2005-12-06, 15:01
Medlem
Broder Tutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepia
Jag har sätt några filmer med han. Han verkar livsfarlig. Han har tur som inte dött än. Men det kanske kommer?

...eller att någon annan dör. Karln (?) verkar fullkomligt galen! Jag sitter med hjärtat i halsgropen med adrenalinet pumpandes när jag ser filmerna. Fattar inte hur en människa kan köra i 300km/h på allmän väg - och så länge i sträck. Rejset mellan Stockholm och Uppsala var hiskeligt...
Citera
2005-12-06, 16:15
Medlem
Min högst personliga åsikt är att en person som utsätter så många människor för fara, på så kort tid dessutom, borde få någonting äntrat i sitt rövhål tills man inte längre kan ta trängelsavgift.
Citera
2005-12-12, 16:42
Medlem
joxxes avatar
ja har också hört fürstenhoof eller hur det nu stavas...Son till snubben som äger fürstehnhoofs bil som ligger i huddinge typ...
Citera
2005-12-12, 17:30
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxxe
ja har också hört fürstenhoof eller hur det nu stavas...Son till snubben som äger fürstehnhoofs bil som ligger i huddinge typ...

Taget namn?
Citera
2005-12-12, 17:30
Medlem
BMW Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxxe

Säljer inte de Subaru bl.a?
Citera
2005-12-13, 21:38
Medlem
Men luar det är jag som är GR...
Citera
2005-12-13, 21:53
Medlem
soft0s avatar
säga vad man vill om att riskera sitt eget och andras liv (ja det är sjukt)

men att dra fram i 300 på bakjulet tycker jag ser sjukt coolt ut...
Citera
2005-12-13, 21:55
Medlem
systems avatar
Vem tönten än är, så verkar han ha en ganska märklig näsa.
http://img469.imageshack.us/img469/7752/grnose0if.jpg
Citera
2005-12-13, 22:10
Medlem
kung_av_granars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Vem tönten än är, så verkar han ha en ganska märklig näsa.
http://img469.imageshack.us/img469/7752/grnose0if.jpg

Sitter en flärp över näsan för att det inte skall imma på visiret... Fast du kanske var ironisk
Citera
2005-12-13, 22:54
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kung_av_granar
Sitter en flärp över näsan för att det inte skall imma på visiret... Fast du kanske var ironisk
Jag var inte ironisk. Jag levde i villfarelsen att en mc-hjälm skulle funka utan flärpar och andra hightech-tillbehör.
Citera
2005-12-14, 14:12
Medlem
Parkours avatar
Vet inte om mitt svar redan skrivits i denna tråd men har inte hunnit läsa genom =) Ghostrider har ju tom gått ut med sitt riktiga ansikte på bild och

Läst på Ghostriders forum innan att han eller fall det var någon annan på hans MC åkte dit när han stod still med den någonstanns lutad över den. Men han blev inte dömd för de? han kan gå ut me namn adress telefon dom måste fortfarande ha äkta bevis att det är han som suttit på hojjen ju och inte kan dom ens bevisa att det är den Suzukin utan ram nr eller nummerplåt ? =)
Citera
2005-12-14, 17:44
Medlem
xallos avatar
Nåväl som insatt och bekant med de inblandade så kan jag tillkännage följande

Ghostrider = Fursten (PF)

Mr X (rejsade mot x-2000 på hoj mellan gbg central och sthlm central)=Ander* Jonss*n

Mr-x Getaway sthlm = Qvarnis men mest Hu**e Be*gh

Hur vet jag då allt detta? Åkte mycket hojj med både Fursten och Jon**on
under 90-talet då jag jobbade på ett ut svedalas största mc-varuhus!
Detta var under perioden när fursten försökte sätt världsrekord i att köra snabbast på bakhjulet med en torboladda Gsx 1100 R. Han lyckades med både 1, 2 , 3 och upp til fem personer på hojjen om jag inte minns fel. Han slog dock runt med 5 personer på hojen i england och avslutade därefter rekordförsöken.
Jon**on jobbade på samma mc-varuhus som mig under denna period för att sedemera gå över och jobba med provkörningar på tidnigen bike!

Orkar inte skriva något mer, men har ni frågor så kanske jag kan bemöda mig med att svara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in