Citat:
De misslyckas fatalt. Där är vi överens.Dessa "cyniska män" du pratar om är helt vanliga killar som har lyssnat och tagit till sig vad tjejer säger vad dom vill ha. Inte hur dessa tjejer väljer. Viktig skillnad.
De har tagit kurser, betalat pengar, lyssnat på vad kvinnor vill ha. Ändå så misslyckas dom fatalt. Så när "red pill" dyker upp och män faktiskt får framgång så är det per automatik = Kvinnohat och diverse skam tekniker används osv.
De har tagit kurser, betalat pengar, lyssnat på vad kvinnor vill ha. Ändå så misslyckas dom fatalt. Så när "red pill" dyker upp och män faktiskt får framgång så är det per automatik = Kvinnohat och diverse skam tekniker används osv.
Citat:
Jag med. (Men som ett blåpiller gråter jag även lite ).
Jag gapflabbar.
Citat:
Många av dessa män har aldrig ens haft relationer med motsvarande kön.
Dagens män har lärt sig från kvinnor, (vem annars?) att visa hela ditt känslospektra för kvinnorna i sin närhet. För att sedan få nobben gång efter annan. Varför? Varför får dessa unga män nobben?
Dagens män har lärt sig från kvinnor, (vem annars?) att visa hela ditt känslospektra för kvinnorna i sin närhet. För att sedan få nobben gång efter annan. Varför? Varför får dessa unga män nobben?
De har aldrig haft relationer och får konstant nobben men ändå har kvinnor lärt dem hur de ska vara. Går inte ihop riktigt. Vem annars frågar du? Om vi tar bort kvinnorna, som de ju faktiskt inte umgås med, har vi kvar män, barn, deras mamma och en jävla massa myter och idéer. Take a pick.
Varför de får nobben? Jag kan tänka mig många, många anledningar men skönast för rödingarna är ju att skylla på alla andra.
Citat:
Jag ser inte ner på folk som inte lyckas hitta någon. Det handlar både om att anstränga sig och tur. Jag sa aldrig nåt om att de gör allt för att få sex, men ja, jag ser ner på de som gör allt för att få sex. Särskilt som vem som helst kan få sex, men inte alltid precis med den de vill. Orealistiska krav ligger så tydligt bakom dessa grabbars sexlöshet, som att de alltid betygsätter utseenden och tjatar om snygga och fula tjejer.
Stackars dessa patetiska kräk som försöker göra allt för att få lite sex.
Går du ofta runt och säger till alla män i din närhet att du har lyckats få en flickvän? Har dom inte något förehållande, ser du ner på dessa för att dom försöker?
Går du ofta runt och säger till alla män i din närhet att du har lyckats få en flickvän? Har dom inte något förehållande, ser du ner på dessa för att dom försöker?
De blev rödpillrare för att de någonstans bestämde sig för att skylla all sin skit på andra. Det är därför de är patetiska kräk i mina ögon.
Citat:
Självklart är det jag. Spot on. Fast jag ser inte alls ut som honom och han verkar extremt sexuellt utsvulten. :
Edit: Är detta månne vår kära fb-medlem Ziaya?
http://4.bp.blogspot.com/-gqpyPcptmw.../Cartoon19.jpg
Edit: Är detta månne vår kära fb-medlem Ziaya?

Men annars är det spot on. Ni röda pillertrillare kan folk.
Senast redigerad av Ziaya 2017-04-27 kl. 20:04.
Senast redigerad av Ziaya 2017-04-27 kl. 20:04.