Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-03, 21:37
Medlem
4-Gotts avatar
du kanske har fått dåliga blow jobs? Inte alla tjejer som fattar sig på konsten med att suga kuk. Tog 3 flickvänner innan jag fick till det
Citera
2016-03-03, 21:55
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Tack du, nu gäller det att hitta en lämplig kandidat
Jag sitter ju här.
Citera
2016-03-04, 06:02
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillmacka
Jag sitter ju här.

Haha, vad bra. Jag brukar stå på knä och försöka titta upp på killens ögon.
Citera
2016-03-04, 15:26
Medlem
Citat:
Hade du varit bättre på att suga kuk själv? Man får faktiskt ont i käkarna och kräkreflexerna sätts igång när kuken kommer för långt ner. Säg inte att någon är dålig om du inte har själv provat det.
Satt en gång för många år sedan på en strand i Koh Sam-nånting och rökte spliff med en elegant Thailändsk transa på stranden, hen ägde restaurangen bredvid gästhuset där jag bodde. Efter att ha rökt klart i soluppgången och på väg hem för att sova säger transan: "***, du ska veta, jag skulle kunna ge dig den bästa avsugningen du nånsin fått. Vad sägs?"

Jag funderar på det ett ögonblick och tänker att det säkert är sant. Om man själv har en kuk så suger man nog bättre kuk också. Fast jag avböjer erbjudandet eftersom jag inte är bög och av samma anledning har jag inte heller sugit en kuk eller överväger att pröva.

Har heller aldrig tapetserat ett sovrum men jag kan lätt märka om någon är dålig på att tapetsera sovrum eftersom resultatet blir dåligt.
Citera
2016-03-18, 22:44
Medlem
Som kvinna som gillar den här sortens aktiviteter vill jag påpeka att det inte tycks finnas två män som vill ha oralsex på samma sätt. Ni måste berätta vad ni gillar och vad som inte uppskattas annars är det rena gissningsleken.

Nu tror jag TS problem härrör från hans eget huvud mer än från tjejernas kvalitéer. Jag är likadan själv vid sex, har väldigt svårt att slappna av och liksom fokusera på att fokus ligger på mig. Att ha en stadigvarande partner, prata om det hela och öva sig på att slappna av är nog receptet.

Plus: släpp fokus på själva utlösningen. Sex är ingen prestigetävling. Ligger man och tänker "måste komma annars blir det pinsamt" lär man kunna ligga där året ut.
Citera
2016-03-22, 21:20
Medlem
Jag har aldrig varit med en tjej som kunnat få mig att komma men det hänger nog mycket på att jag inte har jättelätt för att komma (ett normalsamlag för mig kan vara mellan 20-50 min, 10 minuter KAN gå om jag porrsurfat).
Men ibland känns det också som jag har lite svårt att slappna av på nåt sätt, precis som TS berättar.

Sen är det ju skillnad på tjejernas teknik, min exfru var skitkass, kändes som att köra dolmen i en toarulle.

Läste nån som skrev att ett tips är att pressa tungan mot undersidan av kuken. Min tjej suger hyfsat men vet inte om jag vågar tipsa henne om det, det blir lite "vet du att har gett mig dåliga avslutningar i tre år?".
Citera
2016-03-22, 21:57
Medlem
Kruzs avatar
Har heller aldrig kommit av en avsugning, eller handtralla av någon annan än mig själv. Jag är så avslappnad jag kan bli, men det hjälper inte. Har ju svårt att komma under sex också, men i missionären har jag i alla fall lärt mig hur jag ska komma.
Citera
2016-03-23, 01:06
Medlem
haslunkens avatar
Har också märkt av svårigheten (kille). Jag tror det beror på att tjejen suger för hårt, för djupt, för snabbt. Det verkar som om många killar tycks gilla det (eller tror att man ska göra så) eftersom en del tjejer tycks ha fått för sig att det ska gå till så. Om det gör ont samtidigt som det är skönt, är det svårt att koncentrera sig på det sköna. Ge det lite tid, börja försiktigt, nafsa mycket och gör det riktigt långsamt med ögonkontakt så att man hinner känna efter istället.

Gyllene regeln: Man ska inte suga, det räcker att slicka. Det är tungan som gör det!
Citera
2016-03-23, 01:11
Medlem
haslunkens avatar
Citat:
Haha, vad bra. Jag brukar stå på knä och försöka titta upp på killens ögon.

Ahh... Du har fattat! Säg till om du vill öva. Jag behöver också öva.
Citera
2016-03-23, 20:59
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haslunken
Jag tror det beror på att tjejen suger för hårt, för djupt, för snabbt.!

Hårt, snabbt och detsto djupare, desto bättre! Jag skulle snarare påstå att du beskrev det perfekta blåsjobbet!
Senast redigerad av Snorkelben 2016-03-23 kl. 21:01.
Citera
2016-03-23, 22:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
du kanske har fått dåliga blow jobs? Inte alla tjejer som fattar sig på konsten med att suga kuk. Tog 3 flickvänner innan jag fick till det

Hur vill du ha det då?

När jag suger min kille använder jag tungan mycket och slickar runt ollonet och har mycket saliv. Kan ibland runka av honom samtidigt.
Citera
2016-03-23, 23:34
Medlem
Det är säkert en kombination av att du har svårt att slappna och släppa kontrollen, och att du inte fått någon riktigt bra avsugning. Vid en avsugning så är det ju faktiskt kvinnan som styr över din njutning, det är hon som ska "prestera" och du ska bara njuta.

Enda gången min man inte har kontroll över sina sprut är vid oralsex. Vill jag att han ska spruta efter 2 minuter så gör han det, och vill jag leka länge och ta honom till gränsen flera gånger innan han får spruta så blir det så.

Om det inte är med en person du känner så väl så kan det ju vara svårt att slappna av och släppa kontrollen tillräckligt, och för mycket tankar i huvudet kan hålla orgasmer borta för båda könen. Men träffar du en kvinna du känner dig avslappnad med, som gillar det hon gör och är bra på det, så tror jag inte du kommer ha minsta problem att spruta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in