Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-15, 16:40
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Idag skrev David, vänsterfeministen som skapat Darkside, en dagbok för att försvara utrensningen av SDarna Perplex och BlackLamp.
Dessa två SDare togs bort på livstid och helt utan varning. Förutom kriminella är det historiskt bara SDare som rensats ut, inga andra, men ändå hävdar den jvla blöjfjanten David (hans fetish är blöjor och latex) att det inte hade med politiska åsikter att göra.

En massa vänstersvin var inne och triumferade i anslutning till blöjbögens inlägg innan blöjtönten David tog bort kommentarsfunktionen.

Blåhatt, den ende som vågade opponera sig litet försiktigt och fråga varför behandlingen är så olika beroende på vilken politik olika medlemmar står bakom, ja hans konto är sedan dess låst och under "utredning".

Kommunist-fascist-communityt Darkside går från klarhet till klarhet.


Vad heter denna David på DS? Måste läsa inlägget!
Citera
2018-05-16, 15:22
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Hej! Är en snygg kille som får mycket matchingar på tinder t.ex, men jag har en del sexuella preferenser som känns svårt att uppfylla med "vanliga" tjejer och drömmer om att hltta en söt likasinnad tjej!

Frågan lyder ; går det hem att skriva på samma sätt som på Tinder med tjejerna på darkside? Alltså allmänt flörtigt, vin-dejter, "ses på middag hos någon" intressen, humor etc

D.vs förväntas man ha kodord även där för sex och att "vi träffades och det bara hände" eller förväntas man ta det mer som en "sexsida" som bodycontact där man skriver direkt? (Fast med respekt, finess etc) och styr upp rena sexträffar?

Skillnaden mot Tinder är väl att man kan (eller bör) va väldigt tydlig med vad man söker sexuellt.
Konversationerna på DS brukar för mig börja som en vanlig Tinder chatt men övergår snabbt till sexchatt.

Hade min första dejt från DS för ett par veckor sen, skulle egentligen bara ligga men hängde hos henne 4 dagar i sträck istället och nu träffas vi varje ledig stund vi kan.

"som bodycontact där man skriver direkt? (Fast med respekt, finess etc) och styr upp rena sexträffar"

Precis så brukar det nog va ja.
Citera
2018-05-20, 08:37
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCatReturns
Vad heter denna David på DS? Måste läsa inlägget!

Killen som grundat sajten? ”David”



Känner att det är få som vill ha kontakt med någon som inte tänker delta i den offentliga scenen, hemma BDSM ö, utan
att blanda in alla andra är inte aktuellt.
Citera
2018-05-26, 21:19
  #172
Medlem
tigertompas avatar
Tja

Darkside är väl ungefär som riggtuben, men mer extremt.
Citera
2018-05-26, 22:06
  #173
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har hört att kvinnor på Darkside ofta är feta, fula och har psykiska problem.


Kan i viss utsträckning verifiera att så är fallet. En hel del av dem jag har träffat därifrån har haft någon form av diagnos. Allt från lätt aspeger och adhd till grava borderlineproblem.
Citera
2018-06-02, 16:48
  #174
Medlem
ghettostar-abdis avatar
värsta skitsidan
Citera
2018-06-06, 07:32
  #175
Medlem
Om man tänker ragga ett ligg, typ bodycontact, så är det nog värsta skitsidan.

Om man är intresserad av BDSM och vill ha ett community att prata med andra intresserade om olika saker, troligen bästa sidan ever.


Är nog mest de som inte fattat att det är en ”prata med likasinnade community” som tycker det är kass.


Finns många forum för veteranbilar, slow cooking och virkmönster som också är värsta skitsidan om man vill ha ett lätt ligg.


Gäller att förstå syftet med sidan.


Med det inte sagt att 100% är helt omöjliga att ragga på... men det är inte målet för majoriteten.
Citera
2018-06-11, 13:23
  #176
Medlem
Har varit medlem på DS i många år.
Ibland loggar jag in ofta och är aktiv och andra gånger är det lång tid mellan mina aktiviteter.

Som vissa andra redan sagt är det inte ett forum för att "ragga" utan för att dela med sig av information och erfarenheter.
Jag har absolut aldrig upplevt sidan som speciellt extrem eller farlig.

Tvärt om är det tidvis lite för mycket "fifty shades of grey" i den
Citera
2018-06-11, 20:08
  #177
Medlem
Sinestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qesmer
Om man tänker ragga ett ligg, typ bodycontact, så är det nog värsta skitsidan.

Om man är intresserad av BDSM och vill ha ett community att prata med andra intresserade om olika saker, troligen bästa sidan ever.


Är nog mest de som inte fattat att det är en ”prata med likasinnade community” som tycker det är kass.


Finns många forum för veteranbilar, slow cooking och virkmönster som också är värsta skitsidan om man vill ha ett lätt ligg.


Gäller att förstå syftet med sidan.


Med det inte sagt att 100% är helt omöjliga att ragga på... men det är inte målet för majoriteten.

Klagomålet är inte att det är ett ställe som samlar BDSM-folk och att det är svårt att ragga där, utan klagomålet är att endast vänsterextremister tillåts komma till tals på den sidan. Hela jvla administrationen är vänsterextremist-feministisk. Det är därför. också på Darkside, som alltid när vänstern talar om tolerans, att det är så att man ska vara vänster för att bli tolererad. Vänsterns norm gäller och alla som bryter mot normen fryses ut av resten, och hjälper inte det raderar ägaren kontot för att slippa ta någon diskussion.
Citera
2019-02-03, 18:02
  #178
Medlem
LinaHagePinglans avatar
Diss! Skapade ett konto där och skrev lite med olika folk och tyckte det var rätt kul, men sen så raderades mitt konto helt plötsligt. Kan även säga att samma sak hände för en kompis kompis. Vad är det med det liksom?

Skapade sen ett nytt konto där jag inte skrev någon presentation eller något men har inte loggat in på det så ofta. Vet ej om det är någon idé eftersom man tydligen inte får vara på darkside..

Kan ju ha stängts för att jag skrev att jag inte gillar kedjor och tortyr och en massa såna där grejer iofs, vad vet jag.
Citera
2019-02-03, 22:37
  #179
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinaHagePinglan
Diss! Skapade ett konto där och skrev lite med olika folk och tyckte det var rätt kul, men sen så raderades mitt konto helt plötsligt. Kan även säga att samma sak hände för en kompis kompis. Vad är det med det liksom?

Skapade sen ett nytt konto där jag inte skrev någon presentation eller något men har inte loggat in på det så ofta. Vet ej om det är någon idé eftersom man tydligen inte får vara på darkside..

Kan ju ha stängts för att jag skrev att jag inte gillar kedjor och tortyr och en massa såna där grejer iofs, vad vet jag.

DS funkar alldeles utmärkt. Ger man det lite tid bland alla dårar kan man hitta riktiga guldkorn där👅
Citera
2019-02-05, 18:56
  #180
Medlem
har svårt för DS. alldeles för mycket politik och skit inblandat, och det är bara åsikter från vänster som accepteras där.

sedan har jag alltid tyckt att det kännts klumppigt att hitta folk, mer fokus på nätverk typ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback