2016-03-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive
Day 5
Höjde idag till 400mg vilket kanske var rätt dumt gjort nu tänker jag nu i efterhand. Är lite nojjig för att få problem med synen. Ögonen känns rätt ansträngda, kommer antagligen fortsätta på 400mg nu ett tag, får jag mer bekymmer med ögonen/tecken på gul ögonvita så sänker jag till 200mg eller lägger av helt. Jävla fittögon som ska krångla! Blir en vilodag idag och sova tidigt. Hade otroooligt svårt att sova igår pga fuckad dygnsrytm, inget med DNP i sig att göra. Hoppas på lite efterlängtade svettningar på 400mg btw. Jag ser fanimig fram emot det, tro det eller ej. Jag kommer nog lägga av vid runt 14 dagar ON, känns säkrast så.
Haha jag minns känslan när man längtade efter att få känna dom berömda svettningarna och sen när dom väl kom då va min första tanke hmm man kanske skulle nöja sig med en vecka haha
Citera
2016-03-08, 13:02
Medlem
StayPositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
Haha jag minns känslan när man längtade efter att få känna dom berömda svettningarna och sen när dom väl kom då va min första tanke hmm man kanske skulle nöja sig med en vecka haha

Haha, kan väl säga att jag är i det stadiet just nu. Får förhoppningsvis lite svettningar efter några dagar på 400mg så man får det bekräftat att skiten fungerar.

Annars har inte mycket hänt, tog två 200mg tabs vid 8 imorse och har känt av ett ganska kraftigt illamående några timmar efteråt. Det har släppt helt nu dock så inga direkta problem på den fronten. Lite jobbigt vid jobb osv menmen. Idag blir det ett armpass vilket ska bli riktigt jävla roligt! Ha det gött grabbar!
Citera
2016-03-08, 22:37
Medlem
StayPositives avatar
Börjar tro att Promax jävla DNP är kraftigt underdoserat. Har inte känt av några svettningar alls i princip förutom på gymmet men där svettas jag mycket även utan DNP i kroppen. 800kr rakt ner i fucking sjön. Drar hem Lion Labs jävla skit istället och hoppas på bättre resultat.
Citera
2016-03-08, 23:38
Medlem
Lugna dig lite och ha tålamod..
Du får räkna med att det tar 3 dagar ungefär tills dess att en ökning hinner lägga sig på sin toppnivå i kroppen. Bara för att du inte känner av betyder det inte att det verkar.

Ge det lite tid...
Citera
2016-03-09, 12:51
Medlem
StayPositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Lugna dig lite och ha tålamod..
Du får räkna med att det tar 3 dagar ungefär tills dess att en ökning hinner lägga sig på sin toppnivå i kroppen. Bara för att du inte känner av betyder det inte att det verkar.

Ge det lite tid...

Absolut, förstår att det tar tid för det att ackumulera i kroppen men detta är alltså 7:e dagen från start och jag har inte känt av någonting alls i form av svettningar. Jag förstår att jag låter som en otålig liten pissunge nu men jag borde iaf ha känt av någonting alls vid det här laget. Lite tråkigt att det är så dåligt utbud på DNP just nu tycker jag. Det är väl egentligen bara promax, vigor pharma och lion labs som finns ute nu, iaf från säljarna på hb/bm. Är faktiskt väääldigt kluven hur jag ska göra nu
Citera
2016-03-16, 12:22
Medlem
Precis avklarat en kur på 21 dagar med en burk dnp från promax. Riktigt bra! Höjde upp till 400mg & låg på 400mg genom hela kuren efter ca 5 dagar. Så koncentrationen var nog bort mot 900mg efter ett tag, inga problem alls. Jag låg på 2700 kcal om dagen där, vägde vissegligen 125 då, ligger på 116 nu. Så DNP gjorde verkligen sitt!
Citera
2016-03-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrra
Precis avklarat en kur på 21 dagar med en burk dnp från promax. Riktigt bra! Höjde upp till 400mg & låg på 400mg genom hela kuren efter ca 5 dagar. Så koncentrationen var nog bort mot 900mg efter ett tag, inga problem alls. Jag låg på 2700 kcal om dagen där, vägde vissegligen 125 då, ligger på 116 nu. Så DNP gjorde verkligen sitt!

På 400 mg svettas man rejält mycket. Jag själv kan inte sova utan fläkt. Dyngsura lakan. Efter du ätit lite kolhydrater blir man varm som satan. Rännskita hela tiden. Har du känt av något av detta ? Klart fan du tappar vikt om du ligger på kalori underskott. Sen är du nog inte 125 kg muskler utan jag antar att du är ganska fet ? Då borde du svettas ännu mer än jag som är under 10% bf. Hur har andningen varit ? Tycker det blir som på tren med dnp.
Senast redigerad av jeppe010 2016-03-30 kl. 08:29.
Citera
2016-03-30, 09:11
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Du väger redan lite är målet att bli långdistanslöpare för Kenya till OS?
Citera
2016-03-31, 11:05
Medlem
Kände av min DNP kur redan andra dagen, då på 200mg. Märket var Therma Labs. Låter konstigt om du inte känner av det alls efter 7 dagar. Pissar du väldigt gult?
Citera
2016-03-31, 16:49
Medlem
StayPositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du väger redan lite är målet att bli långdistanslöpare för Kenya till OS?

AA, TÄNKTE DE XDD

Luffare.
Citera
2016-04-02, 21:36
Medlem
Testa dnp för 10 år sedan. Usch aldrig igen... Kom fan gult med tjejen och svettades gult så t-shirten missfärgades. Det är ju det enda preppet ihop med insulin du kan dö utav... ALLA kan ta sig i tävlingsform med efedrin och clenbuterol. Även de lataste
Citera
2016-04-03, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Testa dnp för 10 år sedan. Usch aldrig igen... Kom fan gult med tjejen och svettades gult så t-shirten missfärgades. Det är ju det enda preppet ihop med insulin du kan dö utav... ALLA kan ta sig i tävlingsform med efedrin och clenbuterol. Även de lataste

Måste va från person till person vilka som får gult svett / sperma. För har aldrig hänt på mig även när jag legat på 600 per dag.
Fast ska du dö behövs det ju 1g + typ och tar man sånna doser är man ju ganska självmords benägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in