2018-10-05, 19:49
Medlem
Sjöbo och Hörby åker jag inte till frivilligt.
Citera
2018-10-05, 21:03
Medlem
dementeds avatar
Hela Skåne.
Citera
2018-10-05, 22:36
Medlem
Bob-Dylans avatar
Kan bara Stockholm , men du får skilja på no go zon och gängkriminella förorter, som finns mer eller mindre överallt. Förknippar no-go zoner med mer utanförskap men det finns områden med mer brottslighet.

I Sthlm skulle jag lista:
Husby/Tensta/Rinkeby/Hässelby gård
Söderhöjden/Termovägen Kallhäll
Upplands bro C
Märsta, Valsta, Tingvalla
Vissa delar av väsby, Sollentuna (Malmvägen)..
Söderort finns det mängder med,
Norra B
Skärholmen
Flemingsberg
Jordbro
Mm mm...

Välj din egen favorit
Senast redigerad av Bob-Dylan 2018-10-05 kl. 22:38.
Citera
2018-10-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Sjöbo och Hörby åker jag inte till frivilligt.
Inte jag heller.
(FB) Känd journalist på Dala-Demokraten:Politiker som samarbetar med SD hamnar i "helvete

Idylliska torget har fått kameraövervakning. Säkert pga dina epatraktorvänner.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...akning-i-horby
Citera
2018-10-06, 01:21
Avstängd
Östberga eller Västberga.
Citera
2018-10-06, 01:58
Medlem
Ojsan.Cunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Rinkeby är en annan planet. Du har så hög kriminalitet i Rinkeby , så polisen har hyrt in Stridsfordon 90.
Rinkeby är definitivt en av Sveriges no go-zoner. Även om det ibland verkar lugnt där...
Citat:
Ursprungligen postat av orkasvara
Drottninggatan?
Nej
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Alltså, försök att fatta: det finns inga "no go zones" i Sverige. Polisen rör sig i vilka områden de vill, däremot finns det områden där de måste ha en förhöjd vaksamhet när de opererar där.
Skitsnack. Det finns definitivt en del s.k. no go-zoner i landet.
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Åkersberga.
Nej. Inte ännu i alla fall. Kanske inom 5-10 år dock...
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Kan bara Stockholm , men du får skilja på no go zon och gängkriminella förorter, som finns mer eller mindre överallt. Förknippar no-go zoner med mer utanförskap men det finns områden med mer brottslighet.

I Sthlm skulle jag lista:
Husby/Tensta/Rinkeby/Hässelby gård
Söderhöjden/Termovägen Kallhäll
Upplands bro C
Märsta, Valsta, Tingvalla
Vissa delar av väsby, Sollentuna (Malmvägen)..
Söderort finns det mängder med,
Norra B
Skärholmen
Flemingsberg
Jordbro
Mm mm...

Välj din egen favorit
Lite märklig lista. Husby/Tensta/Rinkeby/Hässelby gård stämmer väl. Kallhäll känner jag inte till. Upplands Bro C och Märsta kan vara en del stök med invandrargäng, men egentligen inte så allvarligt. Inga no go-zoner i alla fall.
Malmvägen är ökänt sedan 90-talet, hur som helst ingen no go-zon ännu.
Dom andra du nämner har varit relativt invandrartäta länge, men är inga no go-zoner riktigt. Än så länge...
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Östberga eller Västberga.
Ta bort Västberga, så är du lite på rätt spår...
Citera
2018-10-06, 06:18
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojsan.Cunt
Skitsnack. Det finns definitivt en del s.k. no go-zoner i landet.

Nej, det gör det inte.
Citera
2018-10-06, 08:20
Avstängd
Araby (passande namn).
Citera
2018-10-06, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag skulle inte frivilligt besöka Smutsdemokraternas partihögkvarter i riksdagen. För mycket kriminella och våldtäkter där.

Håller med. Sossepacket är avskräde och borde skjutas av omgående.

Men hur är Uddevalla? Fullt med negerfyle när Lamotte var där iaf.
Citera
2018-10-06, 08:55
Medlem
Ovidhängande judar, kapitalister, liberaler, betonghäxor eller bögar. Det finns defenetivt no-go zoner, kanske inte totalt no-go men parkeringsbolagen har ju ett antal områden de inte lappar bilar i (har jag hört i alla fall) på grund av att personalen skulle utsättas för för hög risk för våld. Det borde rimligtvis klassas som någon nivå av no-go. Sen bor de ju människor i de här områdena, så totalt no-go blir ju inget område, förutom ljupaste skogen i Dalsland då. Dit är det fan inte en djävel som går.
Citera
2018-10-06, 11:22
Medlem
Sebastianos avatar
Hahaha ni är såna bitches allihop

Jag har renare ariskt blod än de flesta av er som säkert sitter på nån procent baltiskt, ryskt eller västeuropeiskt i er stamtavla

Jg är uppväxt i många av de listade orter, har gjort affärer i fler av orterna och bor just nu i skrivandes stund i en av de på listan er

Jag har utsatts för rånförsök två gånger varav ett lyckat - det som lyckades var inne i stan typ bakgata till Sveavägen när jag försökte köpa koks som ung full 20åring och det misslyckade försöket var ensam i en södermalmspark kl 4 för ett PR veckor sedan av några marockanska gatubarn

Anledningen till att ni är så rädda är för att ni fått en bild i huvudet av media o Flashback som gäller för er när ni sedan går runt i dem här områdena och tror ni ska dö

Sanningen är att oavsett hur många fattiga blattar eller narkomaner det Bor i ett område så finns det två sorters människor
Svaga offer och andra

Ni jävla muppar är svaga offer och då spelar det ingen roll vart ni är så fort ni känner er otrygga luktar sig folk till det

Vore ni inte såna pajasar skulle ni känna er trygga vart ni än var
Citera
2018-10-06, 12:27
Medlem
Norsborg, Akalla, och Husby.
Går du in där och är kaxig (vit), (eller om du är kvinna) så är du garanterat anfallen av diverse MENA inom 30 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in