Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-26, 08:58
  #109
Medlem
Hur fan kan Ward få så många unga snygga tjejer? Han är ju över 50 år och är inte så snygg! Nu har han ihop det med en 32 årig fitnesstjej 🤔
2017-07-01, 22:32
  #110
Medlem
Det verkar svårt för Peter att komma Magdalena och det gamla som har varit.

Peter, han måste få ett slut på detta. Du måste sluta förneka. Du måste verkligen.

Här är en bild ifrån senaste veckan när han kommenterar Magdalenas nya man.
"Jag undrar hur mitt ex tänkte egentligen när hon skaffade en ny man? Den hon har nu å som **** också bor med är ju ingen man eller förebild! Det är ju ett nättroll å en stalker 🤣 å så ful också 😲 ha ha ha"
__________________
Senast redigerad av AM88 2017-07-01 kl. 22:36.
2017-07-08, 20:57
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollyOs
Hur fan kan Ward få så många unga snygga tjejer? Han är ju över 50 år och är inte så snygg! Nu har han ihop det med en 32 årig fitnesstjej 🤔

Han e så ful att han borde lägga pengarna på plastikkirurgi istället för att dopa sig!
2017-07-14, 15:22
  #112
Medlem
cba123s avatar
Hej Peter

Skit i idioterna som trakasserar dig, de vill bara förstöra ditt rykte och få dig att må dåligt. De hoppar på dig i grupp för att de är fega och känner sig säkra bakom skärmen, i verkligheten skulle de aldrig våga säga något dåligt åt dig. Dom är avundsjuka på att du har en bättre kropp än de någonsin kommer ha och snyggare brudar.

Alla som läst historien fattar att Magdalena lurat dig och krossat ditt hjärta helt utan orsak men människorna här mobbar dig för att de är avundsjuka och vänder på allt du skriver så att det ska se dåligt ut för dig. Det är ingen idé att försöka prata med idioterna, de låtsas bara vilja förstå men egentligen vill de bara trakassera dig. Fixa ett flashback konto och skicka ett PM så snackar vi lite oss smarta människor emellan

Ha det bra!
2017-07-19, 22:07
  #113
Medlem
Man undrar hur det står till med Peter Ward / Peter Olsson!


https://minfil.org/a9ndYdb3b6/Peter_...ig_tacksam.png
2017-08-04, 22:54
  #114
Medlem
Har fått information om att Ward tyckte om att utmana högstadie killar till sparning i skolgymmet. Blev Ward träffad så blev han otroligt aggressiv var på han slog en elev så han flög i backen. Han har tydligen gjort det här mot minst två vad jag fått information om. Efter att han slagit till så verkat det som att han själv blir chokad och upprörd. Tydligen har denna karln problem med tempramentet.

Sparrasman så får man vara beredd på ett eller två slag.

Det framkommer också hur Ward redan när han blivit anställd hållt på med nån typ av steriorider. Han har av någon elev blivit till frågad om han använder något typ av anabola, varpå Ward blivit röd i ansiktet och försökt prata bort det hela med någon historia om vad han sett har hänt med anabola torskar.

Ward har också enligt starka källor en så kallad mikropenis och som vi vet är något som just dopningsprepparat är kända för att orsaka.
2017-08-06, 16:07
  #115
Medlem
cba123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auroraindica
Har fått information om att Ward tyckte om att utmana högstadie killar till sparning i skolgymmet. Blev Ward träffad så blev han otroligt aggressiv var på han slog en elev så han flög i backen. Han har tydligen gjort det här mot minst två vad jag fått information om. Efter att han slagit till så verkat det som att han själv blir chokad och upprörd. Tydligen har denna karln problem med tempramentet.

Sparrasman så får man vara beredd på ett eller två slag.

Det framkommer också hur Ward redan när han blivit anställd hållt på med nån typ av steriorider. Han har av någon elev blivit till frågad om han använder något typ av anabola, varpå Ward blivit röd i ansiktet och försökt prata bort det hela med någon historia om vad han sett har hänt med anabola torskar.

Ward har också enligt starka källor en så kallad mikropenis och som vi vet är något som just dopningsprepparat är kända för att orsaka.

Övertygande inlägg

Tidigare tyckte jag att Peter verkade vara stor, tuff och ganska cool och sådär. Men nu när folk skriver att han har en mikropenis och han varken svarar i tråden eller skickar PM så börjar jag undra över om det egentligen är så att han är en rädd liten tönt
2017-08-06, 23:41
  #116
Medlem
Skenet bedrar! Han är en äkta psykopat. Jag är en av alla dessa tjejer som gick på hans charm. Men allt han gjorde var att manipulera mig så han sedan ju de vända allt emot mig. Jag tränade för honom och han påstod sen att jag blev kär i honom, men det var ju inte ens sant.

Ni som tror er känna honom gör det inte, klart att han inte erkänner för er att han slår misshandlar förföljer tjejer mm. Han är duktig på det han gör och det är psykopater oxå och kan manipulera sin omgivning och vet hur dem ska prata och få folks förtroende.
2017-08-07, 02:01
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cba123
Övertygande inlägg

Tidigare tyckte jag att Peter verkade vara stor, tuff och ganska cool och sådär. Men nu när folk skriver att han har en mikropenis och han varken svarar i tråden eller skickar PM så börjar jag undra över om det egentligen är så att han är en rädd liten tönt

Tror nog han är ett barn inombords, han har ju problem sen barndomen och det kan man läsa om i fup:en.

Sen att han skulle vart cool fick jag aldrig riktigt känsla av, mer utav att han va en stor jävel som va en tönt inombords.

Men Ward ska ju tydligen hållt på med olika kampsporter har för mig att han sparrades ganska mycket och tränade MMA. Någon som har mer info om hans kampsportande?
2017-08-07, 17:53
  #118
Medlem
cba123s avatar
Jag fick tag på Peter och vi har snackat en hel del och jag har bevis på att det är honom jag pratat med.

Först blev jag återigen övertygad om att han var en riktigt farlig och hård kille men mitt i allt så vände han och blev rädd och slutade svara på mina PM. Han har erkänt JÄVLIGT pinsamma saker i PM och jag tänkte först posta det öppet i tråden så att hela världen kan se och skratta åt honom som straff för att han är elak mot mig och inte tar mig seriöst. Men jag är en ganska schysst grabb och tänker ge honom en chans till.

Om du inte blir mer tillmötesgående och pratar med mig på sättet jag försöker prata med dig så kommer jag att ge min inloggningsinformation till alla intresserade så att de kan logga in på mitt konto och läsa vad vi har skrivit. Det är RIKTIGT pinsamma saker och INGENTING i tråden går att jämföra med det du skrivit till mig

Kom igen Peter, jag vet att du vet att jag är på riktigt och att jag vet vem/vad du är och hur du fungerar. Släpp fasaden för en stund och snacka på riktigt med mig. Jag kommer inte att göra något om du bara pratar med mig, allt jag vill ha är en vän att prata med som är lika tuff och cool som dig
__________________
Senast redigerad av cba123 2017-08-07 kl. 18:23.
2017-08-07, 22:05
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cba123
Jag fick tag på Peter och vi har snackat en hel del och jag har bevis på att det är honom jag pratat med.

Först blev jag återigen övertygad om att han var en riktigt farlig och hård kille men mitt i allt så vände han och blev rädd och slutade svara på mina PM. Han har erkänt JÄVLIGT pinsamma saker i PM och jag tänkte först posta det öppet i tråden så att hela världen kan se och skratta åt honom som straff för att han är elak mot mig och inte tar mig seriöst. Men jag är en ganska schysst grabb och tänker ge honom en chans till.

Om du inte blir mer tillmötesgående och pratar med mig på sättet jag försöker prata med dig så kommer jag att ge min inloggningsinformation till alla intresserade så att de kan logga in på mitt konto och läsa vad vi har skrivit. Det är RIKTIGT pinsamma saker och INGENTING i tråden går att jämföra med det du skrivit till mig

Kom igen Peter, jag vet att du vet att jag är på riktigt och att jag vet vem/vad du är och hur du fungerar. Släpp fasaden för en stund och snacka på riktigt med mig. Jag kommer inte att göra något om du bara pratar med mig, allt jag vill ha är en vän att prata med som är lika tuff och cool som dig

Det är mig du skrivit till och var snäll o låt folk gå in på ditt konto o läsa om nån kmr skratta åt nåt så e det dig. Du ät ju fyfan mentalt skadad och borde låsas in lever i en låtsas värld där du skriver till mig att du är en psykopat som vet att jag är Peter Ward, o hur du röker hash, säljer tunga droger och slår ner folk

Jag gissar på att du inte ens är tillräckligt gammal att vistas här. Låt mig va ifred och skriv inte till mig mer o detta har jag redan bett om i PM.

Vad för pinsamt ska du lägga upp att jag ber dig lämna mig ifred? Om någon skämt ut sig som fan så e de du lämna nu mih ifred och gå o dra dina psykisl sjuka historier om din barndom till någon läkare.
2017-08-07, 22:17
  #120
Medlem
Är det någon som kan hans fb? Hittar den inte själv skulle vart jävligt tacksam om någon kunde länka!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback