1. Någon som vet vem Ghostrider är?
Jag har sätt några filmer med han. Han verkar livsfarlig. Han har tur som inte dött än. Men det kanske kommer?
2. Han som tagit bilden är det hans nummer? Eller är det till Ghostrider själv? Har inte vågat ringa ifall han blir sur som svarar. Men hans adress funkar inte.
3. Är det sant att Ghostrider aldrig blivit tagen av polisen?
4. Om det är så hur lyckas han? Kan inte polisen fixa helikopter och spåra honom?
1. Någon som vet vem Ghostrider är?
Jag har sätt några filmer med han. Han verkar livsfarlig. Han har tur som inte dött än. Men det kanske kommer?
2. Han som tagit bilden är det hans nummer? Eller är det till Ghostrider själv? Har inte vågat ringa ifall han blir sur som svarar. Men hans adress funkar inte.
3. Är det sant att Ghostrider aldrig blivit tagen av polisen?
4. Om det är så hur lyckas han? Kan inte polisen fixa helikopter och spåra honom?
1. Ja
2. Tvivlar på att det är till Ghostrider utan till bildtagaren.
3. Jag har iaf inte hört nått om det men klart att han kan ha blivit det
4. Helikopter är dyrt och inget dom skickar upp hur som helst.
Är den uppe och ledig så kan dom ju använda den men ofta är den upptagen och inte ens i länet.
JA jag känner en del av filmteamet men vet inte vem det är som kör fast det gör ju en del av dem klart.
Numret lär inte gå till MR GR himself
Han har aldrig blivit tagen när han leker GR men han har däremot blivit av med körkortet som privatperson för fortkörning (skämtar folk i filmteamet om ivf)
Där är ett klipp av icke publicerat material där GR kör ifrån en helikopter, polisens helikoptrar gör ca 190km/h fågelvägen i bra förhållande och det räcker inte till mot de 250-300 Gr gör på marken, givetvis är det massor av flyt om man kör ifrån en helikopter men det är inte omöjligt.
Den allmän uppfattningen är väl att ghostrider är Patrik Fürstenhoff. Han har starka kopplingar till ghostrider-teamet, har tagit 16 olika världsrekord på MC, ägde turbo-hayabusan som e med i en av filmerna, före detta roadracingförare osv.
Låter som en ganska bra gissning. =)
Även om alla vet att det är han så måste polisen kunna bevisa det. Och det går inte om de inte fångar honom.
Ja, han är svensk.
Ok men kan man inte göra det lätt da? Ok han kanske inte har sina MC prylar hos sig men det är väl ändå lätt att fixa fram? Fast ok Sverige är så mesigt och sjukt land ändå så dom väntar väl tills det händer en olyka istället.
En jobbarkompis hävdade att GR dog härom året, detta stämmer alltså inte...?
Tror inte det är sant, jag såg GR och ett helt gäng i somras. (Det ska tydligen ha varit han, själv är jag inte så insatt - eller intresserad av motorcyklar i stort)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!