Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-22, 10:56
  #1789
Medlem
druttaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6
Vad jag kunnat läsa mig till är det endast LG & Samsung som har stöd för appen via tvn.
Dock ska man väl kunna se via mobil/surfplatta om jag förstått det hela rätt!


Verkar som att SONY också stöder appen.Det är väl beroende av vilket system som används i resp TV
Vet inte vika som tex använder android,men dessa borde fungera.

http://i.imgur.com/tDQ1tuh.jpg
2017-02-22, 15:02
  #1790
Medlem
Har precis fått min Mag box på posten Någon som vet hur man fixar ett 24timmars test på Camd server? Även tips på vilket package man skall välja om vill kolla C more live, fotboll o hockey.
2017-02-22, 15:32
  #1791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Testade detta alternativ i ett dygn. Det kostar 60 dollar för ett helt år vilket innebär halva priset jämfört med vissa andra tjänster.
Funkade bra i mobilen men bör även funka på androidbox. SVT 1 och 2 saknades dock men de flesta andra verkar finnas med.

Spola fram till 3:25 för skandinaviska kanaler.
https://www.youtube.com/watch?v=bsZF7pGnZxk

Liknar de kinesiska alternativet som finns med lite olika namn (IUDTV, Nooble etc) för runt 50 dollar/år.
Funkar bra i mobil men för dålig bitrate för att köra på TV
2017-02-22, 16:46
  #1792
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Du verkar inte så förtjust i camdserver 😬 Lär väl vara hos dig problemet är eftersom dom andra verkar nöjda
Nej jag är inte särskilt förtjust i camdserver, och nej det är inte hos mig det är fel. Det är så att de presenterade kanaler på deras hemsida (på första sidan) att de tillhandahåller kanaler ett gäng Viasat HD kanaler för oss Elite package kunder.

Dessa kanaler är unika i sitt slag då ingen annan erbjuder dom, vilket lockar kunder som vill se på hockey. Men ingen av de 7 kanalerna håller måttet, de går inte att kolla på. Även deras kundtjänst erkänner detta på Skype, och skyller på att man borde ha frågat innan om de verkligen fungerar.

Jag har ingen aning hur bra deras IPTV tjänst är, men jag skriver här om den andra tjänsten för att om någon hade tänkt köpa combopacket.
2017-02-22, 17:18
  #1793
Medlem
Har nu använd kodi i 2 veckor och efter 7 dagar så fick jag installera om det på Apple tvn och nu har det blivit exakt likadant igen. Någon som har något tips om vad det kan vara ?
2017-02-22, 17:42
  #1794
Medlem
Någon som kan tipsa om en bra och lätt använd android box till iptv?
Gäena snabb leveranstid och hyffsat pris.
2017-02-22, 17:59
  #1795
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikfred
Någon som kan tipsa om en bra och lätt använd android box till iptv?
Gäena snabb leveranstid och hyffsat pris.
Denna har tipsats om tidigare i tråden:
http://m.gearbest.com/tv-box/pp_471369.html?wid=21

Jag beställde den för 2 veckor sedan och ska hämta ut den idag. Så har inte hunnit prova den än.
2017-02-22, 18:24
  #1796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Denna har tipsats om tidigare i tråden:
http://m.gearbest.com/tv-box/pp_471369.html?wid=21

Jag beställde den för 2 veckor sedan och ska hämta ut den idag. Så har inte hunnit prova den än.

Trodde leverans tiden var längre därifrån, kommer den från Kina?
Fraktkostnad ?
2017-02-22, 18:40
  #1797
Medlem
Någon med problem hos Camdserver nu?
Har fryslagg på samtliga kanaler.
2017-02-22, 18:41
  #1798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikfred
Trodde leverans tiden var längre därifrån, kommer den från Kina?
Fraktkostnad ?

du har alternativet DHL Express frakt vilket bara tar ett par dagar, kostar ca 150kr.
2017-02-22, 18:41
  #1799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Någon med problem hos Camdserver nu?
Har fryslagg på samtliga kanaler.

inga problem här, kollar på fotbollen Kanal 9 HD, flyter på som smör.
2017-02-22, 18:44
  #1800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
inga problem här, kollar på fotbollen Kanal 9 HD, flyter på som smör.

Kanske är något med internetleverantören.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback