Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-14, 13:02
  #193
Avstängd
Pinchos i Kalmar begärs i konkurs. Oförväntat att det skulle ske just i Småland! Haha!
Citera
2024-03-14, 13:05
  #194
Medlem
torrenttobbes avatar
Jag går dit med barnen ibland, såklart mysigt för dom, lite circus, popcorn, mat dom äter, enkelt.

Sitter alltid och tittar förundrat på de vuxna människor som väljer att gå dit utan barn.
Vad fan gör dom där egentligen? Varför går dom inte på en riktig restaurang?
Citera
2024-03-19, 16:40
  #195
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Såg att jag redan kommenterat förr, men gör det igen, gå dit med barn är det enda rätta.

Har man missat den biten, och skriver en massa annat om priset, storleken på portioner mm. då kan man gå till nån annan tråd.

Sett till andra ställen inklusive Max etc. som folk nämner så är P bra roligare och trevligare med barn. Maten är också väsentligt "bättre" i förhållande till annat skit som nämns i tråden som Olearys eller Jensen.

Jag tycker det är helt ok och att de överlevt.

De får t.o.m. ett extra plus för det roliga drink utbudet och att de ändrar menyn med någon rätt då och då. Och födelsedags-hacket är kul.
Citera
2024-04-01, 13:57
  #196
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Jag föredrar stora tallrikar mat framför tapas och har ingen smartfån, så detta är inte min typ av restaurang. Har prövat stället en gång och det räcker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback