Lyxhoreri men ingen bordell verksamhet, däremot var de nog på plats när strandoffret skull dränkas.
Såg att man till skillnad mot bokrecensionerna flyttat om tiden något men
Olivias ålder stämmer nog ändå bra in på när mordet skedde. Varför är Olivias mamma så avigt inställd till att hon tar del av utredningen? Vem tyckte sig Dag Malmberg se på färjan när han såg Olivia.
Jag tycker ändå att Springfloden är rätt bra och framförallt spännande. Kjell Bergqvist gör en riktigt övertygande roll som hemlös och utslagen. Kanske till och med hans bästa insats sedan Den Bästa Sommaren. Julia Ragnarsson är duktig och verkligen vacker. Har sett henne tidigare i ett par b-filmer där hon inte gör så mycket väsen av sig, kanske blir det här hennes stora genombrott? Kan inte låta bli att dra kopplingar till Alicia Vikander som även hon slog igenom i en serie på SVT, dock en...mindre bra sådan. ( (Andra Avenyn)
Känns ju rätt uppenbart att morsan knullat Stillton (stavas det så?) eller på något vis varit involverad. Tycker den där tecknade bilden Olivia undersöker påminner om morsan. ser bara Jessica zandén i skilda världar framför mig när jag ser den.
Känns ju rätt uppenbart att morsan knullat Stillton (stavas det så?) eller på något vis varit involverad. Tycker den där tecknade bilden Olivia undersöker påminner om morsan. ser bara Jessica zandén i skilda världar framför mig när jag ser den.
Men Olivias föräldrar är väl inte hennes biologiska. Har för mig hon sagt att hon är adopterad.
4 avsnitt och inget har hänt, ser inte ens en rödtråd i alla sidohistorier. Jäkla skit manus
Synd att du tycker det, jag tycker tv serien blir bara bättre och bättre.
Fullt slagsmål mellan grabbarna och någon tatuering som har stor betydelse,
slutade med fullt drama.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!