2017-01-19, 17:22
Medlem
MitchRapps avatar
Leksand vill värva Ritola, Ahlbrant...En sak i taget nu, tack.

Sedan åker de ut mot Mora i kvalet. Och kommunen får baila ut dem igen och ingen fattar vad som hände. Om de ligger på gränsen ekonomiskt hoppas jag det spelar med laget som ändå gjort det bra hittills.

Hoppas ledningen vet vad dem gör.
Senast redigerad av MitchRapp 2017-01-19 kl. 17:25.
Citera
2017-01-19, 17:27
Medlem
Ferross avatar
Nästan så att man hoppas att Modo går upp igen, så att Azdz kan underhålla oss under en hel säsong...

Tycker hela Steen-historien är väldigt mysko, först har han ingen glädje i hockey, och lämnar därför AIK, helt plötsligt, samma dag, så känner han sug igen, och skriver på för Modo.
Citera
2017-01-19, 17:37
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S

Leksands sillyforum går bananas nu. Zackrissons tjejs katt befinner sig tydligen i Sverige bland annat.

Har man typ inget att göra om kvällen kan jag verkligen rekommendera Superstars Sillyforum just nu. Hög kvalité på underhållningen!

Senaste nytt är iallafall att vi inte alls är intresserade av Arlbrandt.
Senast redigerad av wema 2017-01-19 kl. 17:41.
Citera
2017-01-19, 17:43
Medlem
Oscar Steen återvänder till Modo! Man kan säga vad man vill om AJ:s kvaliteer som tränare, men värva kan han.
Citera
2017-01-19, 17:51
Medlem
Anarkhoss avatar
Vad är det som händer? Oscar Steen tillbaka i Modo helt plötsligt?

Tycker mest synd om gnaget i detta fall. Hade varit jävligt less om det var tvärtom, att någon lämnade Modo mitt i säsongen som en pajas. Mycket märkligt beteende.
Citera
2017-01-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos

Tycker mest synd om gnaget i detta fall. Hade varit jävligt less om det var tvärtom, att någon lämnade Modo mitt i säsongen som en pajas. Mycket märkligt beteende.
Det här påminner om när Salo lämnade Modo och deklarerade att han skulle avsluta karriären för att helt sonika krita på för Frölunda. Men hycklare finns ju överallt. Men kul att vi får en spelare med hjärta iaf.
Citera
2017-01-19, 18:03
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos

Rent krasst så har han inte varit bra sen december början. Därav kunde man faktiskt tro att han inte var motiverad... Spelarmässigt förlorar vi ingenting viktigt, men det är tröttsamt att man hur som helst släpper spelare till en konkurrent där han kanske höjer sig rejält igen och påverkar i slutändan vår placering.
Citera
2017-01-19, 18:05
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Och så anklagar ni leksingar oss modoiter för att vara bittra efter kvalförlusten i våras?

Ja? Ni är ju det. Framförallt du och Foppa.
Skillnaden är att Foppa behöver inte harva på Samhall mellan matcherna.

En fråga för de som vill tala silly; Troja uppges rycka i två LIFare. Vilka kan det vara?
Citera
2017-01-19, 18:05
Moderator
vfs avatar
Har raderat en massa inlägg, skärpning för helvete, rena dagisnivån nu/Mod
Citera
2017-01-19, 18:07
Bannlyst
Men herregud Steen vad händer, varför går du ut o säger att du inte har nå sug för hockeyn, sen går till modo?
Va säger ni Aikare om detta?
Citera
2017-01-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Nästan så att man hoppas att Modo går upp igen, så att Azdz kan underhålla oss under en hel säsong...

Tycker hela Steen-historien är väldigt mysko, först har han ingen glädje i hockey, och lämnar därför AIK, helt plötsligt, samma dag, så känner han sug igen, och skriver på för Modo.
Vi gör en Leksand kom ihåg var du hörde det först

Sedan kan jag förstå om många gnagare är arga på Steen nu, men det är ju knappast första gången spelare hycklar. Så om man verkligen går på allt en spelare säger i media så är man väldigt lättköpt.
Citera
2017-01-19, 18:46
Medlem
Växjö förlänger med Fröberg. Tummen upp för det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in