Citat:
Ursprungligen postat av
ekzv
Hej sötnosar, jag undrar om det är fler än jag som drömmer om att bli våldtagen och att jag tänder på det. Jag känner hur det bultar till där nere och att jag blir våt. Men jag är ganska säker på att verkligheten skulle vara annorlunda och att mina känslor skulle inte alls vara desamma som i drömmarna. Har ni några erfarenheter och svar på varför jag är onormal?
Tacksam för svar
Tjosan!
Tror det är hyffsat vanligt. Har haft flera flickvänner som vill spela "rollspel" att de blir våldtagna eller även förnedrade.
Vi ska låtsas att vi inte känner varandra, och att jag följer efter henne för att sen med låtsasvåld brotta ner henne, slita av henne byxorna och trycka på henne medans hon gör motstånd.
Samma tjej hade lite halvsvårt att komma, men så fort det blev våldsamt så kom hon lätt.
Bland annat att ha en kniv mot halsen på henne när jag körde bakifrån på henne, och höll hennes hår.
Hennes favorit var att jag runka ovanför hennes ansikte och när jag spruta pressa in kuken i munnen/halsen på henne så hon nästan kvävdes till och från, då kom hon. Varenda gång.
Strypsex gillade hon också, t.ex. att jag satte på henne analt och ströp henne (rätt hårt) och att hon skulle göra motstånd, hon kom så intensivt att hon låg och darrade efteråt. Vi körde med signaler via händerna, hon signalerade nästan alltid "hårdare/mer mer". Hon visste inte själv varför hon tände så mkt på såna saker.
Det roliga är att detta var en kort och väldigt söt tjej, som är både ödmjuk och lite "feg" i vanliga livet. Jag hade ALDRIG någonsin gissat det om henne om vi säger så.
Whatever floats her boat lixom, jag går med på allt sålänge det inte är bajs det rör sig om.
Det är jävligt hett att se en tjej så sjukt kåt.
En annan tjej ville vara fastkedjad i duschen och att jag skulle spola henne med kallt vatten, pissa på henne och grejjer. Men den relationen blev inte långvarig. Hon såg ut som en ung Izabella Scorupco, så det var lite synd att hon var SÅ flippad angående sexet som hon var.
Denna tjej blev våldtagen utomlands i väldigt ung ålder, kan KANSKE förklara ett och annat.
Jag tror sådant här händer i väldigt stor grad bland många förhållanden. Men det är ju givetvis extremt privat så det är knappast man pratar med någon om. Jag har nog inte nämnt detta för ens nära vänner.