Citat:
Ursprungligen postat av
Klaratilda
Ha ha Ward är KUNG 🏆 sidan för avundsjuka. Ward har alltid så länge jag kan minnas sett bra ut och varit ett fysfenomen. Snygge Peter kallades han på tävlingar förr. Alla vet att den tjejen han var ihop med lurade honom och var otrogen! Inte konstigt om han blev förbannad. Sverige i ett nötskal att bli dömd för detta löjliga. Känner en som satt på samma anstalt som ward och hörde att en muslim hade kaxat upp sig mot honom och satte sitt huvud mot ward å sa nåt! Då small det och muslimen flög säkert 5 meter. Det var ingen som var kaxig igen sen 😂🤣😂hahaha
Snygge Peter? Min första tanke var att han såg ut som en svullet mongo.
Det känns lite som om det borde bli förbjudet för folk med nyreggade konton att skriva här.
Han är verkligen mallen för hur en narcissist beter sig och då har jag bara läst de protokoll som upprättats av myndigheter och de inlägg han skrivit. Folk tycker alltid såna är skittrevliga, men vi som varit med om de här vidriga människorna känner vibbarna snabbt och vet vart det hela leder. Inlåsning på hispan för evigt... de här människorna kan inte bli friska.