2017-08-08, 17:25
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaratilda
Ha ha Ward är KUNG 🏆 sidan för avundsjuka. Ward har alltid så länge jag kan minnas sett bra ut och varit ett fysfenomen. Snygge Peter kallades han på tävlingar förr. Alla vet att den tjejen han var ihop med lurade honom och var otrogen! Inte konstigt om han blev förbannad. Sverige i ett nötskal att bli dömd för detta löjliga. Känner en som satt på samma anstalt som ward och hörde att en muslim hade kaxat upp sig mot honom och satte sitt huvud mot ward å sa nåt! Då small det och muslimen flög säkert 5 meter. Det var ingen som var kaxig igen sen 😂🤣😂hahaha

Snygge Peter? Min första tanke var att han såg ut som en svullet mongo.

Det känns lite som om det borde bli förbjudet för folk med nyreggade konton att skriva här.

Han är verkligen mallen för hur en narcissist beter sig och då har jag bara läst de protokoll som upprättats av myndigheter och de inlägg han skrivit. Folk tycker alltid såna är skittrevliga, men vi som varit med om de här vidriga människorna känner vibbarna snabbt och vet vart det hela leder. Inlåsning på hispan för evigt... de här människorna kan inte bli friska.
2017-08-09, 13:59
Bannlyst
Kingen ska ha barn!
Såg på hans instagramkonto att de var på semester i Grekland nu Han och hans tjej och de var lyckliga över att de väntade barn.
Ha ha gubben är väl 50 år? Cool gubbe ändå
2017-08-09, 17:04
Medlem
Citat:
Kingen ska ha barn!
Såg på hans instagramkonto att de var på semester i Grekland nu Han och hans tjej och de var lyckliga över att de väntade barn.

Kan du möjligtvis länka hans konto?
2017-08-10, 00:41
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auroraindica
Kan du möjligtvis länka hans konto?

https://www.instagram.com/bjornenbalooo/

Men det är låst.
2017-08-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
https://www.instagram.com/bjornenbalooo/

Men det är låst.

Tackar o bockar!

Vet du om han har kvar sitt konto på ansiktsboken?

Har försökt leta men utan resultat.
2017-08-29, 12:44
Medlem
Citat:
Ha ha Ward är KUNG 🏆 sidan för avundsjuka. Ward har alltid så länge jag kan minnas sett bra ut och varit ett fysfenomen. Snygge Peter kallades han på tävlingar förr. Alla vet att den tjejen han var ihop med lurade honom och var otrogen! Inte konstigt om han blev förbannad. Sverige i ett nötskal att bli dömd för detta löjliga. Känner en som satt på samma anstalt som ward och hörde att en muslim hade kaxat upp sig mot honom och satte sitt huvud mot ward å sa nåt! Då small det och muslimen flög säkert 5 meter. Det var ingen som var kaxig igen sen 😂🤣😂hahaha

På gymmet kallar vi honom för Psykot.
2017-09-15, 10:08
Medlem
Citat:
Kingen ska ha barn!

Hans tjej ser inte gravid ut!
https://minfil.org/k0zb09c6b4/En_gra...r_a_Wedd_g.png
Fast med en micropenis så bir det väl inga synliga bevis! 😂
2017-11-21, 20:53
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleshnose
Hans tjej ser inte gravid ut!
https://minfil.org/k0zb09c6b4/En_gra...r_a_Wedd_g.png
Fast med en micropenis så bir det väl inga synliga bevis! 😂

Testiklarna krymper vid bruk av anabola...

Tror inte äcklet skulle kunna befrukta en skogsmus.

Hoppas vid gud att inget barn behöver växa upp med psykotisk Labil och våldsam dåre som pappa.
2018-01-01, 17:41
Medlem
babianpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollos
Sjukt, satt på minfil/creeper och tittade genom och hittade bild på honom, kände igen han och blev nyfiken, tänkte att han var misstänkt för något och bläddrade genom flashback och hittade detta.
Vi har tränat på samma gym, började nog 00 på Rollsbovägen 25, sett han så långt jag kan minnas, flera gånger i veckan.
Vi pratade ibland, och jag har verkligen inte fått någon sådan bild utav honom.
Det var över 4 år sedan jag satte min fot innanför det gymmets dörrar, men under tiden där så såg han inte ut att skjuta i alla fall.
En trevlig snubbe som beter sig, uppför sig inte som någon Aspberger eller liknande.
Jag skulle ALDRIG kunnat tro detta om snubben, det är alltså inte den bilden man får av honom när man ser honom.
Domen som Orcinus-orca länkat till ställer det dock bortom tvivel att han skulle vara en sund människa, se upp.

Jag känner honom också ytligt. Min bild av honom liknar din. Trevlig, social.
En bekant som jobbat ihop med honom tålde honom dock inte..
2018-01-01, 18:05
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Testiklarna krymper vid bruk av anabola...

Tror inte äcklet skulle kunna befrukta en skogsmus.

Hoppas vid gud att inget barn behöver växa upp med psykotisk Labil och våldsam dåre som pappa.

Han har två barn.
2018-01-08, 11:39
Medlem
Jaha! Då var han igång igen, den här gången kommer tydligen offret från Varberg. Han är riktigt riktigt sjuk.
2018-01-08, 21:32
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumma
Jaha! Då var han igång igen, den här gången kommer tydligen offret från Varberg. Han är riktigt riktigt sjuk.

Gött att förtalstråden togs bort. Så sorgligt att ännu en kvinna har drabbats. Vi får hoppas Peter åker in i fängelset en längre tid denna gång så att ingen mer kvinna drabbas av Peters vanföreställningar. Kanske en längre rättspsykiatrisk vård vore något för allas säkerhet. Inklusive Peters.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in