Citat:
Tack för din post ConvoPost. Min förra granne är död sen nåra år tillbaka, trevliga samtal om livet, världen mm som jag saknar.
Jag var sjukskriven i över ett år för några år sedan, sen arbetslös efter, då fick jag känna på vad vi diskuterat i tråden. För min del var det mental utmattning, har aldrig sovit så mycket typ 12h plus småvilor varje dag. Ekonomin var skit, ersättningen räckte inte till mer än det nödvändigaste. Japp, det blev TV och surfande. Hälsan tog stryk, jag blev lönnfet fast hjälpte till när jag kunde för att komma ut. Se n sparkade försäkringskassan ut mig, läskigt. Är en annan människa efter sjukskrivningen, tar det lugnare.
Utan familj och vänner hade jag inte orkat, har skulder som måste betalas.
Är du långtidssjukskriven?
/SS
Jag var sjukskriven i över ett år för några år sedan, sen arbetslös efter, då fick jag känna på vad vi diskuterat i tråden. För min del var det mental utmattning, har aldrig sovit så mycket typ 12h plus småvilor varje dag. Ekonomin var skit, ersättningen räckte inte till mer än det nödvändigaste. Japp, det blev TV och surfande. Hälsan tog stryk, jag blev lönnfet fast hjälpte till när jag kunde för att komma ut. Se n sparkade försäkringskassan ut mig, läskigt. Är en annan människa efter sjukskrivningen, tar det lugnare.
Utan familj och vänner hade jag inte orkat, har skulder som måste betalas.
Är du långtidssjukskriven?
/SS
Brukar vara så att man får mer förståelse om man har det i sin närhet eller upplever det själv. Jag menade vad jag skrev. Det är intressant att läsa andras fördomar, även när det är hittepåinlägg som några av inläggen i din tråd är. Man lär sig se igenom sådant om man känner till saker.
Förstår på din fråga att du inte känner mig sedan innan men jag bor alltså i en tunna som jag rullar omkring i och får mat genom en lucka i tunnan. Jag har också en stor Flashbackdase och tjänar 100 papp i månaden på bitcoin så sjukskrivning är inte aktuellt.