2017-04-05, 13:39
Medlem
Rapid har ny adress till forumet nu.
https://iptv.community/
2017-04-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schdefan
Har nu testat både Rapidiptv och Camdserver och tycker Camd funkade bättre, mer flyt samt bättre kvalitet på dom kanalerna jag ville titta på, sport kanaler i detta fallet samt lite amerikanska.

Rapidiptv får också ett minus att man inte kan registrera sig för tillfället även om det gick sjukt fort att nå en reseller via skype och få till allt.

Ska testa Iptvking med innan jag bestämmer mig men nu lutar det åt Camdserver även om dom är dyrare än rapid.

Finns Viasats sportkanaler i hd hos camdserver?

Iptvking är resellers åt Rapid så det är exakt samma tjänst fast dyrare
2017-04-05, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kidrauhl

Ja det gjorde dom, sport premium HD också.. samt att det kändes som bättre flyt även på dom engelska/amerikanska sport kanalerna som visade fotboll.
2017-04-05, 18:23
Medlem
Citat:

Kör ett test å se efter
2017-04-05, 18:38
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schdefan
Har nu testat både Rapidiptv och Camdserver och tycker Camd funkade bättre, mer flyt samt bättre kvalitet på dom kanalerna jag ville titta på, sport kanaler i detta fallet samt lite amerikanska.

Rapidiptv får också ett minus att man inte kan registrera sig för tillfället även om det gick sjukt fort att nå en reseller via skype och få till allt.

Ska testa Iptvking med innan jag bestämmer mig men nu lutar det åt Camdserver även om dom är dyrare än rapid.

Varför testa IPTV KING när du testat Rapid? Det är ju samma tjänst eller gillar folk att betala mer?
2017-04-05, 18:39
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:

Hela Viasat utbudet är i HD.
2017-04-05, 19:56
Medlem
Vilken kvalité sänder kanalerna från US och CAN i och hur stabila är dom?
Håller dom på växlar mellan olika versioner med olika innehåll på samma plats som hos vissa andra?
Senast redigerad av FreddyK666 2017-04-05 kl. 20:03.
2017-04-05, 21:17
Medlem
redhotchilis avatar
Någon mer som har extrema lagg på Viasat Premium HD just nu via camdserver?

Hinner se en minut sen buffrar det.. och fortsätter så hela tiden
2017-04-05, 21:27
Medlem
Någon mer som har problem med viasat sport premium från iptvking? Väldigt sällan den kanalen fungerar smärtfritt för mig, och många gånger laggar det så mycket att det inte går att titta alls. Övriga kanaler fungerar oftast smärtfritt, haft problem någon enstaka gång med cmore sport.

Kör uppkopplingen trådlöst via kodi på en macbook pro om det kanske har något med det att göra? Stabil 100/100 fiber som uppkoppling.
2017-04-05, 21:29
Medlem
Den verkar ha problem hos både camdserver och iptvking/rapid så skulle tro att källan till båda har problem.
Kanske cs serverna dom använder för att få tillgång till kanalerna.
2017-04-05, 21:49
Medlem
Kar--i--Gnagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Någon mer som har problem med viasat sport premium från iptvking? Väldigt sällan den kanalen fungerar smärtfritt för mig, och många gånger laggar det så mycket att det inte går att titta alls. Övriga kanaler fungerar oftast smärtfritt, haft problem någon enstaka gång med cmore sport.

Kör uppkopplingen trådlöst via kodi på en macbook pro om det kanske har något med det att göra? Stabil 100/100 fiber som uppkoppling.

Viasat Sport Premium fungerar felfritt här (camdserver).
2017-04-05, 22:01
Medlem
redhotchilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kar--i--Gnaget
Viasat Sport Premium fungerar felfritt här (camdserver).

Hur ser du på matchen då? Alltså från PC, Kodi, Smart TV?

Testat både TVn och via mobilen nu och båda laggar som fan :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in