• 1
  • 2
2016-03-02, 02:53
Medlem
StayPositives avatar
Tjena!

Då var det snart dags för mig att bli av med oskulden på DNP. Märket är Promax, köpt på HB. Jag har otroligt stor respekt för DNP så jag kommer börja med 200mg då jag inte har någon som helst aning hur min kropp kommer reagera på skiten.

Lite om mig:
20-23år gammal, 187cm, 78kg. Skulle tippa att jag ligger någonstans mellan 12-13% kroppsfett. Påbörjade deffen för några dagar sedan, kommer deffa fram till juni. Jag kommer antagligen köra något i stil med 3v on, 3v off, 3v on.

Kosttillskott:
Multivitaminer
Kalcium
Magnesium
Resorb
Vitamin B, D3
Omega 3
Glycerol och antihistaminer ska även inhandlas.

Kosten:
Kommer ligga på runt 1600kcal fördelat på 50k/40p/10f, majoriteten av kolhydraterna kommer intas före och efter träning. Kommer ta temp varje dag och även ha med mig vattenflaska vart jag än går, satsar på att dricka åtminstone 4-5 liter per dag men det kommer antagligen bli mer.

Träning:
Kör som vanligt runt 4-5 gånger i veckan, inga konstigheter där. Kommer försöka lägga in så mycket cardio som jag känner att kroppen orkar med.

Jag har inga direkta mål med kuren förutom att gå ner så mycket som möjligt obviously

Denna rapport är främst för min egen motivations skull men om ni har några synpunkter/frågor etc så får ni jättegärna skriva!
Citera
2016-03-03, 15:13
Medlem
StayPositives avatar
Då var första tabben tagen för några timmar sedan, känner just nu inget speciellt. Nu blir det ett tungt jävla benpass, TAGGAAA!
Citera
2016-03-03, 15:55
Medlem
Ser bra ut, överdriv inte vattnet bara.

Jag tycker själv att DNP fungerar utmärkt att köra lågdos och antingen lite längre eller oftare, även om jag själv aldrig mer kommer röra giftet.
Citera
2016-03-03, 18:14
Medlem
Intressant, kommer att följas! Lycka till
Citera
2016-03-04, 17:25
Medlem
StayPositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Ser bra ut, överdriv inte vattnet bara.

Jag tycker själv att DNP fungerar utmärkt att köra lågdos och antingen lite längre eller oftare, även om jag själv aldrig mer kommer röra giftet.

Känner samma sak, vid 200mg verkar de flesta sides:en vara helt okej ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av JaydenWright
Intressant, kommer att följas! Lycka till

Kul, tack så mycket! Jag ska försöka uppdatera varje dag när det väl kickar igång.

Andra dagen nu, känner inget speciellt direkt. Lite illamående någon timme efter intag men inga svettningar/andra bieffekter än. Det lär väl ta 2-3 dagar till tills det är i full gång, ska bli spännande som fan!

Förövrigt så gick träningen väldigt bra idag. Körde ett rygg/biceps pass med 30min cardio i form av trappmaskin, rätt lugnt tempo. Enligt maskinen brände jag 300 kalorier på 30min vilket låter ju bra. Sen om det stämmer eller inte är såklart en annan femma hehe. Trevlig helg gott folk!
Citera
2016-03-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive
Känner samma sak, vid 200mg verkar de flesta sides:en vara helt okej ändå.

Kul, tack så mycket! Jag ska försöka uppdatera varje dag när det väl kickar igång.

Andra dagen nu, känner inget speciellt direkt. Lite illamående någon timme efter intag men inga svettningar/andra bieffekter än. Det lär väl ta 2-3 dagar till tills det är i full gång, ska bli spännande som fan!

Förövrigt så gick träningen väldigt bra idag. Körde ett rygg/biceps pass med 30min cardio i form av trappmaskin, rätt lugnt tempo. Enligt maskinen brände jag 300 kalorier på 30min vilket låter ju bra. Sen om det stämmer eller inte är såklart en annan femma hehe. Trevlig helg gott folk!

Märke på varorna?
Citera
2016-03-04, 21:09
Medlem
förlåt såg att du skrivit det, men lycka till och håll oss uppdaterade! och STressa inte på några högre doser för du inte tycker att det händer nått, ha bara is i magen för du märker när det slår till!
Citera
2016-03-05, 00:48
Medlem
StayPositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
förlåt såg att du skrivit det, men lycka till och håll oss uppdaterade! och STressa inte på några högre doser för du inte tycker att det händer nått, ha bara is i magen för du märker när det slår till!

Tackar, det ska jag! Nejdå, jag har en väldig respekt för DNP så om jag eventuellt höjer senare in i kuren så blir det till max 400mg och först efter typ 7-8 dagar. Håller tummarna att det slår till imorgon!
Citera
2016-03-05, 00:51
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive
Tackar, det ska jag! Nejdå, jag har en väldig respekt för DNP så om jag eventuellt höjer senare in i kuren så blir det till max 400mg och först efter typ 7-8 dagar. Håller tummarna att det slår till imorgon!

Testa att köra en kur på bara 200 hela vägen.
När du väl höjt en gång så kommer nästa höjning lättare och lättare.

Var ju en som skrev om DNP tidigare som började på en rätt låg dos och minsann inte skulle över den. Slutade väl med att han tog hästdoser och bara höjde nästan från en dag till en annan.
Så testa en vända med 200, som du tycker känns bra istället.
Citera
2016-03-05, 18:39
Medlem
StayPositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Testa att köra en kur på bara 200 hela vägen.
När du väl höjt en gång så kommer nästa höjning lättare och lättare.

Var ju en som skrev om DNP tidigare som började på en rätt låg dos och minsann inte skulle över den. Slutade väl med att han tog hästdoser och bara höjde nästan från en dag till en annan.
Så testa en vända med 200, som du tycker känns bra istället.

Tjena, tack för inputen! Grejen är den att jag iaf än så länge inte känner av någonting alls i stort sett. Om det kommer kicka igång rejält inom de kommande dagarna så kommer jag definitivt att stanna där. Jag förstår att höjningarna blir enklare och enklare men samtidigt så känner jag mig själv och jag vet med 100% säkerhet att jag aldrig skulle gå över 400mg. Jag känner att bieffekter kontra effekter på högre doser gör det ovärt att gå över 400mg. Som sagt, detta är endast min personliga uppfattning och det tankesättet kommer inte att ändras.

Annars har dagen gått bra, hade egentligen en vilodag men valde att dra iväg och köra 40min cardio + lite magövningar. Eftersom det ändå är helg så passade jag på att fylla på frysen med lite mer matlådor. Har väl en 10-12st nu som borde räcka i en vecka till iaf. Hatar att laga mat, fyfan va tråkigt det är haha. Jag brukar alltid köra på en väldigt basic kost under deff. I stort sett blir det bara kyckling, ris, kvarg, funlight och havregryngröt. Funkar väldigt bra för mig, lägger så lite energi på matlagning som möjligt. Kanske låter väldigt torrt men med soja och min grymma sås som görs på vatten+köttbuljongtärning så smakar det fan helt okej asså haha.

Nu blir det lite gibb i form av Beyond: Two Souls med flickvännen, ha det gött grabbar!
Citera
2016-03-06, 15:49
Medlem
StayPositives avatar
Fjärde dagen på 200mg. Känner fortfarande inga direkta svettningar, frös när jag var hemma med shorts och t-shirt så fick ta på mig en tjocktröja haha. Jag har däremot märkt av att jag har lite ont i ögonen ibland vilket är väldigt nojjigt. Det känns som ögonen är väldigt trötta konstant, tänk er känslan av att ha suttit vid datorn i 12h, ungefär så känns det. Förutom det så går det finfint! Sitter nu och dricker min pwo tillsammans med en tablett resorb och lite kaffe. Bröst och lite axlar står på schemat idag, det ska bli kul! Kommer antagligen köra intensivt med mycket dropsets/supersets. Over and out!
Citera
2016-03-07, 19:34
Medlem
StayPositives avatar
Day 5
Höjde idag till 400mg vilket kanske var rätt dumt gjort nu tänker jag nu i efterhand. Är lite nojjig för att få problem med synen. Ögonen känns rätt ansträngda, kommer antagligen fortsätta på 400mg nu ett tag, får jag mer bekymmer med ögonen/tecken på gul ögonvita så sänker jag till 200mg eller lägger av helt. Jävla fittögon som ska krångla! Blir en vilodag idag och sova tidigt. Hade otroooligt svårt att sova igår pga fuckad dygnsrytm, inget med DNP i sig att göra. Hoppas på lite efterlängtade svettningar på 400mg btw. Jag ser fanimig fram emot det, tro det eller ej. Jag kommer nog lägga av vid runt 14 dagar ON, känns säkrast så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in