• 1
  • 2
2016-03-02, 22:54
Medlem
Undrar om ngon upplever detsamma som jag sjlv, eller har tips och rd att komma med.

Jag har aldrig kommit av en avsugning, och vid ytterst f handtrallor (utfrda av ngon annan n mig sjlv allts).

Jag upplever att jag har svrt att slappna av under loppet av en avsugning och bara njuta, knns som att jag tnker fr mycket. Kan till och med slakna lite under en avsugning, men det hjlper nr jag verkligen mrker att tjejen verkligen gillar det (d str jag iaf).

Det hela r lite dubbelt jag tnder mycket p nr tjejen tar kontroll och typ inte "tillter" mig att gra ngot, men d mste det ske p dom premisserna, inte bara en "normal avsugning". Tnker att det r annorlunda om en frlorade sig i fantasin, skulle nog ocks ske om jag var dominant svl som sub (gillar bda) under avsugningen - men detta r ngonting jag inte utforskat mycket. 69 funkar bra i avseendet att jag fokuserar p ngonting annat och blir inte sjlvmedveten, men ven dr har jag aldrig kommit.

En tanke r vl att jag var i ett lngt (enda) frhllande, och mitt ex gillade inte att suga, vilket var en besvikelse fr mig. Drfr kanske jag associerar avsugningen med ngonting konstigt, typ att jag oroar mig att personen jag r med inte gillar det, eller gr det som en tjnst? Jag vet inte.

Knns lite som att jag mste komma av "egen kraft" typ, att jag mste stta p rtt stt.
Citera
2016-03-02, 22:58
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Slappna av. Tnk inte p att "det blir gjort". Njut. Lt bara personer du r bekvm med gra det
Citera
2016-03-02, 23:01
Medlem
ekzvs avatar
Jag har svrt att f killar att komma via avsugning men ibland har det gtt.
Mycket beror p hur kt man gr killen och om han inte har runkat under dagen.
De flesta killar som har kommit genom avsugning, pumpar p sjlva. De lyfter hften och knullar mig i munnen. S kuken kommer ner i halsen.
Citera
2016-03-02, 23:08
Medlem
Har exakt samma problem som dig, ganska liknande frflutet. Mitt ex sg min kuk jo, men ingen hjdare om man sger s, jag fick be om det osv det kom aldrig sdr sjlvmant att: nu ska jag fan suga av han tills han kommer. Ja du vet sjlv.

Tills jag trffade denna brud. facefuck, dp, nonstop, you name it.
Fick ett nyss faktiskt fr 15minuter sen.
Jag kan hlla i hennes huvud och dra fram och tillbaka vldigt lnge. Hon andas nd, vet fan inte hur.
Men att hon ska gra hela processen sjlv r svrt, det kan ta lng tid.
Slutar oftast med att jag fr brja styra istllet.
Endast hnt ett ftal ggr. Max 5 om man sger s av 200+.
Men det r ocks enda tjejen som lyckats.
Det har hon ftt cred av p skoj sdr och det har gjort henne galnare i att suga kuk.
Frsta gngen det hnde s sa jag det direkt efter och hon trodde inte det var sant.
Citera
2016-03-02, 23:35
Medlem
har ocks samma problem.

men en gng har jag kommit och det gick snabbt under minuten, hon sg ordentligt och tog den lngt ner i halsen. sprutade rtt ner i halsen p henne.

blir ltt pinsamt nr random tjej ska suga och man inte kommer, dom hller p och hller p men inget hnder,

men verlag s tror dom att man gilalr nr dom slickar p ollonet o annat trams,

till er tjejjer

sug ordentligt allts SUG och runka penisen med eran hals ven om ni kks s bara fortstt
Citera
2016-03-03, 06:23
Bannlyst
Har samma problem men det beror inte p mig. Vet av erfarenhet fr nr jag trffade en tjej som kunde suga. Jvlar sger jag bara tog inte lng stund.
Har haft andra som hllt p en halv natt men nada blir typ pinsamt.
Citera
2016-03-03, 06:32
Medlem
Hermann666s avatar
Om ni lser mina inlgg s ser ni att jag ofta trffar proffs nere i Tyskland. Det r stor skillnad p hur bra en tjej r p att suga, till och med nr vi talar om tjejer som har det som jobb. Fr mig kan det ocks vara svrt att komma om hon inte r bra p det. Men om hon r duktig och gr in fr det och engagerar sig drjer det inte lng stund frrn jag sprutar i hennes mun. ven proffesionella betaltjejer kan bli besvikna om de inte lyckas s det ligger lite prestige i att vara bra p att suga.
Citera
2016-03-03, 08:12
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag har svrt att f killar att komma via avsugning men ibland har det gtt.
Mycket beror p hur kt man gr killen och om han inte har runkat under dagen.
De flesta killar som har kommit genom avsugning, pumpar p sjlva. De lyfter hften och knullar mig i munnen. S kuken kommer ner i halsen.

Dra med lpparna ver ollonet s ska det se att det hnder grejjer. Hemligheten r friktion.
Citera
2016-03-03, 08:21
Medlem
Mnga tjejer r riktigt dliga p att suga, de flesta skulle jag sga r det. Vanliga misstag r att det blir fr ryckigt och plottrigt, fr hrt eller fr slappt, att hon suger frn sidan och inte rakt nerifrn (tungan mste arbeta p undersidan av ollonet), att hon inte suger ordentligt alls eller att man ibland knner tnder. Men det r klart, man gillar ju olika, ofta tar det ju ngra gnger innan man lr sig hur en ny partner vill ha det. Finns viljan att lra s tar det sig.
Citera
2016-03-03, 10:36
Medlem
Totalycrazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds
Mnga tjejer r riktigt dliga p att suga, de flesta skulle jag sga r det. Vanliga misstag r att det blir fr ryckigt och plottrigt, fr hrt eller fr slappt, att hon suger frn sidan och inte rakt nerifrn (tungan mste arbeta p undersidan av ollonet), att hon inte suger ordentligt alls eller att man ibland knner tnder. Men det r klart, man gillar ju olika, ofta tar det ju ngra gnger innan man lr sig hur en ny partner vill ha det. Finns viljan att lra s tar det sig.

Bttre att styra sitt tempo i tjejens mun!
Citera
2016-03-03, 20:52
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds

Hade du varit bttre p att suga kuk sjlv? Man fr faktiskt ont i kkarna och krkreflexerna stts igng nr kuken kommer fr lngt ner. Sg inte att ngon r dlig om du inte har sjlv provat det.
Citera
2016-03-03, 20:54
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dra med lpparna ver ollonet s ska det se att det hnder grejjer. Hemligheten r friktion.

Tack du, nu gller det att hitta en lmplig kandidat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in