• 2
  • 3
2005-11-30, 01:47
Medlem
Däremot förvånar detta mig:

http://www.hlscandinavia.com/pages/100291.html

Jag trodde att Stilnoct ger utslag i ett urinprov eftersom det är en form av besodiazepim. Men tydligen inte....
Bensodiazepin ska det va´
Citera
2005-11-30, 02:04
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdvd
Nej, de där kiten känner jag inte heller till... Men jag vill tillägga att det här med urinprov varierar från institution till institution. Vad jag menar är att en del är mer noggranna än andra. Och okunnigare...
Ja det håller jag med dig om, endel veteraner som jobbar på t.ex Frivården som inte har
sin bästa syn kvar kan ha lite svårt att läsa av sträcken på urinstickorna.

Citat:
Däremot förvånar detta mig:

http://www.hlscandinavia.com/pages/100291.html

Jag trodde att Stilnoct ger utslag i ett urinprov eftersom det är en form av besodiazepim. Men tydligen inte....
Bensodiazepin ska det va´

Och att opioider som t.ex Fentanyl, Metadon, Petidin och Subutex inte heller
visar på standard stickorna, finns ju nya multistickor som läser Metadon & Subutex fast dom har aldrig använts på mig iaf..
Citera
2005-11-30, 02:15
Medlem
"Frivården som inte har
sin bästa syn kvar kan ha lite svårt att läsa av sträcken på urinstickorna."

Nu var det inte direkt så jag menade. Vad jag menar är att beroende på vilken uppdragsgivare som begär pissprov så varierar kunnigheten därefter. Jag vill inte tala om var jag måste lämna prov men de har inte så jättemycket koll. De brukar kommentera ibland att jag har "lite utspätt urin". Då brukar jag kontra med att jag tränar och då blir det ett lite större vätskeintag. Och detta accepterar de...
Suckers!!!
Citera
2005-11-30, 08:28
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Har råkat ut för liknande situation som du och detta har fungerat för mig:
Två, tre timmar före pissprovet tar du två vanliga Treo. Efter det häller du upp en liter vatten i en behållare och smådricker fram till det är dags för provet. Detta manipulerar provet effektivt; Treon förändrar PH-värdet och vattenintaget förtunnar urinet en aning.

Hmm är du säker på att detta funkar? Ska nämligen pissa idag (Onsdag)
o jag rökte i torsdags och fredag, alltså 5dar sen. Det kanske inte behövs?
Hade 20 på mitt värde på förra pissprovet, så va ju inte helt ren
Skriv gärna vad ni tror om mina chanser
Citera
2005-11-30, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleHowie
Hmm är du säker på att detta funkar? Ska nämligen pissa idag (Onsdag)
o jag rökte i torsdags och fredag, alltså 5dar sen. Det kanske inte behövs?
Hade 20 på mitt värde på förra pissprovet, så va ju inte helt ren
Skriv gärna vad ni tror om mina chanser

Jag kan ju inte garantera något. Kroppen fungerar olika från individ till individ. Sen vet jag inte exakt hur dessa stickor fungerar. Kanske är det så att endast vissa drogprover går att manipulera, t ex en Bens-förfrågan eller opiat-förfrågan men ej hasch eller kokain. Jag vet inte.
I somras så hade jag vid ett tillfälle ett par riktiga partydagar som startade med alkohol som sen gick över till affe för att sedan avslutas med bens. Detta sträckte sig från söndag kväll till tisdag eftermiddag. På torsdagen, när jag skulle lämna urinprov, var jag fortfarande lite skakig. Sköterskan verkligen såg på mig att det var nånting som "inte stämde".
Hon riktigt njöt av tanken att hon skulle få sätta dit mig nu. Men ack så hon bedrog sig! Provet var helt cleant, tack vare min lilla kur (inbillar jag mig iaf).

När det gäller hasch är det nog lite mer förrädiskt. THC lagrar sig i månader i kroppen, beroende på hur länge man har rökt. Några enstaka bloss då och då i ett glest tidsintervall ger inte utslag. Det vet jag av egen erfarenhet. (Röker ytterst sällan).

Återkom ikväll och berätta hur det gick med provet!
Citera
2005-11-30, 14:36
Medlem
gafgarions avatar
Jag hörde av en polare att man kan äta väldigt mycket granatäpplen så rensas det fort
Citera
2008-02-11, 00:59
Medlem
måste bara fråga om nån vet^^

visst är det b12 i öl? om man super sig redlöst full dagen innan pisseprovet så borde det ju finnas så mycket alkohol i pisset att inget annat syns?:P .. bara en fundering jag fick sådär så, inget genomtänkt eller så.. men om någon vet så kom gärna med svar
Citera
2009-08-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karl_vandal
jag har höde just talas om några piller som man skulle kunna käka å bli ren i 24timmar!!!!!

någon som vet vart man kan få tag på de?! de skulle finnas nånstanns på internet...

annars så kanske ni vet hur man kan klara sej på de ändå?!

päääääääääjjs// karl tha määään

http://www.youtube.com/watch?v=I06ek...om=PL&index=26

http://www.youtube.com/watch?v=gohWc...rom=PL&index=9
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in