ja kan däremot ge en övergripande recension.
Kvalitet
Skitbra. Skandinaviska kanalerna är jättebra (finns en del HD) men fattas fortfarande en del HD innehåll. Har pratat med dom och det är på gång, dom prioriterar länder där dom har fler kunder först. Men
Prestanda
Jag har boxen i vardagsrummet och ett Smart TV abonnemang i sovrummet. Boxen är mycket snabbare och stabilare men Smart TV är precis näst intill. Boxen är väldigt bra i och med att man kan koppla den till en nätverkshårddisk och kolla på filmer man tankat ner samt att Video On Demand innehållet är helt otroligt. Jungelboken filmen kom ut här innan jag såg den på några torrent sidor
Under hela perioden jag har kört på detta nu har jag aldrig upplevt något hackande i kanalerna eller liknande däremot har de varit två avbrott på 20 minuter var, vilket de påstod berodde på servern uppgraderades och kanalerna var nedsläckta under den perioden. Vet ej hur troligt det är. Avbrotten skedde med c:a 3 veckors mellanrum.
Utbud
Helt jävla otroligt. HELT JÄVLA OTROLIGT!!!
Betalning, frakt
Först lite skeptiskt, fick ett mail från Payoneer.com att ja skulle betala och de skedde i USA Dollar. Jag betalade och 4-5 dagar senare fick jag paketet på posten. Dock är det skitsnack att de har en depå i karlskrona eller sverige öht. Mitt paket kom från tyskland och min andra vän som beställde fick sitt från azerbaijan med UPS.
Support
Har alltid fått svar inom timmen, sedan så har dom ett whatsapp nummer man kan "chatta med dom"
Helhet
Jag är väldigt nöjd. Saknar EPG på en del länder (inklusive skandinavien) samt möjligheten att pausa/spela in. Boxen är favorit, men smart tv abonnemanget är bra i de sätt att du får en m3u fil (får du inte med boxen) så du kan titta på surfplatta, mobil, jobbet osv.
För priset dom säljer detta (1500kr/år) får man jämföra vad de hade kostat om man hade skaffat detta från en annan leverantör.
om någon annan har testat (finns gratis prov) kan ni väl kanske lägga till erfarenheter eller kritik på min recension?