Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-02-20, 22:51
Medlem
Silltunnas avatar
Killar och män tycks dominera när det gäller de flesta sexuella avarter. Vi tycks i högre utsträckning vilja gå några steg längre än vad kvinnor i allmänhet vill. Det är killar som tycks vara intresserade av att köpa begagnade trosor, strumpor och liknande. Det är killar som tycks vara mest intresserade av anala lekar, fisting överallt samt bajs och kiss. Det verkar dessutom vara killar som innehar de lite mer udda fetischer som gasmasker, uniformer och regnkläder, samt visa kuken offentligt lite här och var.
Och så vidare!
Vad beror detta på? Är det biologiskt eller kulturellt betingat tror ni? Eller är kvinnor lika perversa som män? Varför har ingen kvinna i så fall budat på mina skitiga kalsonger som legat på Tradera en månad?
Citera
2016-02-20, 23:22
Medlem
mirandakerrs avatar
Ja, det har väl med testosteronet att göra?

Men sen när det gäller fisting och anala lekar så har det ju med att män i tidig ålder söker upp porr. Vilken porr är mest populär? Jo amatörer, hårdporr, deep throat, unga brudar.

Både barn och vuxna har ju svårt att skilja på vad som är verklighet och skådespeleri. Givetvis vill dem testa fisting när skådespelerskan fejkstönar så högt så hon bryter ljudvallen.

Så anledningen till att killar vill testa detta är för att de tar inspiration från porr, samt att de själva inte är mottagaren av smärtan (analsex, fisting, klädnypor...etc).
Citera
2016-02-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ja, det har väl med testosteronet att göra?

Men sen när det gäller fisting och anala lekar så har det ju med att män i tidig ålder söker upp porr. Vilken porr är mest populär? Jo amatörer, hårdporr, deep throat, unga brudar.

Både barn och vuxna har ju svårt att skilja på vad som är verklighet och skådespeleri. Givetvis vill dem testa fisting när skådespelerskan fejkstönar så högt så hon bryter ljudvallen.

Så anledningen till att killar vill testa detta är för att de tar inspiration från porr, samt att de själva inte är mottagaren av smärtan (analsex, fisting, klädnypor...etc).
varför tror du det är så
Citera
2016-02-20, 23:42
Medlem
Har snarare motsatt uppfattning, att kvinnor är mer kinky. Är nog inte könsrelaterat.
Citera
2016-02-20, 23:52
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVulpes
Har snarare motsatt uppfattning, att kvinnor är mer kinky. Är nog inte könsrelaterat.

Kan du utveckla detta?
Citera
2016-02-20, 23:53
Medlem
Håller med tjejs kvinnor är minst lika perversa (kåta)
Citera
2016-02-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Kan du utveckla detta?

Min erfarenhet talar för det, men 8 personer är ju knappast en representation av befolkningen, går mest att spekulera om inte någon sitter på hård fakta.

Att 31-57% av kvinnor sitter inne med våldtäktsfantasier säger väl en del.

https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201001/womens-rape-fantasies-how-common-what-do-they-mean
Citera
2016-02-21, 00:05
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVulpes
Att 31-57% av kvinnor sitter inne med våldtäktsfantasier säger väl en del.

https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201001/womens-rape-fantasies-how-common-what-do-they-mean

Nu orkar jag inte läsa studien, men skulle tro att siffrorna är betydligt högre för killar.
Om att våldta alltså.
Citera
2016-02-21, 00:06
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle70
Håller med tjejs kvinnor är minst lika perversa (kåta)

Och det grundar du på?
Citera
2016-02-21, 02:27
Medlem
bax88s avatar
Okey spontant Nej.

Men som i resten av samhället står tjejerna och tittar på som jävla fån. 8 av 10 män med fetisch för att knulla ett sto gör det, men 1 / 10 tjejer som vill bli påsatt av en Gran Danion gör de.

Killar är mer framåt och gör saker. Killar är bättre på det mesta. Så är det.
Citera
2016-02-21, 07:22
Bannlyst
Har du provat att kränga dina kallingar?

män är enkla till sin sexualitet, vi vill eg. bara spruta och tömma eller fylla och tömma,
Citera
2016-02-24, 12:48
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Kan du utveckla detta?

Den uppfattning jag har är att tjejer har grymt mycket mer fantasier än killar. Finns ju även ett par studier på detta, även nyare och seriösa. Den mest klassiska är väl den när en tjej A utklädd till kille har raggat upp tjej B men även när det framgår att A är tjej, så kan B tänka sig att fortsätta, fastän hon är hetero.

Hypotesen är den att vi killar är mer bundna till vår reproduktion (som i inlägg ovanför, det handlar om att spruta) medan tjejer är mer fria, så att säga.

Av egen erfarenhet så är det även att den mest vaniljbruden alltid kan tänka sig att utforska nytt. Då jag är väldigt öppen om min sexualitet, så har jag också haft diskussionen ofta med tjejer och de har alltid antytt på att det finns mer att ta, något man verkligen inte hittar hos ganska många killar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in