2025-07-29, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem fan är Joan Baez jag trodde vi diskuterade huruvida kvinnliga artister är gångbara när dom är under 30 bara, och vi diskuterade Molly & Zara mig veterligen sedan slänger du in en joker
Ja ja, men Molly kommer sannolikt stupa i förtid p.g.a. sin illasinnade juvenil diabetes och Zara klubbas ihjäl av norska säljägare. Det till trots kommer ändå vissa artister äldre än 30, ja 80, ändå att bestå.
Citera
2025-08-09, 01:16
Medlem
WallabeJoys avatar
Visar Molly, Oscar zia och Edvin sina ozempic kroppar på Way out west?

Zia måste väl ha använt det han också. De har alla
Blivit väldigt slima på senare. Och Molly Hammar hr ju också kört det..
Citera
2025-08-10, 01:49
Medlem
Molly intog inte scenen på Way Out West häromdagen, hon dundrade in som en dinosaurie. Hon har tappat kilon men vi ser henne ändå som dunderklumpen. Hennes falska flin vittnar om att hon håller på att bli uppäten av sin diabetes. Snart är hon blott en disktrasa. Vad ensam hon ska bli när siste man tröttnat på hennes hemska sjukdom.
Citera
2025-08-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Idag släpps Mollys nya singel Trophy.
Bla sjunger hon
"Du vet du e min trophy, du brukade va kul men lately sluta va så tråkig,så vet du vad du får i taxin hem".

Nån som åkt taxi med Molly?
Menar hon att hon ger ett blowjob i taxin?
Finns nån som har nåt skvaller om såna saker?

Det är ju förhållandet med Danny hon sjunger om, hon var Dannys trophy!
Citera
2025-08-22, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feggi
Det är ju förhållandet med Danny hon sjunger om, hon var Dannys trophy!
Hon sjunger ju ändå bli min trophy ikväll osv.
Sluta var så tråkig så vet du vad du får i taxin hem!
Så mer att någon är hennes trophy , som jag tolkar det!
Citera
2025-08-24, 18:52
Medlem
Är ganska förvånad över att tråden lever när hon själv är helt irrelevant och nästintill glömd.
Citera
2025-08-24, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Är ganska förvånad över att tråden lever när hon själv är helt irrelevant och nästintill glömd.

Sätter en 50 lapp på ett sabbatsår även där inom kort.
Citera
2025-08-26, 14:05
Medlem
Va? Har hon diabetes?
Citera
2025-08-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianstian
Va? Har hon diabetes?

Ja typ 1
Citera
2025-08-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianstian
Va? Har hon diabetes?
Hon insjuknade vid ålder ca 20 år och kommer att dö en ca 15 år förtidig död enligt statistiken. Därutöver tillkommer diverse allvarliga åkommor, psykiska som fysiska, många år innan döden befriar henne. Hon lever inte ett lätt liv och hon kan inte göra så mycket själv åt det. Egentligen jävligt tragiskt. Tråkigt dock att hon som enda utväg valt att bete sig som en pajas. Någon sexbomb är hon inte med den sjukdomen. Säkert tror hon det med sina porrtexter i de dumma låtarna, men diabetes typ 1, eller barndiabetes som man sa förut, är som en alien inuti magen, ett otäckt jävla monster. Det försöker hon sopa under mattan. Nej för henne finns ej någon räddning. Stackars sata!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in