Citat:
Ursprungligen postat av
Isterkoppen
Jag vill kräkas. Förstår heller inte poängen med att göra så här.
Jag med. Samtidigt sitter säkerligen Tobias, performancekonstnär, och käkar semla som du och jag indirekt pröjsat via Tobias kreativa understöd (socialbidrag).
Glöm nu bara inte att tro på alla människors lika värde!!! Det är faktiskt så att vissa är annorlunda och inte kan känna sig bekväma utan tuttplåtharnesk och tillhörande gunmetalvingar, och då är det faktiskt upp till oss andra att acceptera det och att få Tobias att känna sig välkommen och omtyckt!!!!!
Skämt åsido, jag kan varmt rekommendera att ge upp hoppet för det här landet. Det blir så jävla mycket trevligare att genomleva allt det här om man betraktar det som ett intressant spektakel och skådespel. Väldigt få förunnat att få uppleva systemkollaps och total dekadens inifrån. Jag har jobb och utbildning, jag står säkert. Valfritt land i världen skulle välkomna mig som invandrare och är inte mer nationalist än att jag älskar köttbullar och diggar sverige rent generellt, men kan lätt se att jag kan vara lycklig i, låt säga, spanien eller kanske någon bananrepublik på knäna i sydamerika. Sälja bostadsrätten och bli adel i venezuela känns inte som ett så hemskt utfall på att fått uppleva allt det här!