Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-03-02, 22:54
Medlem
Undrar om någon upplever detsamma som jag själv, eller har tips och råd att komma med.

Jag har aldrig kommit av en avsugning, och vid ytterst få handtrallor (utförda av någon annan än mig själv alltså).

Jag upplever att jag har svårt att slappna av under loppet av en avsugning och bara njuta, känns som att jag tänker för mycket. Kan till och med slakna lite under en avsugning, men det hjälper när jag verkligen märker att tjejen verkligen gillar det (då står jag iaf).

Det hela är lite dubbelt jag tänder mycket på när tjejen tar kontroll och typ inte "tillåter" mig att göra något, men då måste det ske på dom premisserna, inte bara en "normal avsugning". Tänker att det är annorlunda om en förlorade sig i fantasin, skulle nog också ske om jag var dominant såväl som sub (gillar båda) under avsugningen - men detta är någonting jag inte utforskat mycket. 69 funkar bra i avseendet att jag fokuserar på någonting annat och blir inte självmedveten, men även där har jag aldrig kommit.

En tanke är väl att jag var i ett långt (enda) förhållande, och mitt ex gillade inte att suga, vilket var en besvikelse för mig. Därför kanske jag associerar avsugningen med någonting konstigt, typ att jag oroar mig att personen jag är med inte gillar det, eller gör det som en tjänst? Jag vet inte.

Känns lite som att jag måste komma av "egen kraft" typ, att jag måste stöta på rätt sätt.
Citera
2016-03-02, 22:58
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Slappna av. Tänk inte på att "det blir gjort". Njut. Låt bara personer du är bekväm med göra det
Citera
2016-03-02, 23:01
Medlem
ekzvs avatar
Jag har svårt att få killar att komma via avsugning men ibland har det gått.
Mycket beror på hur kåt man gör killen och om han inte har runkat under dagen.
De flesta killar som har kommit genom avsugning, pumpar på själva. De lyfter höften och knullar mig i munnen. Så kuken kommer ner i halsen.
Citera
2016-03-02, 23:08
Medlem
Har exakt samma problem som dig, ganska liknande förflutet. Mitt ex sög min kuk jo, men ingen höjdare om man säger så, jag fick be om det osv det kom aldrig sådär självmant att: nu ska jag fan suga av han tills han kommer. Ja du vet själv.

Tills jag träffade denna brud. facefuck, dp, nonstop, you name it.
Fick ett nyss faktiskt för 15minuter sen.
Jag kan hålla i hennes huvud och dra fram och tillbaka vääldigt länge. Hon andas ändå, vet fan inte hur.
Men att hon ska göra hela processen själv är svårt, det kan ta lång tid.
Slutar oftast med att jag får börja styra istället.
Endast hänt ett fåtal ggr. Max 5 om man säger så av 200+.
Men det är också enda tjejen som lyckats.
Det har hon fått cred av på skoj sådär och det har gjort henne galnare i att suga kuk.
Första gången det hände så sa jag det direkt efter och hon trodde inte det var sant.
Citera
2016-03-02, 23:35
Medlem
har också samma problem.

men en gång har jag kommit och det gick snabbt under minuten, hon sög ordentligt och tog den långt ner i halsen. sprutade rätt ner i halsen på henne.

blir lätt pinsamt när random tjej ska suga och man inte kommer, dom håller på och håller på men inget händer,

men överlag så tror dom att man gilalr när dom slickar på ollonet o annat trams,

till er tjejjer

sug ordentligt alltså SUG och runka penisen med eran hals även om ni köks så bara fortsätt
Citera
2016-03-03, 06:23
Bannlyst
Har samma problem men det beror inte på mig. Vet av erfarenhet för när jag träffade en tjej som kunde suga. Jävlar säger jag bara tog inte lång stund.
Har haft andra som hållt på en halv natt men nada blir typ pinsamt.
Citera
2016-03-03, 06:32
Medlem
Hermann666s avatar
Om ni läser mina inlägg så ser ni att jag ofta träffar proffs nere i Tyskland. Det är stor skillnad på hur bra en tjej är på att suga, till och med när vi talar om tjejer som har det som jobb. För mig kan det också vara svårt att komma om hon inte är bra på det. Men om hon är duktig och går in för det och engagerar sig dröjer det inte lång stund förrän jag sprutar i hennes mun. Även proffesionella betaltjejer kan bli besvikna om de inte lyckas så det ligger lite prestige i att vara bra på att suga.
Citera
2016-03-03, 08:12
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag har svårt att få killar att komma via avsugning men ibland har det gått.
Mycket beror på hur kåt man gör killen och om han inte har runkat under dagen.
De flesta killar som har kommit genom avsugning, pumpar på själva. De lyfter höften och knullar mig i munnen. Så kuken kommer ner i halsen.

Dra med läpparna över ollonet så ska det se att det händer grejjer. Hemligheten är friktion.
Citera
2016-03-03, 08:21
Medlem
Många tjejer är riktigt dåliga på att suga, de flesta skulle jag säga är det. Vanliga misstag är att det blir för ryckigt och plottrigt, för hårt eller för slappt, att hon suger från sidan och inte rakt nerifrån (tungan måste arbeta på undersidan av ollonet), att hon inte suger ordentligt alls eller att man ibland känner tänder. Men det är klart, man gillar ju olika, ofta tar det ju några gånger innan man lär sig hur en ny partner vill ha det. Finns viljan att lära så tar det sig.
Citera
2016-03-03, 10:36
Medlem
Totalycrazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds
Många tjejer är riktigt dåliga på att suga, de flesta skulle jag säga är det. Vanliga misstag är att det blir för ryckigt och plottrigt, för hårt eller för slappt, att hon suger från sidan och inte rakt nerifrån (tungan måste arbeta på undersidan av ollonet), att hon inte suger ordentligt alls eller att man ibland känner tänder. Men det är klart, man gillar ju olika, ofta tar det ju några gånger innan man lär sig hur en ny partner vill ha det. Finns viljan att lära så tar det sig.

Bättre att styra sitt tempo i tjejens mun!
Citera
2016-03-03, 20:52
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosounds

Hade du varit bättre på att suga kuk själv? Man får faktiskt ont i käkarna och kräkreflexerna sätts igång när kuken kommer för långt ner. Säg inte att någon är dålig om du inte har själv provat det.
Citera
2016-03-03, 20:54
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dra med läpparna över ollonet så ska det se att det händer grejjer. Hemligheten är friktion.

Tack du, nu gäller det att hitta en lämplig kandidat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in