2017-12-26, 14:32
Medlem
Gaffes avatar
Hur lång tid ska det ta innan man får test koderna? Beställde från flera sidor igår kväll.
2017-12-26, 14:33
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffe
Hur lång tid ska det ta innan man får test koderna? Beställde från flera sidor igår kväll.
Eftersom det är gameday idag så släpper inte vissa på sina trials
2017-12-26, 14:34
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffe
Normalt så brukar man få svar inom en timme, men nu i juletid så kanske dom flesta har ledigt och då tar det väl någon dag eller två.
2017-12-26, 15:19
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuLi
Perfect player på Android är riktigt bra, skall finnas på Windows med. Helt klart värt att ge en chans.
Jag testade den på datorn, men den är jävligt strulig, verkar bökigt som fan för att kunna sortera kanaler i den ordning jag vill ha dom. Går ej att sortera land för land inte vad jag kunde finna i alla fall.
2017-12-26, 19:53
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Tycker Kodi är jävligt segt vissa stunder, finns det något bättre program? Har testat att köra via VLC men där är kvaliteten ännu sämre, kanske beror på codecs vad vet jag?
Vilken "del" av Kodi är det dy tycker är seg? Uppstarten upplevde jag tog en jäkla tid innan jag skalade ner min m3u-fil till att bara innehålla de kanaler jag tittar på.
2017-12-26, 20:01
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
Vilken "del" av Kodi är det dy tycker är seg? Uppstarten upplevde jag tog en jäkla tid innan jag skalade ner min m3u-fil till att bara innehålla de kanaler jag tittar på.
Hur gör man det?
2017-12-26, 20:30
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Hur gör man det?
Finns diverse program för det, annars funkar en vanligt textredigerare. Varje kanal blir två rader, en med "info" och en med länken.
2017-12-26, 20:34
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Finns diverse program för det, annars funkar en vanligt textredigerare. Varje kanal blir två rader, en med "info" och en med länken.
Låter struligt och avancerat, jag får stå ut med min lista som den är, ett tag till.
2017-12-26, 20:37
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Låter struligt och avancerat, jag får stå ut med min lista som den är, ett tag till.
Man kan även välja bort kanalgrupper genom sin dashboard. Om du inte fått tillgång till den kan du be din reseller göra det, alternativt be om tillgång till dashboarden.
2017-12-26, 20:44
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Man kan även välja bort kanalgrupper genom sin dashboard. Om du inte fått tillgång till den kan du be din reseller göra det, alternativt be om tillgång till dashboarden.
Jag har ingen reseller, och jag tror inte att säljaren har någon dashboard heller, men jag kan fråga supporten.
2017-12-27, 02:04
Medlem
Colossos avatar
Tja. Har precis köpt en Phillips Smart TV och är nu sugen på att skaffa dessa kanaler. Vilken app är det jag behöver egentligen? Har laddat ner nån i phillips app store som heter SmartUP TV. Duger den? Det var den enda i deras store.
Senast redigerad av Colosso 2017-12-27 kl. 02:07.
2017-12-27, 02:44
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colosso
Tja. Har precis köpt en Phillips Smart TV och är nu sugen på att skaffa dessa kanaler. Vilken app är det jag behöver egentligen? Har laddat ner nån i phillips app store som heter SmartUP TV. Duger den? Det var den enda i deras store.
Duger bra bara tuta och köra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in