Innan jag köpte en laptop var jag inte 100% nöjd med Apple Mail heller, men nu när jag har tillång till båda dessa av operativsystemet medföljande mail så är Apple Mail fantastiska, medans Windows 10 Mail känns fult, segt, plastigt och överlag ett kasst betyg.
Ni som bytt till en alternativ mailklient, vilket har ni valt och valför
Bonusfråga: Vilken tror ni är den populärate alternativet till mail i Windows 10. (OBS: Påminmelse att jag är enormt oteknisk)
Verkligen alla tips är välkomna!
Laddade ner Mozilla Thundermail men de är väll ett nerlagt projekt av Mozilla? ..shoot med va ni maila med från Win10!
Thunderbird av gammal vana och lite molnskräck. Har aldrig använt något annat varken hemma eller på jobbet. Använder Webmail från Telia och Ownit också då jag bara har Thunderbird på en dator.
Kör POP3 så alla mail ligger säkert på min hårddisk.
Thunderbird av gammal vana och lite molnskräck. Har aldrig använt något annat varken hemma eller på jobbet. Använder Webmail från Telia och Ownit också då jag bara har Thunderbird på en dator.
Kör POP3 så alla mail ligger säkert på min hårddisk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!