2016-04-18, 19:49
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Balle-Bottes källor?

Nej men seriöst, vilka källor?

Sportbladet bland annat.
Citera
2016-04-18, 19:54
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Sportbladet bland annat.
Ah, såg nu. 200 000 är han nog värd för oss. En otrolig publikfavorit och en spelartyp vi verkligen saknat i år.
Citera
2016-04-18, 20:17
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ah, såg nu. 200 000 är han nog värd för oss. En otrolig publikfavorit och en spelartyp vi verkligen saknat i år.

Ja jag menar inte att det är en dålig värvning. Användbar i alla spelformer och börjar dessutom producera hyggligt. Kan han bli kapten tom?
Men ar mer att det är på bekostnad av en klassisk förstacenter som typ Scott var. Blir inte riktigt samma offensiva spets.
Citera
2016-04-18, 20:36
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Ja jag menar inte att det är en dålig värvning. Användbar i alla spelformer och börjar dessutom producera hyggligt. Kan han bli kapten tom?
Men ar mer att det är på bekostnad av en klassisk förstacenter som typ Scott var. Blir inte riktigt samma offensiva spets.
Bengtzén har sagt att förstacentern ska värvas från AHL. Granström är snarare en ersättare för Vrana (andracenter förra säsongen).
Citera
2016-04-18, 20:50
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Det är flera olika källor som säger +200k/månad. Så, det lär inte vara under det.

Oavsett så är det bara att gratulera Brynäs till en grym hockeyspelare, han kommer verkligen att saknas i Luleå.
Ja, han kommer saknas oavsett om ersättare av klass tas in (vilket jag räknar med), en grymt bra spelare som visade i slutspelet att han har den klass som behövs då även som avslutare.
Citera
2016-04-18, 20:59
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Bengtzén har sagt att förstacentern ska värvas från AHL. Granström är snarare en ersättare för Vrana (andracenter förra säsongen).

Ok. Hittar ni nåt i närheten av Scott har ni en riktigt bra centersida. Men finns väl inte så mycket stålar att leka med så kan bli svårt gissar jag.
Citera
2016-04-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Ganska anonyma killar av vad jag har sett av årets Växjö. Någon med mer insyn som kan ge en bättre bild?

Lundgren spelade ju ett par vändor i landslaget innan han blev knäskadad inför säsongen. Larsson tycker jag personligen har tagit steg framåt, och hade gärna velat ha kvar honom.

Båda är stabila defensiva backar och om jag inte minns fel spelade de ofta ihop i slutspelet förra året som Växjö vann. Dessutom har ju Växjö kryllat av backar som gillar att gå framåt, så båda har väl fått ännu lite större defensivt ansvar den gångna säsongen. Att de inte gjort så stort intryck på dig är väl då ett gott betyg då defensiva backar syns som mest när de gör misstag.
Citera
2016-04-19, 09:16
Medlem
m4tt145s avatar
Leksand intresserade av Arell enligt mrmadhawk. Vore ett bra tillskott.
Citera
2016-04-19, 09:19
Medlem
J.R.s avatar
Luleå hockey visar intresse "långt gånga förhandlingar" enligt N-K. Intresset rör Färjestadsspelaren Mikael Johansson.
Låter väl okej enligt mig. Ingen ska behöva spela i FBK när det finns rejäla alternativ..
Någon med mer info?, skriv gärna lite grann..
Citera
2016-04-19, 09:25
Medlem
von_Ss avatar
Inget nytt om Amnér till Luleå?
Citera
2016-04-19, 10:09
Medlem
Displaceds avatar
Granis har ett bra skott, alla minns väl...
Citera
2016-04-19, 10:18
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Granis har ett bra skott, alla minns väl...

Situationen innan målet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in