• 2
  • 3
2016-02-20, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Nej precis som jag skrev sa har de flesta (alla?) som inte har en hundring eller tva over INGEN bil.

Om det nu inte funkar att leta burkar/tigga/be grannen om ett litet lan/ringa en kompis och lana/ga in pa valfri turkpizzeria-kiosk och fraga om de behover hjalp nagra timmar etc etc sa far du svalta ihjal.

OffT Det maste vara hemskt att inte ha en enda person i sitt liv sssom kan lana ut en 500lapp eller tva en vecka.
Oh dessutom ha sa dalig ekonomi man inte har det undanstoppat som vuxen centrala-Stockholms-boende..

Nastan sa det luktar troll

Nu är det ändå för sent, och jag hinner inte lägga mer tid på det, så det är kört. Hade inte ens behövt en 500-lapp.

Du bör nog läsa det jag skrev om hundralappen och folk i centrala Stockholm igen, för du har missförstått.
Hade du varit mer läsvillig hade du även sett att jag inte direkt jobbar heltid som jurist med egen bostadsrätt.
Jag är inneboende deltidsstudent med ett deltidsjobb. En jävla skillnad faktiskt
Citera
2016-02-22, 03:09
Bannlyst
jävla gnäll på dig, jag förstår och säkert alla andra som läser tråden att du är ute efter att nån ska säga att du får 100kr av dom om du ger ditt kontonummer, men den gubben går inte serru.
Citera
2016-03-02, 16:07
Medlem
hur gammal är du? Sälj lite knark vafan, svårt nej.. och bra profit sen lägger du av direkt när dina problem är lösta. Vad är du behov av 10.000 max?
Citera
2016-03-02, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenisej9
hur gammal är du? Sälj lite knark vafan, svårt nej.. och bra profit sen lägger du av direkt när dina problem är lösta. Vad är du behov av 10.000 max?
Haha, ganska mycket mindre än så. Sedan måste man ju få tag på knarket också, samt kunder. Dessutom har jag aldrig rört någon slags drog utom alkohol, så är ganska säker på att jag skulle bli lurad.
Citera
2016-03-02, 16:22
Bannlyst
Citat:
Fast tack för tipset Uppskattar att du försöker hjälpa till
Citera
2016-03-02, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5373n
Haha, ganska mycket mindre än så. Sedan måste man ju få tag på knarket också, samt kunder. Dessutom har jag aldrig rört någon slags drog utom alkohol, så är ganska säker på att jag skulle bli lurad.

Du träffar en bra kille som ger dig en stav för 4000kr, du gör den i 0.7-06. blir drygt 15små bollar. Varje liten boll säljer du för 600-700kr ska gå som smör inne i stan runt krogarna som du säger du bor omkring. Efter en omgång lägger du av. En vinst på 5.500 blir bra och klart slut.. Inget jag rekommenderar om du har glasögon och ska träffa kriminella
Citera
2016-03-02, 23:28
Bannlyst
Citat:
Du träffar en bra kille som ger dig en stav för 4000kr, du gör den i 0.7-06. blir drygt 15små bollar. Varje liten boll säljer du för 600-700kr ska gå som smör inne i stan runt krogarna som du säger du bor omkring. Efter en omgång lägger du av. En vinst på 5.500 blir bra och klart slut.. Inget jag rekommenderar om du har glasögon och ska träffa kriminella
Haha, stav? 0.7-0.6? Grekiska för mig :/
Tyvärr har jag glasögon och ser ganska långt ifrån kriminell ut, enligt mig själv...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in