2016-02-21, 19:18
Medlem
labambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Sedan är det väl ganska självklart att även pursvenskar köper sex, men frågan är hur många pursvenskar som försöker göra affärer mitt på dagen ute i Vimmerby. Ganska få skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Loyola
Och i par?

Nej precis, låter otroligt märkligt, möjligtvis var det några berusade herrar som försökte "skoja" men knappast att två vanliga svenskar på allvar skulle erbjuda en random tjej på stan pengar för sex mitt på dan. Alla vet ju att det skulle inte falla väl ut och att det finns andra vägar om man nu vill köpa sex.
Senast redigerad av labambas 2016-02-21 kl. 19:22.
Citera
2016-02-21, 19:41
Medlem
SingleStars avatar
Första gången hon erbjöds ett hederligt arbete. Hennes sista gång hon blev erbjuden ett också.
Citera
2016-02-21, 19:44
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labambas
Nej precis, låter otroligt märkligt, möjligtvis var det några berusade herrar som försökte "skoja" men knappast att två vanliga svenskar på allvar skulle erbjuda en random tjej på stan pengar för sex mitt på dan. Alla vet ju att det skulle inte falla väl ut och att det finns andra vägar om man nu vill köpa sex.

Sant sant. Vidare är det ju en intressant detalj att Beatrice är "Feminist as fuck" och medlem i gruppen "Feministiskt Perspektiv" på Facebook. Bara det faktum att hon är feminist säger väl egentligen inte så mycket, men är det inte lite märkligt att det alltid tycks vara diverse vänstermänniskor som råkar ut för saker som ingen annan tycks notera?

Jag vet inte hur många av dessa historier om rasistiska och sexistiska hemskheter som rapporterats om av diverse vänsterfolk de senaste åren och det tycks aldrig finnas några vittnen. Polisanmäla orkar man för övrigt sällan göra men att författa insändare till polarna inom pressen är ett måste.

Nu säger jag inte att jag vet vad som hänt, eller inte hänt, men trovärdigheten känns inte högre när det gäller Beatrice sexköpshistoria än de trådar som dyker upp här på Flashback där folk påstår sig ha haft mycket märkliga mötena med mångkulturen.
Senast redigerad av Vintergrisen 2016-02-21 kl. 20:19.
Citera
2016-02-21, 20:37
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Första gången hon erbjöds ett hederligt arbete. Hennes sista gång hon blev erbjuden ett också.

Jamande sexuellt frustrerade flyktingfarbröder håller nog inte med dig..

Anmälningsbenägenheten sjunker? Oansvarigt av henne att inte anmäla.
Senast redigerad av hashflash 2016-02-21 kl. 20:42.
Citera
2016-02-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashflash
Jamande sexuellt frustrerade flyktingfarbröder håller nog inte med dig..

Anmälningsbenägenheten sjunker? Oansvarigt av henne att inte anmäla.

Anmäla? Vad fan ska hon anmäla??
Jävla tjafs att springa till polisen bara för att någon har frågat något.
Citera
2016-02-21, 20:56
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer

För all del, men då är det väl ännu mer fjantigt att istället springa till den lokala blaskan?
Citera
2016-02-21, 20:57
Medlem
ser man ut som en billig wt-hora får man väl räkna med att folk tar miste ...
hon ljuger för att väcka debatt
Citera
2016-02-21, 21:03
Medlem
Knapptryckarns avatar
Två uttalade ord och sedan gestikulerande med plånboken för att göra sig förstådd. Låter som någon som har svårt att kommunicera på svenska The usual suspects alltså: en psykiskt störd person, en invandrare, eller en kombination av de båda.
Citera
2016-02-21, 21:06
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer

"Försök till köp av sexuella tjänster är straffbart enligt 23 kap. brottsbalken."
https://lagen.nu/dom/rh/2002:16

Är det ett trevligt samhälle tycker du? Där gubbar i gathörnen frågar efter att få köpa fitta?
Citera
2016-02-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashflash
"Försök till köp av sexuella tjänster är straffbart enligt 23 kap. brottsbalken."
https://lagen.nu/dom/rh/2002:16

Är det ett trevligt samhälle tycker du? Där gubbar i gathörnen frågar efter att få köpa fitta?

Trevligt samhälle? Du trånar efter ett mönstersamhälle som aldrig har funnits och aldrig kommer att finnas. Att vilja ha sex är ett naturbehov och att rakt ut fråga någon om de vill sälja såna tjänster är säkert nono för såna som Magdalena Ribbing och kanske kan kännas otrevligt för de som får frågan.

Men vi snackar varken om hot eller våld. Inte ens okvädningsord. Så lägg ner skitsnacket om att detta skulle vara olagligt. Du tolkar det du länkade till helt fel. Läs igen. Det måste gå längre än till en fråga.

Fö är sexlagstiftningen en skitlag som bara gör livet osäkrare för sexsäljarna. Ja, hade denna lag inte funnits kanske denna brud aldrig fått frågan...

Ett land som gör tom med gör FRÅGOR brottsliga förtjänar att gå under.
Senast redigerad av MrStreamer 2016-02-21 kl. 21:24.
Citera
2016-02-21, 21:26
Medlem
Knügens avatar
Hultsfred, där ofredanadet ägde rum, är ordentligt besudlat av MENA-män. Hultsfred var tidigt ute (25 år sedan ca.) med att ta emot invällare för att komma åt statliga bidrag då de flesta stora arbetsgivarna i kommunen flyttat, kånkat eller lagt ned av andra orsaker. Hultsfred upplåter även boenden åt socialbyråer från andra delar av landet till individer med drog och psykproblen. I Hultsfred är husen billiga och hyrorna låga, det drar till sig ett klientel som inte har några planer på att skaffa ett vanligt arbete. Hultsfred är inget bra ställe som ni kanske förstår.... Så det kan ha varit svenska pundare som antastade henne men jag tycker att modus operandi pekar mer åt MENA-män då de i allmänhet verkar ha en skev uppfattning om svenska kvinnors inställning till sex med främmande män.
Citera
2016-02-21, 21:41
Medlem
Jag undrar mest vad Simon Henriksson vet som vi andra inte vet?

För ingen kan väl vara en sådan jävla kullerbytta att man skriver en artikel och publicerar den med inget annat än kvinnans berättelse som underlag? I så fall borde han tvångsförflyttas till arkivet.

Dessutom så ser ju karln ut som en jävla kullerbytta.

Journalister, Sveriges ohederligaste kår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in