2017-07-14, 11:34
Medlem
orrecrists avatar
Finns nått liknande på Facebook också va med namnet darknet, någon som vet?
Citera
2017-07-15, 02:06
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist

Röster för mörkasidan finns på Fb.Men blev direkt tveksam när de bjud in moderator fr darkside som är problemet på hela darkside plus att darkside tyvärr har monopol på hela bdsmsfären i Sverige när de gäller att träffa folk. De gör ändå saklig information om bdsm, men saknar dock i de senaste avsnitten en Domina och en undergiven man i dessa.

Darknet är väl typ någon nättjänst där man kan vara helt anonym om jag inte Minns helt fel

Vill man lära sitt mer om bdsm kan man alltid lösa på följande

Podcast alla våra ligg kan jag tycka gör de bra När det gäller pratar allmänt om bdsm medan singelrådet gör de katastrofalt.
Citera
2017-07-15, 07:21
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det finns ju tusentals BDSM-grupper på Facebook. Stora och små för alla möjliga syften (diskussioner, dela bilder, ragga, et cetera). Du får länka till den du har någon fråga om om du vill veta om just den.

Alla, eller de flesta, BDSM-grupper jag är med i på Facebook kräver en inbjudan från minst en och ibland fler medlemmar för att inte få in idioter (vilket förstås sker då och då ändå).
Citera
2017-07-15, 16:32
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Det finns ju tusentals BDSM-grupper på Facebook. Stora och små för alla möjliga syften (diskussioner, dela bilder, ragga, et cetera). Du får länka till den du har någon fråga om om du vill veta om just den.

Alla, eller de flesta, BDSM-grupper jag är med i på Facebook kräver en inbjudan från minst en och ibland fler medlemmar för att inte få in idioter (vilket förstås sker då och då ändå).

Jag syftade på just den som heter darknet & den är som du säger väldigt diskret, ingen öppen sida med andra ord.. skall dock finnas en annan sida på FB där man utgår ifrån sexkontakter med andra, ska vara en större variant & men vet inte vad den heter kanske du vet? Det som är bra med Facebook är att man inte kan vara anonym, eller jo numera dyker det ju upp mer & mer fejk profiler men ändå
Citera
2017-07-24, 16:39
Medlem
buprenorfins avatar
Darknet är så jävla jobbigt som tjej tycker jag. Så sinnessjukt mycket PM att gå igenom, för att sedan försöka sortera ut någonting som kan vara intressant. Den stora dissen går dock till att de kickar folk som säljer underkläder. Haha.
Citera
2017-07-24, 18:09
Medlem
KanDuInteCyklaElrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Darknet är så jävla jobbigt som tjej tycker jag. Så sinnessjukt mycket PM att gå igenom, för att sedan försöka sortera ut någonting som kan vara intressant. Den stora dissen går dock till att de kickar folk som säljer underkläder. Haha.

Darknet?
Citera
2017-07-24, 19:39
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanDuInteCyklaElr
Darknet?
Darkside menar jag givetvis, haha. Lite skadad från forumet här.
Citera
2017-07-25, 13:41
Medlem
Är Darkside det enda forumet i Sverige?
Min erfarenhet är att det är mycket svårt att hitta en UG kvinna där. Känns mest som det är män som försöker få till homosex. Vilket jag respekterar men absolut inte är ute efter.
Samma med par så verkar det mest som det skall sluta med sex mellan männen.

Hade en kvinna som jag träffade genom åren och utförde dominans på. Något jag gillade väldigt mycket. Nu har jag börjat leta efter det igen men gav upp så fort jag försökte på Darkside.
Citera
2017-08-07, 23:18
Medlem
Om man är nyfiken på vad kvinnor tycker om Darkside och hur kvinnor behandlas där så finns boken ”Ärren vi bär” av Caroline Engvall som beskriver lite av livet på sidan
Citera
2017-08-08, 22:57
Medlem
Om man är nyfiken på vad kvinnor tycker om Darkside och hur kvinnor behandlas där så finns boken ”Ärren vi bär” av Caroline Engvall som beskriver lite av livet på sidan
Citera
2017-08-09, 08:35
Medlem
DeepDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qesmer

Men nej nej nej och nej, den boken beskriver ingenting alls vad som sker på Darkside, snälla. En ren och skär hittepå-bok.
Citera
2017-08-09, 09:53
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qesmer
Är du en idiot eller låtsas du bara?

Alldeles oavsett din mentala förmåga och dina kognitiva handikapp så har du förstås fel i att boken på något sätt alls skulle beskriva Darkside – och än mindre specifikt hur kvinnor blir behandla där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in