Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-17, 16:27
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Givetvis har du rätt. Men ser inte att det inom en snar framtid kommer att bli ett uns bättre.

Det enda som fattas hos svensken är ryggrad och jävlar anamma. När bränderna i Husby och andra förorter rasade som värst för några år sedan kom ett gäng nationalister och skrämde iväg blattarna. Det är egentligen inte svårare än att sätta sig i respekt. Att visa dom jävlarna att de fan inte kan bete sig hur som helst här. Jag är fortfarande övertygad om att svenskar har vikingablod i sig. Det gäller bara att väcka den björn som sover. Ryssarna t.ex. hade aldrig accepterat något sådant.
Citera
2016-03-17, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Det enda som fattas hos svensken är ryggrad och jävlar anamma. När bränderna i Husby och andra förorter rasade som värst för några år sedan kom ett gäng nationalister och skrämde iväg blattarna. Det är egentligen inte svårare än att sätta sig i respekt. Att visa dom jävlarna att de fan inte kan bete sig hur som helst här. Jag är fortfarande övertygad om att svenskar har vikingablod i sig. Det gäller bara att väcka den björn som sover. Ryssarna t.ex. hade aldrig accepterat något sådant.

Som sagt jag håller med. Men det är något svårare än vad du beskriver. Vi har hela apparaten och etablissemanget emot oss, varav vår kamp blir något trögare. Men det är klart att vi måste göra något.

På Lördag står jag i folkmassan med andra nationalister och visar mitt missnöje.
Citera
2016-03-17, 17:18
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Som sagt jag håller med. Men det är något svårare än vad du beskriver. Vi har hela apparaten och etablissemanget emot oss, varav vår kamp blir något trögare. Men det är klart att vi måste göra något.

På Lördag står jag i folkmassan med andra nationalister och visar mitt missnöje.

Etablissemanget och apparaten är ett luftslott, staten är dysfunktionell och nu för tiden hör man mindre och mindre av dessa efterblivna människor, jag pratar själv nu för tiden helt öppet och ingen reagerar.
Citera
2016-03-17, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Etablissemanget och apparaten är ett luftslott, staten är dysfunktionell och nu för tiden hör man mindre och mindre av dessa efterblivna människor, jag pratar själv nu för tiden helt öppet och ingen reagerar.

Nja, häxjakten pågår ständigt. Sen att de senare åren inneburit vinster för nationalister kan jag hålla med om. Men media, stat och EXPO fortsätter att jaga oss med blåslampa.
Citera
2016-03-18, 12:05
Medlem
Giant Squids avatar
Finns det någon med tillgång till plusartiklar ur Kristianstadsbladet, som kan delge lite vad som står där??

Ser att det skrivits två artiklar i ämnet.

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/foraldrar-trotta-pa-vald-pa-skolgarden/

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/rektorn-delar-inte-foraldrarnas-bild/
Citera
2016-03-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Bisarr inställning.

Vad är alternativet? Vi har nått en punkt där vi behöver Hitler för att kunna rätta till läget och så vitt jag vet är han död
Citera
2016-03-22, 23:03
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Vad är alternativet? Vi har nått en punkt där vi behöver Hitler för att kunna rätta till läget och så vitt jag vet är han död

Alternativet är naturligtvis att ta sitt ansvar som förälder. Hålla barnet hemma från skolan, flytta till en annan kommun om det krävs och vara beredd att lämna landet om det blir nödvändigt.
Citera
2016-03-23, 17:10
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Alternativet är naturligtvis att ta sitt ansvar som förälder. Hålla barnet hemma från skolan, flytta till en annan kommun om det krävs och vara beredd att lämna landet om det blir nödvändigt.
Att fly fältet är inte att ta ansvar. Det är att överlåta ansvaret till andra. Ansvar är att byta skola, se sig om efter sätt att slippa betala skatt, bränna ner en förläggning och söka upp likasinnade för att kämpa mot förtrycket vi alla utsätts för medels massinvandring av aggressiva islamister och allsköns kreti och pleti.

Som det ser ut idag måste svensken vakna upp ur vinterdvalan, förbereda sig mentalt och fysiskt, samt se till att utrustningen är på plats innan startsignalen ljuder över hela Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in