Citat:
Ursprungligen postat av UncleHowie
Hmm är du säker på att detta funkar? Ska nämligen pissa idag (Onsdag)
o jag rökte i torsdags och fredag, alltså 5dar sen. Det kanske inte behövs?
Hade 20 på mitt värde på förra pissprovet, så va ju inte helt ren
Skriv gärna vad ni tror om mina chanser
Jag kan ju inte garantera något. Kroppen fungerar olika från individ till individ. Sen vet jag inte exakt hur dessa stickor fungerar. Kanske är det så att endast vissa drogprover går att manipulera, t ex en Bens-förfrågan eller opiat-förfrågan men ej hasch eller kokain. Jag vet inte.
I somras så hade jag vid ett tillfälle ett par riktiga partydagar som startade med alkohol som sen gick över till affe för att sedan avslutas med bens. Detta sträckte sig från söndag kväll till tisdag eftermiddag. På torsdagen, när jag skulle lämna urinprov, var jag fortfarande lite skakig. Sköterskan verkligen såg på mig att det var nånting som "inte stämde".
Hon riktigt njöt av tanken att hon skulle få sätta dit mig nu. Men ack så hon bedrog sig! Provet var helt cleant, tack vare min lilla kur (inbillar jag mig iaf).
När det gäller hasch är det nog lite mer förrädiskt. THC lagrar sig i månader i kroppen, beroende på hur länge man har rökt. Några enstaka bloss då och då i ett glest tidsintervall ger inte utslag. Det vet jag av egen erfarenhet. (Röker ytterst sällan).
Återkom ikväll och berätta hur det gick med provet!