2016-03-03, 21:37
Medlem
4-Gotts avatar
du kanske har ftt dliga blow jobs? Inte alla tjejer som fattar sig p konsten med att suga kuk. Tog 3 flickvnner innan jag fick till det
Citera
2016-03-03, 21:55
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Tack du, nu gller det att hitta en lmplig kandidat
Jag sitter ju hr.
Citera
2016-03-04, 06:02
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillmacka
Jag sitter ju hr.

Haha, vad bra. Jag brukar st p kn och frska titta upp p killens gon.
Citera
2016-03-04, 15:26
Medlem
Citat:
Hade du varit bttre p att suga kuk sjlv? Man fr faktiskt ont i kkarna och krkreflexerna stts igng nr kuken kommer fr lngt ner. Sg inte att ngon r dlig om du inte har sjlv provat det.
Satt en gng fr mnga r sedan p en strand i Koh Sam-nnting och rkte spliff med en elegant Thailndsk transa p stranden, hen gde restaurangen bredvid gsthuset dr jag bodde. Efter att ha rkt klart i soluppgngen och p vg hem fr att sova sger transan: "***, du ska veta, jag skulle kunna ge dig den bsta avsugningen du nnsin ftt. Vad sgs?"

Jag funderar p det ett gonblick och tnker att det skert r sant. Om man sjlv har en kuk s suger man nog bttre kuk ocks. Fast jag avbjer erbjudandet eftersom jag inte r bg och av samma anledning har jag inte heller sugit en kuk eller vervger att prva.

Har heller aldrig tapetserat ett sovrum men jag kan ltt mrka om ngon r dlig p att tapetsera sovrum eftersom resultatet blir dligt.
Citera
2016-03-18, 22:44
Medlem
Som kvinna som gillar den hr sortens aktiviteter vill jag ppeka att det inte tycks finnas tv mn som vill ha oralsex p samma stt. Ni mste bertta vad ni gillar och vad som inte uppskattas annars r det rena gissningsleken.

Nu tror jag TS problem hrrr frn hans eget huvud mer n frn tjejernas kvaliter. Jag r likadan sjlv vid sex, har vldigt svrt att slappna av och liksom fokusera p att fokus ligger p mig. Att ha en stadigvarande partner, prata om det hela och va sig p att slappna av r nog receptet.

Plus: slpp fokus p sjlva utlsningen. Sex r ingen prestigetvling. Ligger man och tnker "mste komma annars blir det pinsamt" lr man kunna ligga dr ret ut.
Citera
2016-03-22, 21:20
Medlem
Jag har aldrig varit med en tjej som kunnat f mig att komma men det hnger nog mycket p att jag inte har jtteltt fr att komma (ett normalsamlag fr mig kan vara mellan 20-50 min, 10 minuter KAN g om jag porrsurfat).
Men ibland knns det ocks som jag har lite svrt att slappna av p nt stt, precis som TS berttar.

Sen r det ju skillnad p tjejernas teknik, min exfru var skitkass, kndes som att kra dolmen i en toarulle.

Lste nn som skrev att ett tips r att pressa tungan mot undersidan av kuken. Min tjej suger hyfsat men vet inte om jag vgar tipsa henne om det, det blir lite "vet du att har gett mig dliga avslutningar i tre r?".
Citera
2016-03-22, 21:57
Medlem
Kruzs avatar
Har heller aldrig kommit av en avsugning, eller handtralla av ngon annan n mig sjlv. Jag r s avslappnad jag kan bli, men det hjlper inte. Har ju svrt att komma under sex ocks, men i missionren har jag i alla fall lrt mig hur jag ska komma.
Citera
2016-03-23, 01:06
Medlem
haslunkens avatar
Har ocks mrkt av svrigheten (kille). Jag tror det beror p att tjejen suger fr hrt, fr djupt, fr snabbt. Det verkar som om mnga killar tycks gilla det (eller tror att man ska gra s) eftersom en del tjejer tycks ha ftt fr sig att det ska g till s. Om det gr ont samtidigt som det r sknt, r det svrt att koncentrera sig p det skna. Ge det lite tid, brja frsiktigt, nafsa mycket och gr det riktigt lngsamt med gonkontakt s att man hinner knna efter istllet.

Gyllene regeln: Man ska inte suga, det rcker att slicka. Det r tungan som gr det!
Citera
2016-03-23, 01:11
Medlem
haslunkens avatar
Citat:
Haha, vad bra. Jag brukar st p kn och frska titta upp p killens gon.

Ahh... Du har fattat! Sg till om du vill va. Jag behver ocks va.
Citera
2016-03-23, 20:59
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haslunken
Jag tror det beror p att tjejen suger fr hrt, fr djupt, fr snabbt.!

Hrt, snabbt och detsto djupare, desto bttre! Jag skulle snarare pst att du beskrev det perfekta blsjobbet!
Senast redigerad av Snorkelben 2016-03-23 kl. 21:01.
Citera
2016-03-23, 22:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
du kanske har ftt dliga blow jobs? Inte alla tjejer som fattar sig p konsten med att suga kuk. Tog 3 flickvnner innan jag fick till det

Hur vill du ha det d?

Nr jag suger min kille anvnder jag tungan mycket och slickar runt ollonet och har mycket saliv. Kan ibland runka av honom samtidigt.
Citera
2016-03-23, 23:34
Medlem
Det r skert en kombination av att du har svrt att slappna och slppa kontrollen, och att du inte ftt ngon riktigt bra avsugning. Vid en avsugning s r det ju faktiskt kvinnan som styr ver din njutning, det r hon som ska "prestera" och du ska bara njuta.

Enda gngen min man inte har kontroll ver sina sprut r vid oralsex. Vill jag att han ska spruta efter 2 minuter s gr han det, och vill jag leka lnge och ta honom till grnsen flera gnger innan han fr spruta s blir det s.

Om det inte r med en person du knner s vl s kan det ju vara svrt att slappna av och slppa kontrollen tillrckligt, och fr mycket tankar i huvudet kan hlla orgasmer borta fr bda knen. Men trffar du en kvinna du knner dig avslappnad med, som gillar det hon gr och r bra p det, s tror jag inte du kommer ha minsta problem att spruta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in