Tjena!
Då var det snart dags för mig att bli av med oskulden på DNP. Märket är Promax, köpt på HB. Jag har otroligt stor respekt för DNP så jag kommer börja med 200mg då jag inte har någon som helst aning hur min kropp kommer reagera på skiten.
Lite om mig:
20-23år gammal, 187cm, 78kg. Skulle tippa att jag ligger någonstans mellan 12-13% kroppsfett. Påbörjade deffen för några dagar sedan, kommer deffa fram till juni. Jag kommer antagligen köra något i stil med 3v on, 3v off, 3v on.
Kosttillskott:
Multivitaminer
Kalcium
Magnesium
Resorb
Vitamin B, D3
Omega 3
Glycerol och antihistaminer ska även inhandlas.
Kosten:
Kommer ligga på runt 1600kcal fördelat på 50k/40p/10f, majoriteten av kolhydraterna kommer intas före och efter träning. Kommer ta temp varje dag och även ha med mig vattenflaska vart jag än går, satsar på att dricka åtminstone 4-5 liter per dag men det kommer antagligen bli mer.
Träning:
Kör som vanligt runt 4-5 gånger i veckan, inga konstigheter där. Kommer försöka lägga in så mycket cardio som jag känner att kroppen orkar med.
Jag har inga direkta mål med kuren förutom att gå ner så mycket som möjligt obviously
Denna rapport är främst för min egen motivations skull men om ni har några synpunkter/frågor etc så får ni jättegärna skriva!