• 1
  • 2
2005-11-18, 16:13
Medlem
karl_vandals avatar
jag har höde just talas om några piller som man skulle kunna käka å bli ren i 24timmar!!!!!

någon som vet vart man kan få tag på de?! de skulle finnas nånstanns på internet...

annars så kanske ni vet hur man kan klara sej på de ändå?!

päääääääääjjs// karl tha määään
Citera
2005-11-18, 16:21
Bannlyst
Jaha? Varför snor du inte bara vätskedrivande medicin från någon pensionär?
Citera
2005-11-18, 16:39
Medlem
Bästa är väl att dricka massor med vatten, ta kreatin- och vitamintillskott så att de inte ser att det är utspätt.
Ta sedan pisset från mitten, inte slutet eller början då konc. för diverse ämnen är som lägst då.

Annars är det väl bara att säga att det är förnedrande och få dem att ta blodprov istället.
Citera
2005-11-18, 17:05
Medlem
drick nån liter vatten. ta kreatin några dar före. sen b-vitamin 1-2 timmar förre provet.
om det bara gäller thc så är de grymt lätt att fuska. benso är rätt lätt med.
har du tagit tjack eller opiater kommer de krävas stora mängder vatten om de va nyligen du tog det... har du tagit mycket benso kan de nog krävas de med..
Citera
2005-11-18, 17:13
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
om det bara gäller thc så är de grymt lätt att fuska. benso är rätt lätt med.

Är det så alltså?

Låt oss säga att jag tar två 10mg diasepam på fredagen, kan jag va ren på måndagen? Jag äter inte benso vanligtvis.

MVH
Citera
2005-11-18, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Är det så alltså?

Låt oss säga att jag tar två 10mg diasepam på fredagen, kan jag va ren på måndagen? Jag äter inte benso vanligtvis.

MVH
jo häll i dig nån liter vatten.du behöver nog inte överdriva för då blir kreatin värderna fel. om du måste dricka jävligt mycket vatten är de ide att ta kreatin dagarna förre men annars så är de rätt lugnt.
Går iallafall rätt bra för mig. brukar kunna röka brass till lördagen(när ja pissar på måndag) dricka lite extra vatten och klara mig på både drogtest och kreatin. har ja rökt till söndagen brukar ja dricka lite mer.
brukar inte ta benso så ofta men antar att de är rätt lika som med thc.

Tjack o opiater är svårare iomed att dom går ut rätt fort från kroppen o därför måste man dricka en jävla massa vatten..
Citera
2005-11-18, 18:11
Medlem
Kicker.s avatar
Sök, forumet är fyllt av tips osv.
Citera
2005-11-18, 18:50
Medlem
smackmacs avatar
Någon som vet hur länge valium sitter i blodet och pisset?
Citera
2005-11-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smackmac
Någon som vet hur länge valium sitter i blodet och pisset?
rätt länge. beror hur mycket du tagit men kanske 1-4 veckor..
Citera
2005-11-18, 19:25
Medlem
smackmacs avatar
Tog 4 st 10mg, var första gången jag prova.
Citera
2005-11-18, 20:06
Medlem
Arch_Angels avatar
valium å de flesta benzo (förutom stesolid som ja vet) sitter inte i länge... vet polare som klarat pissprov efter 4 dagar och jag tror inte han åt så få ellr.

tre-fyra dagar brukar man säga om vanliga benzo....
Citera
2005-11-19, 01:29
Bannlyst
Sen kan man ju faktiskt bara häva i sig en massa vätska så att provet blir underkänt och man får en ny tid och drogerna hinner gå ur naturligt. Det är givetvis väldigt misstänkt, men är det första gången man torskar så kan man bortförklara lätt med att det inte är så enkelt att veta och komma ihåg vad som gäller som dum pundare med brassminne.
Du dricker fyra koppar kaffe på jobbet, har gymmat innan och klunkat sportdryck. Använd fantasin, om ni inte knarkat bort den

Skippa alla de här test clean, det är som nämnt bara b-vitaminkomplex för färgen på urinet, vätska/e-drivande och kreatin som gäller för att kreatininvärdet inte ska vara för lågt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in