Flashback bygger pepparkakshus!
2017-05-28, 19:06
Medlem
Poddes avatar
Finns det någon kanal som visar MMA ikväll? Tips?
2017-05-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxSWEeDxxx
Dom har ju inte Viasat hockey ens.
Giant är samma som Rapid och dom har Viasat Hockey däremot inte i HD.
2017-05-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Finns det någon kanal som visar MMA ikväll? Tips?

Testa någon av dessa kanalerna, inte testat själv dock.

http://www.getyourfixtures.com/all/m...ssonvsTexieira

Update. Ser ut som om btsport2 sänder.
Senast redigerad av snooze1987 2017-05-28 kl. 21:13. Anledning: Update
2017-05-28, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xxxSWEeDxxx
Dom har ju inte Viasat hockey ens.
Har dom väl visste...
2017-05-29, 11:53
Medlem
inkognytos avatar
Rapid iptv har fungerat bra för mig sedan jag började använda det för ett halvår sedan. Både vid direkt anslutning och via OVPN men nu de senaste dagarna då jag haft vpntjänsten igång så har kanalerna laddats normalt men jag får ingen bild från de kanaler jag vill se. Stänger jag ner vpntjänsten så fungerar iptv normalt. Någon annan som upplevt detta eller har en lösning på problemet?
2017-05-29, 12:54
Medlem
Låter som IP på din VPN blivit bannad.
2017-05-29, 15:19
Medlem
inkognytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Låter som IP på din VPN blivit bannad.
Har provat med att ansluta till OVPN via andra servrar även de utanför Sverige med samma negativa resultat. Blir många IP att banna i så fall.
2017-05-29, 16:04
Medlem
Är det någon som kan rekommendera en box som klarar av HDMI CEC?
Jag gillar inte att ha mer än en fjärrkontroll så har detta lite som ett krav men lyckas inte hitta något direkt.
MAG-boxarna klarar inte av det så det är uteslutet.

Har testat köra på en RaspberryPi med Kodi men lyckas inte få till så det fungerar bra, den ville bara uppdatera listan hela tiden.

Några tips?
2017-05-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkognyto
Har provat med att ansluta till OVPN via andra servrar även de utanför Sverige med samma negativa resultat. Blir många IP att banna i så fall.
Man måste ha en publik IP annars blir man bannad ganska så snabbt oavsett VPN man använder.
Dom flesta VPN tjänster så delar en massa på samma IP.
2017-05-30, 02:01
Medlem
Drdeoos avatar
Behöver man abonnera på något för att typ denna boxen ska funka?

Ska vara anpassad för Nordiska kanaler

http://s.aliexpress.com/7JR32aQN
2017-05-30, 09:51
Medlem
Det där ska man nog ta med en nypa salt. De vill nog bara ha skandinaviska köpare.
Det verkar som att det ingår ett abonnemang (därav anknytningen till skandinavien då de vanliga kanalerna som alla iptv-leverantörer erbjuder finns med där). Dock framgår inte hur länge abonnemanget gäller. Med tanke på priset är det nog max en månad du har alla kanaler innan du måste förnya eller välja annan provider.
Själva boxen har garanterat noll anknytning till skandinavien, förutom strömpluggen då (som jag skulle bytt ut med tanke på brandrisken).
2017-05-31, 01:26
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av es95pl
Det där ska man nog ta med en nypa salt. De vill nog bara ha skandinaviska köpare.
Det verkar som att det ingår ett abonnemang (därav anknytningen till skandinavien då de vanliga kanalerna som alla iptv-leverantörer erbjuder finns med där). Dock framgår inte hur länge abonnemanget gäller. Med tanke på priset är det nog max en månad du har alla kanaler innan du måste förnya eller välja annan provider.
Själva boxen har garanterat noll anknytning till skandinavien, förutom strömpluggen då (som jag skulle bytt ut med tanke på brandrisken).

Okey tack
Vilket apparat ska man ha då? Och vart köper jag abonnemang med svenska kanaler?

Fick svar av försäljaren

"Hi my friend,
The box already contains a Nordic Sweden Royal Iptv 1 year Subscription.No need to pay the fee per month.
And you will enjoy 10% discount if you old customers want to renew the account in future.

If further question or request,pls let me know."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in