Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-12, 14:43
  #1
Medlem
Citat:
Svenska barn som blir slagna, sparkade, strypta och som får utstå annan kränkande behandling – så ser vardagen numera ut på Centralskolan i Kristianstad. Skolan har tagit emot ett stort antal invandrarelever i och med asylkaoset och har två förberedelseklasser för nyanlända invandrare.

– Mina barn har varit hemma sedan i onsdags, de har inte känt sig trygga och jag har inte velat tvinga dem dit, berättar mamman Malin som har två pojkar som går på skolan, för Fria Tider.

http://www.friatider.se/centralskola...tad-hot-elever

Det skall även tilläggas att det var på denna skolan vi hade "14-åringen" som sprang 100M på 11,82s
https://web.archive.org/web/20141110...centralskolan/

Tycker det verkar helt horribelt att det kan gå så långt så att föräldrar skall hålla ungarna hemma, och att de är de som blir misshandlade som skall få byta skola. Vad är de för typ av ungar som beter sig så illa? Någon som vet nått mer?
Citera
2016-03-12, 14:55
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskvadd
[url]Vad är de för typ av ungar som beter sig så illa? Någon som vet nått mer?

Immigranti ungar!
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2016-03-12 kl. 15:02.
Citera
2016-03-12, 15:03
  #3
Medlem
Har aldrig fattat den bilden på killen som springer som snabbast. Är det den större invandraren på bilden som sprungit snabbast och som klassats som 14-åring?
Citera
2016-03-12, 15:09
  #4
Medlem
Prawitzs avatar
Varför är det aldrig någon ansvarig som reagerar på sånt här? Ansvariga personer verkar stå totalt handfallna när verkligheten tränger sig på. Vad förväntar sig egentligen skolledningen när man fyller på skolan med enbart invandrare? Resultatet har vi sett på många håll i Sverige.
Citera
2016-03-12, 15:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Immigranti ungar!
Jo, men invandring har vi ju haft genom alla år, men jag tycker att invandringsrelaterat våld och trakasserier eskalerat på skolorna. Jag tänker nu på att vi hade ett fall med en våldtäkt på en skolgård för 4 månader sedan. Även där stod ju rektorn handfallen, och det var ju efter mycket uppmärksamhet som det hände något. http://www.friatider.se/rektorn-bort...t-p-skolg-rden

Verkar ju vara något man skall börja vänja sig vid...

Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Har aldrig fattat den bilden på killen som springer som snabbast. Är det den större invandraren på bilden som sprungit snabbast och som klassats som 14-åring?
Ja precis
Citera
2016-03-12, 15:16
  #6
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
Varför är det aldrig någon ansvarig som reagerar på sånt här? Ansvariga personer verkar stå totalt handfallna när verkligheten tränger sig på. Vad förväntar sig egentligen skolledningen när man fyller på skolan med enbart invandrare? Resultatet har vi sett på många håll i Sverige.


Invandringen har förstört Sverige! Vi är så rökta! Det är inte en fråga OM kollapsen kommer utan NÄR! God natt Sverige r.i.p.
Citera
2016-03-12, 15:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskvadd
Jo, men invandring har vi ju haft genom alla år, men jag tycker att invandringsrelaterat våld och trakasserier eskalerat på skolorna. Jag tänker nu på att vi hade ett fall med en våldtäkt på en skolgård för 4 månader sedan. Även där stod ju rektorn handfallen, och det var ju efter mycket uppmärksamhet som det hände något. http://www.friatider.se/rektorn-bort...t-p-skolg-rden

Verkar ju vara något man skall börja vänja sig vid...


Ja precis

Är 25 idag men det var kaotiskt då och då under min skoltid med många gånger relaterat till invandrareleverna. Och nu när deras antal har växt radikalt och fortsätter växa så ökar ju våldet, kaoset, idiotin och den mentala efterblivenheten. Är det något svenska barn/elever får vänja sig vid..?


Nej varken vi eller våra barn behöver vänja sig med något. Det är bara att ta närmaste blatte i nacken säga tjena och så är det över inom ett par sekunder. Det är ganska lustigt hur enkelt allt detta kan ta slut...!


Vill man så går det!
Citera
2016-03-12, 15:29
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskvadd
http://www.friatider.se/centralskola...tad-hot-elever

Det skall även tilläggas att det var på denna skolan vi hade "14-åringen" som sprang 100M på 11,82s
https://web.archive.org/web/20141110...centralskolan/

Tycker det verkar helt horribelt att det kan gå så långt så att föräldrar skall hålla ungarna hemma, och att de är de som blir misshandlade som skall få byta skola. Vad är de för typ av ungar som beter sig så illa? Någon som vet nått mer?

Intressant utveckling.

Jag har lite kontakter kvar ifrån det stället där barnen gick i skolan. En liten välordnad vit skola därute utanför staden där husen är dyra och det finns knappt några hyresrätter.
Nu har kommunen i sin stora vishet börjat med att bussa ut klasser för "integration" och vad tror ni händer?

Exakt som i denna TS SAMT i och med att det är ett välbärgat område så väller knarket in dessutom.

Det här med integration och mångkultur är så extremt sjukt och samhällsförstörande så man blir ju bara ledsen ända in i själen.

Undrar när någon klarsynt, stark och vaken person väcker till revolt mot de fullständigt galna och sjuka politikerna och mångkulturvurmarna.

Samhället förfaller i allt snabbare takt och jag bara undrar om det tar 2 år eller 5 år innan medborgargarden och starka nationalistiska krafter får ordentligt med kraft och hela skiten slutar med ett snudd på inbördeskrig?
Det sker väl när Sverige inte kan höja skatterna mer och vi inte heller får låna (Staten Sverige alltså) och bidragsanalfabeterna inte får livslånga bidrag ifrån oss.

Det här kommer inte att bli vackert på något sätt.
Skaffa er tillstånd att skydda er snabbt!
__________________
Senast redigerad av RealDancer 2016-03-12 kl. 15:31.
Citera
2016-03-12, 15:42
  #9
Medlem
Giant Squids avatar
Barna får vara hemma från skolor pga, oroligheter. Kvinnor ska inte vistas utomhus kvällstid, ehh

Samtidigt sitter Fridolin i radio och säger att vi ska göra allt vi kan för att öka mottagandet, mer än de 140 000 som väntas komma i år.

Är det inte bättre att ta det lite lugnt och invänta den totala summan utav konsekvenser utav de som vi redan bjudit hit??
__________________
Senast redigerad av Giant Squid 2016-03-12 kl. 15:46.
Citera
2016-03-12, 15:47
  #10
Medlem
Mad monks avatar
Lägg ner skolan helt den har inget syfte me rän DDR-hjärntvätt, undervisningen kan ske i hemmet.
Citera
2016-03-12, 16:04
  #11
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Skulle flyttat mina barn därifrån pronto. Aldrig att de skulle få gå i en skola som inte garanterar deras säkerhet.
Citera
2016-03-12, 16:25
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Barna får vara hemma från skolor pga, oroligheter. Kvinnor ska inte vistas utomhus kvällstid, ehh

Samtidigt sitter Fridolin i radio och säger att vi ska göra allt vi kan för att öka mottagandet, mer än de 140 000 som väntas komma i år.

Är det inte bättre att ta det lite lugnt och invänta den totala summan utav konsekvenser utav de som vi redan bjudit hit??

Problemet är väl att på Fridolins hemort har Sverige aldrig varit tryggare. Mannen som skulle fixa Svenska skolan på 100 dagar. Nu har vi resultatet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback