Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-05, 00:53
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
Så om ens pojkvän är nationalist så är det uteslutet att man kan utsättas för brott?

Så klart, träffar hon regimens rättsläkare så kommer det nog avskrivas som främlingsfientlighet.
Självklart kan hon bli utsatt för brott. Men när båda är "nationalister" så ringer fördomsfullt varningsklockan.
Nora har fått tagit sin beskärda del av ansvaret med nya invånare så visst kan det skett. Men finns inget som pekar på det som framkommit av polisen. Om det nu är så att det skulle vara en mörkning från media & polis som fria tider skriver är jag den första att beklaga.
Citera
2016-03-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Givetvis blev Nathalie "räddad" av sin nazistpojkvän som bara under 2016 har lagt upp drygt 30 stycken inlägg på sin Facebook om sexualövergrepp där invandrare påstås ligga bakom.

Skulle inte förvåna mig om det är kriminella Victor själv som har gett sig på sin flickvän..
Den tanken fick jag också men förträngde den. Jag hoppas att hon inte är så illa ute. Hon kan ha ramlat i fyllan och sminkat blåmärken inför interjun hos Fria Tider.
Citera
2016-03-05, 00:54
Medlem
sistamanniskans avatar
Finns tydligen flera asylboenden i närheten varav minst ett drivs av Bert Karlsson. Har polisen varit där och topsat de boende är den stora frågan. Vore förmodligen buslätt att hitta GM då.
Citera
2016-03-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aliciez
Reagerade också på detta, på vilket sätt kan man utmärka den syriska dialekten och vart skulle hon ha lärt sig det.. Känns inte helt trovärdigt.

Läste i andra tråden som blev låst att Nathalie har åkt in och ut på behandlingshem de senaste åren, hon verkar inte må vidare bra och med ett nazistisk as till pojkvän är det inte alls osannolikt att det är pojkvännen som ligger bakom detta hittepå.

Familjen Hager verkar även sjukt problematisk, kan inte tänka på många fall där både mamma, pappa och båda familjens döttrar finns med i belastningsregistret. Fast det största problemet verkar hennes kriminella nazist till pojkvän, Victor Kivelä, bara under 2016 har har han lagt upp drygt 30 statusuppdateringar på sin FB om sexualövergrepp och förenat det med utlänningar.
Citera
2016-03-05, 00:59
Medlem
sistamanniskans avatar
Citat:
Läste i andra tråden som blev låst att Nathalie har åkt in och ut på behandlingshem de senaste åren, hon verkar inte må vidare bra och med ett nazistisk as till pojkvän är det inte alls osannolikt att det är pojkvännen som ligger bakom detta hittepå.

Familjen Hager verkar även sjukt problematisk, kan inte tänka på många fall där både mamma, pappa och båda familjens döttrar finns med i belastningsregistret. Fast det största problemet verkar hennes kriminella nazist till pojkvän, Victor Kivelä, bara under 2016 har har han lagt upp drygt 30 statusuppdateringar på sin FB om sexualövergrepp och förenat det med utlänningar.

Med tanke på det mycket stora antalet inlägg du skrivit i det här ärendet verkar det som om du har en personlig vendetta med den drabbade kvinnans familj. Stämmer det?
Citera
2016-03-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Självklart kan hon bli utsatt för brott. Men när båda är "nationalister" så ringer fördomsfullt varningsklockan.
Nora har fått tagit sin beskärda del av ansvaret med nya invånare så visst kan det skett. Men finns inget som pekar på det som framkommit av polisen. Om det nu är så att det skulle vara en mörkning från media & polis som fria tider skriver är jag den första att beklaga.

Ja, även jag är den första att beklaga om jag har fel gällande detta, känns dock på tok för passande om man ser till omständigheterna.

Hennes nazist-pojkvän verkar ha en absurd fetisch till våldtäkt och sexualövergrepp, bortsett från de drygt 30 inläggen han har lagt upp under 2016 om sexualövergrepp som är förenade med utlänningars närvaro i Sverige och i utlandet, så har han även gillat Ted Bundy och Richard Ramirez på Facebook. De sistnämnda männen är seriemördare och våldtäktsmän..
Citera
2016-03-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistamanniskan
Med tanke på det mycket stora antalet inlägg du skrivit i det här ärendet verkar det som om du har en personlig vendetta med den drabbade kvinnans familj. Stämmer det?

Inte det minsta, det stinker dock false flag och det är viktigt att framföra allt märkliga omständigheter.
Att hela Nathalies familj samt hennes pojkvän är med i belastningsregistret och att hennes pojkvän är nazist och besatt av sexualövergrepp gör det hela väldigt osannolikt.
Citera
2016-03-05, 01:04
Medlem
sistamanniskans avatar
Citat:
Inte det minsta, det stinker dock false flag och det är viktigt att framföra allt märkliga omständigheter.
Att hela Nathalies familj samt hennes pojkvän är med i belastningsregistret och att hennes pojkvän är nazist och besatt av sexualövergrepp gör det hela väldigt osannolikt.
Låter mer som om bittra du har blivit blåst på en knarkleverans av någon släkting eller liknande. Återstår dock att se hur fotobevisen kan förklaras bort.
Citera
2016-03-05, 01:08
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om det är kriminella Victor själv som har gett sig på sin flickvän..

Inte mig heller. Och det säger jag som dödsknarkrasist. Det är åtminstone minst lika sannolikt som att det handlar om en normal arabisk kulturberikning.

Det mesta i vad som uppenbarar sig i dessa människors Facebook- och Lexbase-manifestationer signalerar socialgrupp femtioelva och intelligensnormalfördelningens tionde percentil. Levande klichéer.

Men Victor skaffar väl snart nya pitbullvalpar som han är så jääävla go' mä', så Nathalie stannar hos honom.
Citera
2016-03-05, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistamanniskan
Låter mer som om bittra du har blivit blåst på en knarkleverans av någon släkting eller liknande. Återstår dock att se hur fotobevisen kan förklaras bort.

Nej, jag har inte blivit blåst på en knarkleverans, finns det dock komiskt att du reagerar så starkt på att någon ifrågasätter det hela när det finns väldigt mycket som rimmar illa i det hela.

Du tycker inte det är konstigt att tösen i fråga är tillsammans med en nazist som verkar helt besatt av sexualövergrepp som på sin FB har spammat om sexualövergrepp massvis av gånger, plötsligt är den som blir räddningen i ett våldtäktsförsök där hans flickvän är "offret"?

Att hon själv och alla i hennes närhet finns med i belastningsregistret tyder även det på att de inte är de mest hederliga människorna på denna jord..
Citera
2016-03-05, 01:10
Medlem
sistamanniskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nantale, linsanity, aussieredman och onkeljodok är notoriska apologeter vad gäller invandringsbrottslighet och troligen avlönade för sitt spammande. de dyker upp i alla trådar och skriver att "det var förmodligen en svensk som gjorde det". eller liknande. i 99% av fallen har de fel och när sanningen står klart för dom råttar de sig iväg från tråden. det här fallet kan dock vara den där felande procenten, så inte undra på att linsanity är upprymd. han kanske till och med unnar sig en liten runk

OK, det förklarar saken. Inte för att jag är emot invandring för det är jag VERKLIGEN inte (tvärtom aktiv antirasist sedan tiotals år) men att dessa personer dyker upp som ständigt ägnar sig åt att ifrågasätta kvinnor som blivit utsatta för övergrepp. Ja, det är verkligen vidrigt!
Citera
2016-03-05, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nantale, linsanity, aussieredman och onkeljodok är notoriska apologeter vad gäller invandringsbrottslighet och troligen avlönade för sitt spammande. de dyker upp i alla trådar och skriver att "det var förmodligen en svensk som gjorde det". eller liknande. i 99% av fallen har de fel och när sanningen står klart för dom råttar de sig iväg från tråden. det här fallet kan dock vara den där felande procenten, så inte undra på att linsanity är upprymd. han kanske till och med unnar sig en liten runk

Har aldrig beskyllt någon för något baserat på etnicitet, det är det du och dina jämlikar gör och det är alltid lika komiskt att se hur upprörda ni blir när någon inte köper er skräpagenda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in