Fast tänk efter lite nu, vad vet du om hennes smärta?
Att någon gnäller/ inte gnäller har ingenting att göra med vilken smärta de känner. Man kan ha jätteont och ligga i fosterställning hela dagen, eller inte känna något alls men må dåligt ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
rubiz
Jag är själv en väldigt välbehärskad person. Kan vara på superdåligt humör men ändå dölja det på ett bra sätt, så har svårt att förstå det här fenomenet.
Ja men bara för att du är en väldigt behärskad person, så betyder ju inte det att alla andra har samma magiska självdisciplin som dig? Dessutom så måste du respekted att alla har inte samma höga smärtgräns som dig. Det som du bara ser som ett stick i fingret, det är som en mardröm av kaskadsmärtor för någon annan.
Samt vad hade du väntat dig? Klart du aldrig kommer att förstå fenomenet av menstruation då du aldrig kommer behöva uppleva den smärtan!
Citat:
Ursprungligen postat av
rubiz
Min huvudsakliga fråga är väl om detta är något normalt och en grej som man får finna sig i att vissa upplever och inte kan hjälpa. Notera att ingen av mina tidigare flickvänner haft detta, men å andra sidan kanske det berodde på att de sköt på sin mens med p-piller osv och att jag aldrig riktigt såg de värsta dagarna (?)
Biter verkligen ihop just nu för att inte tala om för henne hur märkligt hon beter sig och hur liten sympati jag har för hennes patetiska utfall.
Precis som det är normalt att alla killar har olika storlekar på sina penisar så är det normalt att kvinnor upplever olika bieffekter vid menstruation. Bara för att jag aldrig haft en snubbe med mindre penis än 20 cm så betyder ju inte det att det är onormalt att det finns killar med mindre penisar, eller hur?
Detta är helt enkelt något du får leva med. Det enda du kan göra är att tåla hennes beteende.