• 1
  • 2
2016-02-24, 12:51
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Nu orkar jag inte läsa studien, men skulle tro att siffrorna är betydligt högre för killar.
Om att våldta alltså.

Stämmer nog, men detta är inte utifrån samma formulering så på så sätt, irrelevant.
Citera
2016-02-24, 13:22
Medlem
vitapumpss avatar
Att killar är mer perversa är lätt att se på trådarna och kommentarena här på Flashback.
Citera
2016-02-24, 14:11
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Att killar är mer perversa är lätt att se på trådarna och kommentarena här på Flashback.

Tills man är med om en tjejmiddag ja.
Senast redigerad av cmbw 2016-02-24 kl. 14:13.
Citera
2016-02-24, 14:18
Medlem
f30malmos avatar
Ja, jag tror det. Men är nog individuellt.
Citera
2016-02-29, 14:07
Bannlyst
Citat:

DU får inte glömma att på internet och irl skiljer sig folks mod en aning,

Tror fortfarande att killar egentligen bara vill ligga, stoppa in snoppen,

Alla mina "dörrar" till bdsm och ovanligt sex har öppnats av brudar, sen har jag ju klart gillat det och ibland sparkat in en o annan dörr, men jag hade nog nöjt mig med att bara stoppa in och tömma.
Citera
2016-02-29, 14:18
Bannlyst
Citat:
många tuffingar här som aldrig kommer till skott IRL för att de inget vågar när en tjej är i deras närhet jag tycker tjejer är mer perversa över lag än killar , men inget jag tycker är nått dåligt direkt .........
Citera
2016-02-29, 16:10
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
Den uppfattning jag har är att tjejer har grymt mycket mer fantasier än killar. Finns ju även ett par studier på detta, även nyare och seriösa.
Det är min uppfattning också. Kvinnor har fler fantasier och de är mer komplexa medan mäns fantasier är simplare och enklare att genomföra. Kvinnor har nog lite mer funderingar på vad omvärlden tycker och inte minst vad hennes kompisar kommer tycka (eftersom de delar sådant med varandra).

Men när det väl gäller och spärren släpper så skulle jag nog vilja påstå att kvinnor är minst lika "perversa" i sina tankar som män, men det kräver lite mer att komma till skott, så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in