Citat:
Ursprungligen postat av
Fittsill
Varför får asylsökande mer pengar än mig?
nog för att jag går på soc.. lyckligtvis är jag ensam om att leva ett sånt fattigt liv, i min släkt.
alltså missförstå mig inte, jag är inte rasist eller så.. men borde inte jag som arisk svensk med prominenta rötter sedan 1600-talet ha 'rätt' till en större ekonomiskt 'throwback' än människor som kommer ifrån ett samhälle totalt isolerat ifrån Sveriges ekonomi.
känns ju lite som om Sverige belönar fel individ..
Så varför får asylsökande MER pengar än mig.. dessutom så får dem pengarna.. bara för de andas luft i Sverige.. verkar det som?
-* nää har man varit med och byggt upp ett samhälle i 400 års tid
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittsill
topicen är:
Varför får de MER än mig?
yuuuup, undrar så varför alla blir rasister i sverige.
Fyfan vilken pinsam människa du är. Om du nu kommer ifrån så "prominenta" rötter, din ariska vita svenska man, hur kommer det sig att du inte ens kan klara av att ta hand om dig själv? Jag tycker inte ett dugg synd om dig. Du har haft alla möjligheter i världen att utbilda dig och skaffa ett välbetalt jobb, men du har slösat bort din chans. Du förtjänar inte ett skit.
Det är precis sådana som dig som får vanliga människor som är kritiska till invandringen att inse att även svenskar utvecklas till att bli idioter.