Måste även nämna att Victor verka använda sin flickvän, Nathalie Hager, om och om igen för att hetsa mot utlänningar. Finns en grupp som heter "Gruppen för grannsamverkan för alla i Nora kommun ocensurerad" där han om och om igen tjatar om medborgargarden och använder sin flickvän som exempel:
Han började med följande inlägg som start:
Citat:
Victor Kivelä
den 10 december 2015
För andra kvällen i rad har min flickvän förföljts av främlingar, (nysvenskar) dessa individer har alltså vänt om och följt efter min flickvän längre sträckor och ropat kvinnofridskränkande ord. Det var sista gången hon går ut själv när det är mörkt ute. Jag vädjar till er kvinnor att gå ut i sällskap och på upplysta, folktäta platser. Det är ett under att det inte skett en våldtäkt redan, med den nuvarande främlingsinvasionen.
Sedan följde han upp med denna kommentar till inlägget ovan:
Citat:
Victor Kivelä Ett medborgargarde vore på sin plats, då invandrade våldtäktsmän inte får mer än en klapp på axeln i dagens samhälle.
Så under drygt 90 har Nathalie Hager blivit förföljd av utlänningar hela 3 (!) olika gånger, det är även alltid hennes pojkvän Victor, som f.ö har ett kriminellt förflutet som är den som rapporterar om dessa s.k förföljelser och övergrepp.
Det är komiskt hur mycket denne Victor hetsar mot utlänningar, både han och hans bror är med i belastningsregistret. Nathalie har varit på behandlingshem och hon själv, hennes mamma, pappa och syster är med i belastningsregistret likaså.
Verkligen komiskt att dessa två individer hetsar så extremt mycket mot andra när de själva är det riktiga problemet.