Citat:
Ursprungligen postat av
Krulsson
Stackars lilla du!
Är du så starkt i behov av bekräftelse och klappar på axeln, att du måste försöka hävda dig på ett forum som detta.
Min inläggshistorik har, återigen, ingenting med denna tråd att göra. Jag har hela tiden uttryckt mig sakligt och korrekt i tråden, vilket du har haft svårt att tåla och dessutom inte kunnat bemöta på ett moget och vuxet sätt. Du tror dig vara så skarpsint och intelligent, att du blir rasande när någon bemöter dig på ett objektivt och sakligt sätt genom att säga att det är myndigheternas sak att utreda det aktuella brottet.
Du får gärna kalla mig hycklare hur mycket du vill, det bekommer mig överhuvudtaget inte. Jag skrattar åt dig och ditt barnsliga sätt, snarare än att bli förbannad. Och när vi ändå är inne på temat om att hyckla, så är du att betrakta den största hycklaren i denna diskussion, eftersom du försöker slå ifrån dig och antyda att jag blir sur när det inte, som du uttrycker det, "passar min agenda", då det i själva verket är raka motsatsen. Du är ju som sagt den som reagerar med ilska när andras åsikter, i det här fallet min, inte faller dig i smak.
Som sagt, du är inte tvingad att läsa vare sig mina inlägg eller min "posthistorik" när du har så emot det jag skriver.
Jag tycker verkligen synd om dig att du brister som du gör i såväl mognad som intelligens. Du kanske bör söka din bekräftelse någon annan stans.
Återigen ännu ett inlägg som inte berör den här tråden för fem öre.
Jag är ledsen att du känner dig kränkt, ledsen och upprörd, det vore dock en hit om du skulle kunna kommentera kring det aktuella "överfallet" snarare än att fortsätta med din löjliga och egenkära tirad.
Din inläggshistorik har fortfarande väldigt mycket med saken att göra, du har än inte svarat varför du plötsligt blev en moralpolis och varför just jag ska sluta spekulera kring fallet i fråga och istället vänta på polisens utlåtande, när du själv inte har några som helst problem med väldigt tvivelaktiga spekulationer. Det är givetvis en legitim poäng att du bör leva som du lär, att du inte känner så tyder endast på en stor osäkerhet, din stackare.
Du verkar totalt missa poängen gällande varför jag ens bemödar att svara ditt nonsens, det handlar enbart om det faktum att du själv från ingenstans kommer in i tråden och ber mig att sluta spekulera och vänta på polisens utlåtande. Detta när du själv som en sann hycklare flertalet gånger spekulerat kring våldsdåd på ett betydligt mer infantilt och korkat sätt än vad jag har gjort, du är trots allt samma individ som utan några som helst belägg beskyllt "kulturberikare" utan några som helst belägg för ditt nonsens. Det handlar inte för fem öre om att du inte håller med mig, det handlar om att du försöker tillrättavisa mig för att jag spekulerar i en tråd som berör ett brott, med fullt legitima spekulationer.
Finner det även komiskt att du är så mån om att skriva att är jag "rasande" och liknande nonsens, jag är inte det minsta sur. Du däremot, att du om och om igen skriver totalt irrelevanta kommentarer bara för att ge svar på tal, det är visar prov på total omognad. Även det faktum att du känner dig så kränkt över det faktum att du beter dig som en hycklare gör det hela till en än mer komisk situation. Du verkar även väldigt mån om att hela tiden försöka visa prov på ditt s.k intellekt, det är ingen som faller för ditt skitnödiga nonsens.
Sist men inte minst, väldigt mycket i detta fall tyder på "false flag" och notera det faktum att jag likt du i denna tråd inte har fokuserat på etnicitet utan endast enstaka individer som beter sig olämpligt och lögnaktigt, dessa två individer är Victor Kivelä och Nathalie Hager.