2017-01-19, 09:42
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Få se... Hur var det nu med Linus Hultström och Fredrik Händemark? Minns jag rätt så sade väl hockeyexperterna vid Siljan att dessa var av allsvensk kvalité, och aldrig skulle gå att lita på i SHL? Tänka sig så det kan bli!

Hultström lämnade väl när vi åkte ner i ha? Tror ingen tyckte att han var dålig. Händemark var dock inte särskilt bra i LIF men han har blivit riktigt grym i Malmö.
Citera
2017-01-19, 10:10
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Hultström lämnade väl när vi åkte ner i ha? Tror ingen tyckte att han var dålig. Händemark var dock inte särskilt bra i LIF men han har blivit riktigt grym i Malmö.

Jag avskydde iofs Hultström också som spelartyp. Händemark är sämst.
Citera
2017-01-19, 12:52
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag avskydde iofs Hultström också som spelartyp. Händemark är sämst.

Varför ogilla en spelartyp med bra förstapass som får saker att hända framåt och dessutom med ett riktigt bra skott?
Antar att du ogillar Erik Karlsson också(givetvis klasskillnad men samma spelartyp).
Citera
2017-01-19, 13:13
Medlem
Citat:
Du måste släppa den 1a april 2016. Din bitterhet kommer att äta upp dig som cancer.
Vad har den matchen med saken att göra? Det där med gatstenen har inget med bitterhet att göra det är bara pinsamt
Citera
2017-01-19, 13:41
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Varför ogilla en spelartyp med bra förstapass som får saker att hända framåt och dessutom med ett riktigt bra skott?

För att han samtidigt nog var den sämsta defensiva spelaren i Leksand sedan urminnes tider. Jag gillar inte sådant då jag får konstanta hjärtattacker av det.
Citera
2017-01-19, 13:46
Bannlyst
Ritola till Leksand och Langkow till Västerås snackas det om.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=18605
Citera
2017-01-19, 14:32
Medlem
Russinkungens avatar
Leksand sägs vara intresserad av Pär Arlbrandt.
Citera
2017-01-19, 14:37
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Leksand sägs vara intresserad av Pär Arlbrandt.

Ja han borde vara på väg nån annanstans. Så dålig att HV ska peta honom är han inte.
Citera
2017-01-19, 15:27
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Ja han borde vara på väg nån annanstans. Så dålig att HV ska peta honom är han inte.
Skulle passa bra i Brynäs
Citera
2017-01-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Ryno, Hersley, Ritola, Blomqvist. Ja det är många spelare som ni modoiter inte har en blekaste aning om vad folk "ser i". Vi leksingar har bara tackat och tagit emot under åren.
Om du klassar Ryno som en bra spelare så vete fan? Men visst jag förstår vad du menar. Gällande Ritola anser jag att jag har rätt ändå. Det är lite hycklerivarning på honom när han först lämnar Skellefteå på grund av att han "inte klarar av flygresor" sedan drar till Schweiz där det är närmare till städerna för att sedan återvända till SHL och Leksand ett år senare. Nåväl jag kan väl förstå att han fick "hemlängtan" det får nog alla men Ritola har hycklat bra länge nu.
Citera
2017-01-19, 16:12
Medlem
m4tt145s avatar
Vad ska vi med Arlbrandt till? Känns inte som en värvning för oss.
Citera
2017-01-19, 17:15
Medlem
Karol.s avatar
Oscar Steen fick snabbt tillbaka hockeysuget när Modo var intresserade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in