslutning till bljbgens inlgg innan bljtnten David tog bort kommentarsfunktionen.

Blhatt, den ende som vgade opponera sig litet frsiktigt och frga varfr behandlingen r s olika beroende p vilken politik olika medlemmar str bakom, ja hans konto r sedan dess lst och under "utredning".

Kommunist-fascist-communityt Darkside gr frn klarhet till klarhet.
Senast redigerad av Sinestro 2018-05-14 kl. 20:33.
Citera
2018-05-15, 16:39
Medlem
Jag har varit medlem p DS i ngra r nu (8 r). Om man inte har en tydlig presentation dr man skriver att man inte vill ha med ckliga snubbar att gra, d kommer dem inte att svara. Fr att hlla sig i den "inre cirkeln" br man g p pub trffar/kvllar och fester, annars r risken att man aldrig kommer in. Folk r trevliga och ppna, det hller jag med, om p pub trffar/kvllar och fester, men inte direkt via DS sidan, deras profiler. De vill vara fr sig sjlv och sitt umgnge. Kan inte blame det. Som i alla sociala grupper finns det vissa individer som har svrt med det sociala och d gr det extra svrt att komma in till den "inre cirkeln".
Personligen tycker jag att om man r ute efter "vanilj sex" ska man inte vara dr utan de frstr. DS r tillfr personer med med fetisher och kinkys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in