Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-02, 02:22
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney
B.O blev skjuten av yngre skjutglad "vän" gick pratet idag.
VAR DU MED OCH HÖRDE ALLT ELLER?
Citera
2016-03-02, 02:25
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittyattitude
Även om du verkar lite överdriven i vissa trådar, så vill jag höra din åsikt för du verkar ändock rätt normal. Det jag skrev längre upp, håller du inte med om det?
Omöjligt att läsa vad alla skriver, inte målet att göra det heller.

Vad var din fråga?
Citera
2016-03-02, 02:27
  #339
Medlem
shittyattitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Omöjligt att läsa vad alla skriver, inte målet att göra det heller.

Vad var din fråga?
Kolla mitt inlägg, #341 i tråden och säg vad du tycker om den inställningen. Du vet mer om hur kriminalitet och då mest invandrargäng funkar, än mig. Så vore intressant att se om du tror att en sån grej hade funkat.
Nu verkar ju inte personen jag svarat velat erkänna att h*n står på någon sida, men ifall.
Citera
2016-03-02, 02:28
  #340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittyattitude
Då är vi på samma sida, de vill säga i mitten. Jag har svårt att se hur någon kan förklara att en person blivit ihjälskjuten utav 5 personer så kallblodigt.
Är det inte lättare att förstå 5 ilskna hämndlystna killar, som skjuter mot ETT mål, än en hämndlysten kille, som skjuter på måfå in i en grupp med människor där vem som helst hade kunnat bli träffad?

Finns många exempel man kan ta för att smula sönder din argumentation totalt.
Citera
2016-03-02, 02:29
  #341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Om man levt ondskefullt och förstört livet för massa människor och skrämt dessa till respekt
varför har man enligt dig även rätt att förtjäna respekt utav samma människor när man dör?

Amen på detta inlägg. Tänk på den brottsoffer som råkat illa ut för denna gangstern istället. Nu kanske dessa vågar gå ut igen för att dom vet om att dom inte kommer möta denna person som kanske berövade friheten att vara ute och känna sig trygg på gator och torg.

Känner själv en som blev offer för det meningslösa våldet som fortfarande drar sig för att gå ut och ta en pilsner. Personen i fråga blev misshandlad 2003 utan någon anledning och det sitter fortfarande i han. Så tänk på detta när ni sitter och försvarar någon kaozblatte eller svensk som satt skräck i folk som inte har med saker å ting att göra men ändå fallit offer för det meningslösa våldet som GM själva tycker är ballt och får ryggdunkar för av sina patetiska polare.
Citera
2016-03-02, 02:31
  #342
Medlem
shittyattitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Är det inte lättare att förstå 5 ilskna hämndlystna killar, som skjuter mot ETT mål, en hämndlysten kille, som skjuter på måfå in i en grupp med människor där vem som helst hade kunnat bli träffad?

Finns många exempel man kan ta för att smula sönder din argumentation totalt.
Jag är helt öppen för att få mina s.k argument söndersmulade. Jag är inte i denna tråden för att få rätt eller något utan försöker bara se det från min sida och se hur andra ser på det.
Jag har dessutom inte försvarat att han ska ha skjutit in bland flera personer.
Citera
2016-03-02, 02:42
  #343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabali123
Nej behöver ju inte rimligen betyda orutin eller rädsla , jag tror det var ett riktigt hatmord. Alltså att GM verkligen ville se N död och iskallt sköt ihjäl honom och han hade nog rätt så många som ville se honom död och hade han haft ihjäl min kompis hade jag också samlat "grabbarna" och smattrat sönder denne
Kan vara helt fel ute, men detta känns inte alls orimligt.

Det som gör det så klurigt att det finns så många kopplingar, A, O, både var för sig och gemensamt, samt O med sina polare, och att just detta skulle kunnas tas upp med M från ex de från Sed, att nu räcker det, A, måfå-skjutningen, vi kommer ta honom vare sig ni vill eller inte. Och för affärernas skull kan de ha kommit överens, att Ne skapade problem för hela gruppen, de har nog haft en tanke med vem de ska låta bli As baneman, för där tror jag de räknade med hämnd, han verkar ha varit lojal själv.

Jag tror att han såldes ut, de ville nog inte göra det själva då han varit en bra lirare för dem. Utan nu brann det i knutarna, de riskerade en stor konflikt, deras manskap var naggat i kanten, de valde den fega men enkla vägen ut.

Ta honom, vi blundar. Är min gissning. Tror inte M kommer hämnas på SEd, om det var dem, för antingen så har de blundat för dem, eller så vet M hur brutala de är när hämnden kommer.



När en person ska dö kan det varav en inhyrd, men det vanliga i dessa kretsar, iaf på hög nivå, är att iom att så många har nio liv, så chansar de inte, de kommer med hur mycket folk som helst, skjuter av alla maggen, det visar bara hur viktigt resultatet är, inte att de inte vågade komma färre.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2016-03-02 kl. 02:47.
Citera
2016-03-02, 03:01
  #344
Medlem
antalet kan vara någon som tänkt till ordentligt. Ex vi drar direkt kopplingen, de egna, nä Sed. Kan vara riktigt genomtänkt det där, och jag tror inte valet av dag var en tillfällighet. Någon har tänkt till, den saken är klar.
Citera
2016-03-02, 03:40
  #345
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmXXX
Ska vi vanliga hederliga personer skämmas för att kriminella skjuter varandra? Uppriktigt sagt blir jag glad när jag läser att grupperna skjuter av varandra, ju snabbare desto bättre för oss vanliga invånare i Sverige. Brottsoffret och dennes familj är de som ska skämmas, de visst vad han gjorde, dom "tog hans rygg" och är delaktiga, med andra ord är dom indirekt ansvariga och ska skämmas som hundar.
Jo det är nog så men det finns ju fler som kommer bakom och ska försöka ta över och med den låga mentorkänslan killarna hittills har visat lär det inte bli bättre.
Citera
2016-03-02, 04:23
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
hab verkade leva ett fattigt liv...ingevidare bil hade han heller
Fattigt liv? Enbart klockan på hans arm kostar mer än vad du tjänar på ett helt år troligtvis 2 år i ditt fall också.
http://i.imgur.com/asbIcut.jpg
Citera
2016-03-02, 05:49
  #347
Medlem
Rätta mig om jag har fel men är inte den här Alb* Qupev* syster till V*ldet Kup* som är ledaren för K och Mevlur som blev ihjälskjuten på Stortorget?

*=a
Citera
2016-03-02, 06:58
  #348
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Fattigt liv? Enbart klockan på hans arm kostar mer än vad du tjänar på ett helt år troligtvis 2 år i ditt fall också.
http://i.imgur.com/asbIcut.jpg

Och det är en äkta vara inköpt för marknadspris...?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback