Citat:
Ursprungligen postat av
RickyLate
Tack s mycket fr ditt svar! r lite den bilden jag har av sidan, tror ocks p strategin att inte nmna sex utan ses p ett glas vin eller liknande efter ett gng mail fram och tillbaka
Men alla bilder och kinks man har p sidan, r det bara fr att "prata om" det ocks? Vilka har ens dom snygga tjejerna sex med p dessa sidor? Eller vill detjta tror du?
Dom kanske t.om trffar "vanliga" killar och gr om dom till bdsm, tror inte en vanlig kille hade haft s mycket emot att gra alla diverse avvikande saker... Skillnad tvrtemot
r s sjukt trkigt att trffa normala tjejer efter man varit och knt p annat .
Jag ser det som bekrftelsebehov, finns i alla grupperingar, de gillar att visa upp sig och f bekrftelse. Sedan finns det ju ocks tjejer dr som r profesionella modeller och driver egna fretag, s ibland modeller de sina egna produkter utan att sga ngot.
Se de mest modelsnygga som en variant p scandal beauties?
Om man tittar p knsfrdelningen p sajten och hur mnga snygga tjejer som finns dr, s skulle jag gissa att det gr en fem-tio killar som ser helt ok ut p varje snygg tjej.
Det r som alla andra kontaktsajter, skillanden:
man fr en mer ppen tjej nr man landat dealen, men man kmpar mot att sajten ser sig som en kamratfrening.
Sedan r ju exhibitionism en fetish som inte r ovanlig dr, mnga tjejer verkar gilla att synas, utan att ha ngot intresse fr att f kontakt.
De dr kinks/intresselistorna r ofta ngot som de faktiskt har ett intresse av, s att lsa igenom och visa intresse r inte dumt, men som sagt.. inte som starter.