Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-16, 13:27
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedde
Någon som vet om det bara går att köpa ett abonnemang om man redan har box?

Ja hade fel jag hade själv missat det. sorry kazmur hade rätt du får scrolla lite.

Är de någon som sett detta? Startpaket 1år inklusive Android Box (KAMPANJ)

känner mig lite blåst nu haha, jag betalade bra mycket mer än detta. herrejävlar 2lax för 1 år samt box
2016-06-21, 22:16
  #38
Medlem
hur f*n skaffar man det ?
2016-06-22, 23:32
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northhooligan1994
hur f*n skaffar man det ?

Har du testat att trycka på köp och betala?
2016-07-10, 21:27
  #40
Medlem
Köpte box med 1 års abonnemang.
Lite diverse strul med betalning (mitt fel) men pengarna blev återbetalda utan problem.
Efter att ha kört dreambox de senaste 10 åren så kan jag inte säga annat än att jag är nöjd.
Visst, ibland buggar någon enstaka kanal men det är bara tillfälligt.
Men i det stora hela är jag nöjd. Älskar videoklubben där man hittar nya filmer i bra kvalite och som fylls på varje vecka. Hoppas det håller nu bara så att det inte blir nerstängt. Lite roligt med nästan 3000 kanaler att bläddra mellan.
Ett stort plus även för den snabba responsen hos "kundtjänst".
2016-07-11, 09:07
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
Prestanda
Jag har boxen i vardagsrummet och ett Smart TV abonnemang i sovrummet. Boxen är mycket snabbare och stabilare men Smart TV är precis näst intill. Boxen är väldigt bra i och med att man kan koppla den till en nätverkshårddisk och kolla på filmer man tankat ner samt att Video On Demand innehållet är helt otroligt. Jungelboken filmen kom ut här innan jag såg den på några torrent sidor

Under hela perioden jag har kört på detta nu har jag aldrig upplevt något hackande i kanalerna eller liknande däremot har de varit två avbrott på 20 minuter var, vilket de påstod berodde på servern uppgraderades och kanalerna var nedsläckta under den perioden. Vet ej hur troligt det är. Avbrotten skedde med c:a 3 veckors mellanrum.

Hade äntligen möjlighet att testa deras 24-timmars provabonnemang nu.
Bildmässigt är det bra och utbudet är suveränt, men jag upplever att appen är rätt instabil. Väldigt mycket buffrande till och från, och ibland fastnar den på connecting vid kanalbyte så man får starta om appen. Är det så för dig med med ditt smart TV-abonnemang? Är det bättre med boxen?

Har 100/100-fiber så det borde inte bero på uppkopplingen.
__________________
Senast redigerad av kazmur 2016-07-11 kl. 09:11.
2016-07-12, 00:45
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kazmur
Hade äntligen möjlighet att testa deras 24-timmars provabonnemang nu.
Bildmässigt är det bra och utbudet är suveränt, men jag upplever att appen är rätt instabil. Väldigt mycket buffrande till och från, och ibland fastnar den på connecting vid kanalbyte så man får starta om appen. Är det så för dig med med ditt smart TV-abonnemang? Är det bättre med boxen?

Har 100/100-fiber så det borde inte bero på uppkopplingen.

Nevermind. Installerade om appen och nu fungerar det kanon
2016-07-13, 06:00
  #43
Medlem
Någon som kan MAG-boxarna? Hur gör man egna kanallistor?
2016-07-13, 22:05
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkmeister99
Någon som kan MAG-boxarna? Hur gör man egna kanallistor?

Det går inte tyvärr. Jag kör mag på ena tvn o har varit kontakt både med iptvking och infomir. Det är infomir som måste göra detta möjligt i någon framtida uppdatering. Men du vet om att du kan ha favoriter i varje Kanallista? Så kör jag det är alldels för mycket kanaler annars ja kollar inte ens på 90% av kanalerna
2016-08-04, 20:20
  #45
Medlem
Hur lång tid brukar det ta att få 24h provet ?
Jag bad om ett prov för ett dygn sen och har inte fått något svar ännu.

Visst det är sommar och semester men jag är jävligt nyfiken på att få se hur det här funkar.
2016-08-04, 22:17
  #46
Medlem
Pratade med chatten på IPTVKing och fick en kod på en gång.

IPTVking är grymt, skithäftigt.
2016-08-05, 10:55
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkmeister99
Köpte box med 1 års abonnemang.
Lite diverse strul med betalning (mitt fel) men pengarna blev återbetalda utan problem.
Efter att ha kört dreambox de senaste 10 åren så kan jag inte säga annat än att jag är nöjd.
Visst, ibland buggar någon enstaka kanal men det är bara tillfälligt.
Men i det stora hela är jag nöjd. Älskar videoklubben där man hittar nya filmer i bra kvalite och som fylls på varje vecka. Hoppas det håller nu bara så att det inte blir nerstängt. Lite roligt med nästan 3000 kanaler att bläddra mellan.
Ett stort plus även för den snabba responsen hos "kundtjänst".


Är det iptvking du kör?? Funderar på att beställa
2016-08-05, 10:57
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
Ja hade fel jag hade själv missat det. sorry kazmur hade rätt du får scrolla lite.

Är de någon som sett detta? Startpaket 1år inklusive Android Box (KAMPANJ)

känner mig lite blåst nu haha, jag betalade bra mycket mer än detta. herrejävlar 2lax för 1 år samt box

Vilket är bäst att köpa?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback