2016-02-21, 17:08
Medlem
Hon ska vara glad att MENA folket ville betala för sig. Annars brukar dom ta för sig av härligheterna.
Citera
2016-02-21, 17:10
Medlem
antalpromilles avatar
Jag tror personligen att hon hittat på historien för att främja sina feministiska åsikter. Sättet hon förklarar sina tankar kring händelsen ger mig kraftiga feministvibbar. Inget del i det förutsatt att historien är sann.
Citera
2016-02-21, 17:13
Medlem
Lögnerska. Ful är hon också, skulle fan betala för att slippa sätta på henne.
Citera
2016-02-21, 17:19
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Hon ville inte ringa polisen men tidningen kunde hon inte ringa snabbt nog...

Eller hur.
Citera
2016-02-21, 17:25
Vem i helvete försöker köpa sex i Sverige utanför Ica om man är någorlunda införstådd med den svenska samhällskodexen?!

Det ser enbart fyra alternativ:

1. Det var jättedumma turister som nyss kommit, och inte alls visste att det är olagligt att köpa sex i Sverige. Typ feta tyskar med magväskor och solhattar.

2. Det var kåta MEN-flyktingar som gjorde ett desperat försök. Inte helt ovanligt så här års.

3. Det var på skoj. Alternativt att hon missförstod dem. Men att någon skämtade.

4. Hon ljuger.

Jag tror på nr 4 eller nr 2. Varför skulle hon inte anmäla annars?! Nä, för då måste hon nämnligen peka ut en person som faktiskt gjort detta.

Men det var tydligen viktigare att gå ut med det i media.
Senast redigerad av redlineoffside 2016-02-21 kl. 17:32.
Citera
2016-02-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Lägger röst på berikare

Vet inte storleken på Vimmerby men kan tycka att de borde kunna hitta något bättre kap när dem ändå är igång. Iofs så har dem nog rätt låga krav..

Töntigt att göra trösthistoria, kommer inte hända någonting!

Detta hände i Hultsfred (men hon är ifrån Vimmerby).
Var själv i Hultsfred i sommras och kan intyga att det finns en hel del 'berikare' där, i den ålder 45, trots byns ringa storlek, inte överdrivet men det var ju att man höjde ögonbrynet en gång.
Citera
2016-02-21, 17:47
Medlem
Hennes mamma har delat artikeln och kommenterat den och dementerat att det var av utländskt påbrå. Så det var några gula gossar här.
Citera
2016-02-21, 18:05
Medlem
Pisstidning som tar in påstådda brott som inte blivit polisanmälda. Då kan man ju hitta på vad som helst för att smutskasta olika grupper. Inte första gången någon ljuger i antirasistiska syften. Hade varit intressant att se om tidningen tog med en liknande påhittad historia där förövarna var av utländskt påbrå.
Citera
2016-02-21, 18:23
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netlimiter.v1.30
  • Invandrarbeskyllningar (titta själv på RS om ni tror att svenskar inte köper sex).
  • Hon beskylls för att ljuga om händelsen (hon är ju feminist...).
  • Bilder på hennes kropp efterfrågas.

Varför fokusera på henne? Hon är BO! Fokus måste ju ligga på GM, inte att misstänkliggöra henne.
Jag förstår att FB är väldigt SD-dominerat och att kvinnosynen följer därefter, men även sverigedemokrater måste ju ha någon form av anständighet?

Men du, om hon nu är BO så får hon väl anmäla händelsen samt bjuda på ett lite mer ingående signalement. När det är gjort kanske vi kan börja spekulera i vilka som är GM. Problemet är bara att händelsen tydligen inte var så allvarlig att den förtjänade en anmälan, men däremot förtjänade den ett samtal till den lokala blaskan, och redan där sjönk trovärdigheten ganska rejält.

Sedan är det väl ganska självklart att även pursvenskar köper sex, men frågan är hur många pursvenskar som försöker göra affärer mitt på dagen ute i Vimmerby. Ganska få skulle jag tro.
Citera
2016-02-21, 18:37
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lierno
http://m.dagensvimmerby.se/nyheter/e...-hennes-kropp/

Är det Roffe o Kalle som varit i farten ?

Tror knappast att de menade allvar. Att dra upp plånboken och fråga vad det kostar var ju förr ett vanligt sätt att tracka en tjej för att hon var slampigt klädd. Tror de bara ville kolla hur arg hon skulle bli och ha roligt på hennes bekostnad. Utan att betala ett endaste öre.
Citera
2016-02-21, 18:44
Medlem
Loyolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Men du, om hon nu är BO så får hon väl anmäla händelsen samt bjuda på ett lite mer ingående signalement. När det är gjort kanske vi kan börja spekulera i vilka som är GM. Problemet är bara att händelsen tydligen inte var så allvarlig att den förtjänade en anmälan, men däremot förtjänade den ett samtal till den lokala blaskan, och redan där sjönk trovärdigheten ganska rejält.

Sedan är det väl ganska självklart att även pursvenskar köper sex, men frågan är hur många pursvenskar som försöker göra affärer mitt på dagen ute i Vimmerby. Ganska få skulle jag tro.

Och i par?
Citera
2016-02-21, 19:14
Medlem
liernos avatar
Hur som helst knappast några småstadsbor som jobbar på Coop eller kommunen. Turister eller "ensamkommande" är min gissning.

Elakt och inskränkt givetvis, men ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in