2005-11-28, 23:03
Medlem
dahfinns avatar
jag tog tjack för ungefär 4 veckor sedan.. sen tog ja exstasy 2 tabletter förra helgen alltså exakt en vecka sen.. hur får ja bort det innan piss? räcker det med mkt vatten o citron?
Citera
2005-11-28, 23:12
Medlem
weirdbeatss avatar
Kan man inte be nån kompis kissa i en burk, sen tar man med sig kisset när man ska göra urinprov, kan man ju frysa in typ en gallon kiss så kan man ta vid behov...
Citera
2005-11-28, 23:13
Medlem
Arch_Angels avatar
var det en vecka sen du tog 2 xtc så är du nog rätt säker.... skulle vara riktigt underligt annars....
Citera
2005-11-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karl_vandal
jag har höde just talas om några piller som man skulle kunna käka å bli ren i 24timmar!!!!!

någon som vet vart man kan få tag på de?! de skulle finnas nånstanns på internet...

annars så kanske ni vet hur man kan klara sej på de ändå?!

päääääääääjjs// karl tha määään

Har råkat ut för liknande situation som du och detta har fungerat för mig:
Två, tre timmar före pissprovet tar du två vanliga Treo. Efter det häller du upp en liter vatten i en behållare och smådricker fram till det är dags för provet. Detta manipulerar provet effektivt; Treon förändrar PH-värdet och vattenintaget förtunnar urinet en aning.
Citera
2005-11-30, 00:49
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdvd
Har råkat ut för liknande situation som du och detta har fungerat för mig:
Två, tre timmar före pissprovet tar du två vanliga Treo. Efter det häller du upp en liter vatten i en behållare och smådricker fram till det är dags för provet. Detta manipulerar provet effektivt; Treon förändrar PH-värdet och vattenintaget förtunnar urinet en aning.

Ursäkta en dum fråga men är trött och sliten,
påverkar Treon urinets PH värde till det basiska eller sura ?
Citera
2005-11-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av choroid
Bästa är väl att dricka massor med vatten, ta kreatin- och vitamintillskott så att de inte ser att det är utspätt.
Ta sedan pisset från mitten, inte slutet eller början då konc. för diverse ämnen är som lägst då.

Annars är det väl bara att säga att det är förnedrande och få dem att ta blodprov istället.

Förstår inte riktigt hur du kan rekommendera blodprov, då om något så upptäcks ju allt drog - och medicinintag.
Citera
2005-11-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Ursäkta en dum fråga men är trött och sliten,
påverkar Treon urinets PH värde till det basiska eller sura ?

Sura
Citera
2005-11-30, 01:09
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Förstår inte riktigt hur du kan rekommendera blodprov, då om något så upptäcks ju allt drog - och medicinintag.

Försvinner inte drogerna ur blodet snabbare än urinet ?
Detta är något jag aldrig riktigt tänkt på och är väll inte riktigt 100 på människan anatomi..
Citera
2005-11-30, 01:10
Medlem
StorMammas avatar
För att svara trådstartaren direkt:

Det finns sidor på internet som saluför " kit" som tydligen skall rena kroppen från droger. Oftast så tar de väldigt bra betalt för dessa saker också...

MEN, de fungerar inte. Håll det i minnet, de huskurer som räknas upp här är förmodligen mycket mer effektiva än det som du kan beställa via nätet.

Och, OM det skulle finnas ett medel till salu för att rena kroppen på det här sättet, så skulle de förmodligen bli förbjudna rätt omgående.
Citera
2005-11-30, 01:21
Medlem
Citat:
Försvinner inte drogerna ur blodet snabbare än urinet ?
Detta är något jag aldrig riktigt tänkt på och är väll inte riktigt 100 på människan anatomi..

Nej min vän!! Tvärtom, blodet är förrädiskt...
Man kan till exempel detektera drogen alkohol upp till tre månader tillbaks i tiden genom ett sk CDT-prov. Detta prov är svindyrt men har "de" bestämt sig för att hitta "något" så kan de!!
Citera
2005-11-30, 01:29
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Nej min vän!! Tvärtom, blodet är förrädiskt...
Man kan till exempel detektera drogen alkohol upp till tre månader tillbaks i tiden genom ett sk CDT-prov. Detta prov är svindyrt men har "de" bestämt sig för att hitta "något" så kan de!!

Ok, bra att jag fick det där uträtt.
Har aldrig riktigt satt mig in i det där även då jag tagit drog prover både genom urin & blod.

Topic:
Som sagt så är antagligen dessa "get clean" kit's fake produkter gjorda för att lura
stackare som tar till desperata metoder för att urinera negativt, iaf om man ska
lyssna till kören.
Har själv aldrig använt mig utav något sådant och har ingen aning om vad dom innehåller.
Citera
2005-11-30, 01:40
Medlem
Citat:
Ok, bra att jag fick det där uträtt.
Har aldrig riktigt satt mig in i det där även då jag tagit drog prover både genom urin & blod.

Topic:
Som sagt så är antagligen dessa "get clean" kit's fake produkter gjorda för att lura
stackare som tar till desperata metoder för att urinera negativt, iaf om man ska
lyssna till kören.
Har själv aldrig använt mig utav något sådant och har ingen aning om vad dom innehåller.

Nej, de där kiten känner jag inte heller till... Men jag vill tillägga att det här med urinprov varierar från institution till institution. Vad jag menar är att en del är mer noggranna än andra. Och okunnigare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in