• 1
  • 2
2016-03-06, 09:11
Medlem
Blueskillens avatar
Jag och min kvinna njuter av de "gamla könsrollerna" i hemmet då vi har våra roller.
Jag är mannen med det starka och dominerande sättet som blir uppassad av min kvinna som underkastar sig. Jag berättar vad jag vill äta och när. När jag kommer hem möter hon mig alltid i dörren och tar min jacka då jag sträcker den till henne. Jag sätter mig i soffan och hon kommer med ett glas att dricka utan att jag ber om det. Jag ropar ut i köket där hon står och lagar mat att jag fryser. Hon kommer direkt till mig med min varma kofta. Det är inget sexuellt eller bestraffande utan vi har våra uppgifter. Vi vet båda våra könsroller.

I sovrummet är det så klart mer straff och givetvis sexuellt. När vi ska gå och lägga oss bestämmer jag när hon får komma ner i den varma sängen. Hon ligger ihopkrupen på golvet naken och väntar som jag har sagt att hon ska göra tills jag ger henne tillåtelse att komma ber till mig. Tar hon på sig ett klädesplagg eller filt för att hon fryser vet hon att jag blir ond på henne. Då får hon ligga längre på golvet eller så får hon gå till skamvrån och stå och skämmas.
Hon gillar min fasta hand på hennes skinkor då hon ligger över mitt knä och jag tillfogar henne den smärta som får henne att njuta av min dominans. Hon känner sig liten och undergiven.

Det har varit hon som har drivit oss in i dessa rollspel. Varit den drivande. Hon ville att jag skulle vara mindre mjuk, liberal och jämställd och definitivt inte romantisk. Det var något nytt att vara det också utanför sängen. Kändes konstigt i början men kittlande.
Det var så skönt att inte behöva fråga eller diskutera utan bara veta min roll, att vara överhuvudet. Att berätta för henne vad jag tyckte. Vad jag krävde och vad jag vill att hon ska göra. Köket är hennes domän.

Finns det någon här som har samma eller liknande rollspel så hade det varit kul att höra hur ni gör. Hade varit kul att höra vad ni triggas av.
Senast redigerad av Blueskillen 2016-03-06 kl. 09:15.
Citera
2016-03-06, 10:31
Medlem
Låter väldigt tråkigt och enformigt, det är inget förhållande som jag jag skulle tycka vara givande.
Citera
2016-03-06, 11:04
Medlem
Det är absolut ingeting fel i det ni gör. Din kvinna som jag borde kalla henne iom att det är det hon verkar vilja vara. Ja iaf har hon säkert blivit uppfostrad på liknande sätt. Det enda du och hon kanske behöver vara uppmärksamma på är att inte uppfostra er evt dotter på samma sätt då detta kommer få henne att underkasta sig varenda man och inte uppleva den frihet vi har i Sverige. Att du som man tycker att en kvinna ska underkasta sig för att det hör till de så kallade gamla könsrollerna kan ses som problematiskt, men samtidigt fördömer jag inte vad vuxna människor vill syssla med. Du kanske borde vad observant på dina egna tankar kring kvinnor då du antagligen också har blivit uppfostrad på samma sätt. Det är könsroller som är konstruerade av samhället och ingenting annat.
Vidare är det vanligt att folk har olika rollspel där den ena eller den andra är underkastad. Så tänder ni på det kör på.
Citera
2016-03-06, 12:41
Medlem
Blueskillens avatar
Våra roller är helt det motsatta mot hur vi är mot varandra i vanliga fall. Vi är är 50+ båda och inga barn är hemma längre. Ingen vet eller har sätt vårt rollspel. Vi leker detta ibland men ofta är vi våra vanliga jag.
Vad beträffar mig och min uppfostran så är jag uppvuxen av en ensamstående mamma och ett par äldre systrar. Männen har lyst med sin frånvaro under hela min uppväxt. Jag har en bild av mig själv att vara väldigt kvinnlig i min personlighet.
När vi började med denna lek hade jag väldigt svårt att vara "man" i början.

Jag respekterar era synpunkter men blir lite förvånad över dem eftersom vi är i just denna grupp som vi är och tycker att förståelsen borde vara lite mer flexibel för denna BDSM lek, som jag ser det.
Senast redigerad av Blueskillen 2016-03-06 kl. 12:45.
Citera
2016-03-06, 12:44
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Tror du inte att du hade mått bättre i ett ömsesidigt förhållande? Vad ger det dig personligen att bossa och köra med en annan person hela tiden? Gör det dig till en bättre och mer intellektuell människa?
Citera
2016-03-06, 12:47
Medlem
Blueskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tror du inte att du hade mått bättre i ett ömsesidigt förhållande? Vad ger det dig personligen att bossa och köra med en annan person hela tiden? Gör det dig till en bättre och mer intellektuell människa?

Känns som du missade att detta var hennes idé från första början, som jag skrev. Hon introducerade mig i hennes dröm. Jag hakade på efter lite problem med tankesättet och idag gillar vi det båda två.
Citera
2016-03-06, 12:51
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueskillen
Känns som du missade att detta var hennes idé från första början, som jag skrev. Hon introducerade mig i hennes dröm. Jag hakade på efter lite problem med tankesättet och idag gillar vi det båda två.
Vems idé det var är fullständigt irrelevant. Min fråga kvarstår. Känner du att detta ger dig något som gör att du utvecklas som människa i en positiv riktning?
Citera
2016-03-06, 12:52
Medlem
vitapumpss avatar
Oj vilket extremt könsrollspel. Visserligen vill jag vara lite undergiven i en relation. Men inte på detta sätt.Detta är inget som jag tänder på.
Citera
2016-03-06, 12:56
Medlem
Blueskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vems idé det var är fullständigt irrelevant. Min fråga kvarstår. Känner du att detta ger dig något som gör att du utvecklas som människa i en positiv riktning?
Absolut, eftersom det är något vi båda gillar och trivs med. Annars hade vi inte gjort det så jag tycker frågan är lite konstig.
Citera
2016-03-06, 12:59
Medlem
Blueskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Oj vilket extremt könsrollspel. Visserligen vill jag vara lite undergiven i en relation. Men inte på detta sätt.Detta är inget som jag tänder på.
Jag berättar bara vad vi gillar. Du har säkert något som du gillar som inte jag gillar. Konstigare är det inte. Men inget är fel för det.
Citera
2016-03-06, 13:01
Medlem
Bennybandits avatar
Fick stånd nu när jag sitter och skiter och läser det här, antar att jag bara är lite morgonkåt då jag inte är särskilt intresserad av sånt där. Eller lite kanske.
Kör hårt!
Citera
2016-03-06, 13:01
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueskillen
Absolut, eftersom det är något vi båda gillar och trivs med. Annars hade vi inte gjort det så jag tycker frågan är lite konstig.
Hon har hjärntvättat dig helt. Bara för att ni trivs med det så betyder det inte att det är hälsosamt, tvärtom, det kommer att göra dig sinnessjuk till slut. Du kommer att bli en destruktiv person. Om ditt nuvarande förhållande tar slut och du hittar en tjej som inte tänder på detta, så kommer du ha nära till våld och vredesutbrott när hon inte går med på ditt könsrolls-trams.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in