Citat:
Ursprungligen postat av
labambas
Nej precis, låter otroligt märkligt, möjligtvis var det några berusade herrar som försökte "skoja" men knappast att två vanliga svenskar på allvar skulle erbjuda en random tjej på stan pengar för sex mitt på dan. Alla vet ju att det skulle inte falla väl ut och att det finns andra vägar om man nu vill köpa sex.
Sant sant. Vidare är det ju en intressant detalj att Beatrice är "Feminist as fuck" och medlem i gruppen "Feministiskt Perspektiv" på Facebook. Bara det faktum att hon är feminist säger väl egentligen inte så mycket, men är det inte lite märkligt att det alltid tycks vara diverse vänstermänniskor som råkar ut för saker som ingen annan tycks notera?
Jag vet inte hur många av dessa historier om rasistiska och sexistiska hemskheter som rapporterats om av diverse vänsterfolk de senaste åren och det tycks aldrig finnas några vittnen. Polisanmäla orkar man för övrigt sällan göra men att författa insändare till polarna inom pressen är ett måste.
Nu säger jag inte att jag
vet vad som hänt, eller inte hänt, men trovärdigheten känns inte högre när det gäller Beatrice sexköpshistoria än de trådar som dyker upp här på Flashback där folk påstår sig ha haft mycket märkliga mötena med mångkulturen.